Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu er jeg endelig "færdig" og så sker der bare intet - giv mig 2 simple og klare råd, som kan øge min trafik

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt flere sige at google har fået opdateret dere algoritmer og så ændrer det jo den måde man skal indrette sin side og hvilke links man skal gå efter.

Er der nogen som kan sige noget om dette?

PS Jeg synes det er OK at der er nogen som kritiserer konceptet og produkterne, eller direkte mener jeg bør opgive. Det må I gerne. Jeg skal nok få trukket god nyttig info ud af det i skriver og få det vendt til noget positivt. Men jeg giver altså ikke op, bare fordi det er lidt svært ;o) Jeg har et af landets bedste domæner med helsekost produkter og en kæmpe fordel ved at jeg har erfaring fra webhandel, et supergodt pakkeri og selv kan programmere. Det skal nok gå, men jeg skal bare lige ind på rette kurs. Det håber jeg så jeg kan få lidt hjælp med herinde :o)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:23

Michael:

Jeg har hørt flere sige at google har fået opdateret dere algoritmer og så ændrer det jo den måde man skal indrette sin side og hvilke links man skal gå efter.

Er der nogen som kan sige noget om dette?

PS Jeg synes det er OK at der er nogen som kritiserer konceptet og produkterne, eller direkte mener jeg bør opgive. Det må I gerne. Jeg skal nok få trukket god nyttig info ud af det i skriver og få det vendt til noget positivt. Men jeg giver altså ikke op, bare fordi det er lidt svært ;o) Jeg har et af landets bedste domæner med helsekost produkter og en kæmpe fordel ved at jeg har erfaring fra webhandel, et supergodt pakkeri og selv kan programmere. Det skal nok gå, men jeg skal bare lige ind på rette kurs. Det håber jeg så jeg kan få lidt hjælp med herinde :o)

man skal være mere unikt ikke ens links mod ens side og nu sprede sig mere ikke kun få sider kan tro i samme grad som før giver det same

alt skal gerne fri for købelinks , nu er det viden og motivere folk linke en lave ens side som bedste

gode links der forklare det langt bedre end jeg kan , men lav i alt det bedste arbejde og meste unikke og den meste besøgte side altså helt ud det bedste i alle leder og kanter

http://www.amino.dk/buzz/Historie/E-handel-og-online-marketing/Google-Algoritme-Opdateret-395

http://www.concept-i.dk/blog/google-penguin-scam.html

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:52
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej Michal

Det er ikke for at være en lyseslukker jeg siger som jeg gør -   nu har du jo et ok domain navn    den ros skal du have   

men og få  flok til at skrive dit navn og læg en vare i kurven og så betal for den vare virker ikke så godt  på nettet

konverteringsratewebshops ligger på ca 1 - 5 %    alt afhængig af priserne på dine vare, en vare til 1000 DKK har en konverteringsrate på ca 0,7 % og en vare til 300 DKK har normalt en konverteringsrate 2 % eller 20 salg per 1000 besøg :-(

konverteringsraten på webshop er alt for dårlig og derfor er det svært at lave en god forretning via en webshop

og der er selv om du er på side 1 under helsekost  på google    -  google giver ikke penge alle tro bare jeg kommer på side 1 så køre det  men det passer desværre ikke.

internettet er godt opreklameret og det er SEO også,    man kan ikke bare få en gang SEO og så køre det hele  -   så var vi jo alle millionær i dag hvis det var så let

PS  Der er mange som ikke kan lide din måde jeg skriver på  -  men jeg siger bare sandheden som den er   det klart  at SEO firmaer ikke kan lig det det er jo ikke penge til den det her.

Men jeg syntes det er synd for alle de søde iværksætter som bliver taget ved næsen både af google og SEO firmaer og det personer som står bag.    

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 11:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
@ glem din Webshop - det var da utrolig så negative og dårlige kommentar du kan komme med. Du spytter ud med gæt værk og har ingen beviser til at understøtte de ting du forklare.

Konvertering har da minimalt med prisen at gøre, det kundegrupper, layout, tillid, venlighed, hurtighed, social synlighed, godt brand, mentalt og psykiske aspekter...

Enhver med rette drive, dygtighed og lidt held kan skabe sig en formidable forretning via internettet.

Jeg kender webshops med 40.000 besøgende om mdr. der med 1% konvertering laver 1.2 millioner i omsætning i mdr og jeg kender webshops med 6% konvertering og 5000 besøgende i mdr der omsætter for 90.000 i mdr. Selv uden at ligge #1 på Google.

En børnetøjs forretning der omsætter for 4 millioner med 400.000 besøgende om året og sølle 0,5 % konvertering og ranker op og ned på top 10 på Google.

JO man kan skabe sig en forretning, måske ikke nu men måske om 2-3 år.. Men hvorfor have så travlt ??

Gør som alle andre IKKE gør og få succes. Lad være og luk shoppen efter 6 mdr. Pga mangel på ordre.

Brug penge på markedsføring og adwords.

Invester i eksperter der kan optimere din shop og dygtig gøre dig indenfor social markedsføring.

Det HÅRDT arbejde og tager LANG tid at bygge forretning op og dem som bliver ved og ikke giver op på lang sigt står stærkest til sidst når alle andre har lukket shoppen.

Ps. Det nok 3 gange så hårdt, tidskrævende og ambitiøst at skabe samme succe med en butik!!!

Man bliver træt af du altid skal ødelægge folks tråde med dine dårlige holdninger der aldrig holder vand.

Du hader nettet :) hvorfor skriver du så altid på Amino under fake navne hver uge??

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
- der er ikke unikke produkttekster.
<--------------- Der har du svaret.

Jeg kender lidt til SEO i forhold til helsekostbrancen og det HELT store problem ALLE nystartede står med er at de bruger duplikerede tekster, som også ligger på sider med LANGT højere trust hos Google.

I stedet for at se på hvordan du synes din side er, skal du se på det med Google øjne.

Google kommer ind på din side og ser 3500 sider med produkter der bare er kopi af andre, mere trustede kilder. Dvs. umiddelbart ligner det bare en scraperside hvis man slet ikke kender dig eller din side og kun ser på tekstindholdet.

Michael:
- der er ikke særlig mange links på nettet som peger ind på siden, fordi den er så ny som den er, og jeg har ikke gjort så meget ved det.
<----------------- Der har du svar nummer to som understøtter at din side ses som en scraper side. Du har stort set inden links og oceaner af sider med kopieret indhold.

En af de ting nogle i din branche gør for at skille sig ud er at de har flere hundrede kvalitetsartikler på deres sider, så procentdelen af duplikeret indhold falder (da de oftest stadig bruger producenternes tekster). Det er noget der ligger mange hundrede timers arbejde i, men du skal ikke regne med at komme til at ranke godt på Google, med noget der mest af alt minder om et scrapersite uden backlinks (i google øjne).

Helsekost er nok en af de mest tidkrævende brancher at komme op på overhovedet. Hvor det måske normalt tager en 1/2 time at skrive en produkttekst, skal man ved hver tekst have vurderet det lovmæssige i at skrive præcis som man gør, da man kan få store bøder hvis man skriver noget forkert, og hvis man kopierer producentens tekster ligesom alle andre, skal man lægge mange hundrede timer i unikke artikler som kan få procentdelen af duplikeret indhold ned og skaffe besøgende, i stedet for de ramme produkterne direkte.

Du har virkelig valgt en svær branche, intet er umuligt, men at sige du er færdig er en fejl i forhold til Google. Du mangler lige flere hundrede artikler eller unikke produkttekster hvis du også vil ranke på Google.

Tilmeldt 15. Aug 12
Skrevet kl. 12:47
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper  tråd starter siger selv

Svar: Svar: Nu er jeg endelig "færdig" og så sker der bare intet - giv mig 2 simple og klare råd, som kan øge min trafik

og han er på side 1 på helsekost      men igen besøg   eller salg   -   så hvad er problemet så   ????       og jeg kender tusindvis af url´er / Domæner som laver 0 DKK til deres konto    -  og det gør helsekost.dk også  ????

og tro mig Konvertering,   er pris også en fakta   -  tag du bare et eks.  som butikskæden Tiger   der sælger ting til 10 dkk  deres butikker er altid fyldt med kunder og mange kunder

PS      Jesper Krogfelt Hansen    super fed hjemmeside du selv har       http://eudesign.dk/    var du på vej til at blive millionær på din side ???

Jesper sådanne tjener man ihvertfald ikke penge

Her er nogle forslag: http://eudesign.dk/     det var så det jeg så fra din side

Fejl 310 (net::ERR_TOO_MANY_REDIRECTS): Der var for mange omdirigeringer.   

hader ikke nettet men er bare realistisk

Tilmeldt 16. Aug 12
Skrevet kl. 14:10

Hej Jesper  tråd starter siger selv

Svar: Svar: Nu er jeg endelig "færdig" og så sker der bare intet - giv mig 2 simple og klare råd, som kan øge min trafik

og han er på side 1 på helsekost      men igen besøg   eller salg   -   så hvad er problemet så   ????       og jeg kender tusindvis af url´er / Domæner som laver 0 DKK til deres konto    -  og det gør helsekost.dk også  ????

og tro mig Konvertering,   er pris også en fakta   -  tag du bare et eks.  som butikskæden Tiger   der sælger ting til 10 dkk  deres butikker er altid fyldt med kunder og mange kunder

PS      Jesper Krogfelt Hansen    super fed hjemmeside du selv har       http://eudesign.dk/    var du på vej til at blive millionær på din side ???

Jesper sådanne tjener man ihvertfald ikke penge

Her er nogle forslag: http://eudesign.dk/     det var så det jeg så fra din side

Fejl 310 (net::ERR_TOO_MANY_REDIRECTS): Der var for mange omdirigeringer.   

hader ikke nettet men er bare realistisk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:11

Man bliver aldrig "færdig" det ved jeg godt.Min sidste succes shop tog 3 år at få op på et godt overskud Smile

Tilmeldt 16. Aug 12
Skrevet kl. 14:14

men du er jo på side 1 på google får du besøg derfra  ???   nej vel  ikke nok. og det er et godt keyword

Konkurrence
Globale månedlige søgninger 
Lokale månedlige søgninger
              Mellem
              33.100
                 33.100

har en ven som har lavet gode penge på facebook og POSTDANMARK/hus omdelte reklamer   -  men han er også den billigste i sin branche   :-)

du er nummer 5 

https://www.google.dk/#hl=da&output=search&sclient=psy-ab&q=helsekost&oq=helsekost&gs_l=hp.3..0l4.969.3698.0.3912.9.7.0.2.2.0.157.554.6j1.7.0...0.0...1c.Qwjcy4OB8j4&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&fp=60072cde43a73809&biw=2133&bih=1185

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:20

Jeg har overvejet om det var bedre helt at fjerne de kopierede produkttekster. Så står der intet tekst om produktet når robotten kigger. Måske lave sådan at kunden kan klikke teksten frem på en eller anden måde.

Er ingen tekst bedre end kopieret tekst?

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)