Jeg har hørt flere sige at google har fået opdateret dere algoritmer og så ændrer det jo den måde man skal indrette sin side og hvilke links man skal gå efter. Er der nogen som kan sige noget om dette? PS Jeg synes det er OK at der er nogen som kritiserer konceptet og produkterne, eller direkte mener jeg bør opgive. Det må I gerne. Jeg skal nok få trukket god nyttig info ud af det i skriver og få det vendt til noget positivt. Men jeg giver altså ikke op, bare fordi det er lidt svært ;o) Jeg har et af landets bedste domæner med helsekost produkter og en kæmpe fordel ved at jeg har erfaring fra webhandel, et supergodt pakkeri og selv kan programmere. Det skal nok gå, men jeg skal bare lige ind på rette kurs. Det håber jeg så jeg kan få lidt hjælp med herinde :o) |
Michael:Jeg har hørt flere sige at google har fået opdateret dere algoritmer og så ændrer det jo den måde man skal indrette sin side og hvilke links man skal gå efter.
Er der nogen som kan sige noget om dette?
PS Jeg synes det er OK at der er nogen som kritiserer konceptet og produkterne, eller direkte mener jeg bør opgive. Det må I gerne. Jeg skal nok få trukket god nyttig info ud af det i skriver og få det vendt til noget positivt. Men jeg giver altså ikke op, bare fordi det er lidt svært ;o) Jeg har et af landets bedste domæner med helsekost produkter og en kæmpe fordel ved at jeg har erfaring fra webhandel, et supergodt pakkeri og selv kan programmere. Det skal nok gå, men jeg skal bare lige ind på rette kurs. Det håber jeg så jeg kan få lidt hjælp med herinde :o)
man skal være mere unikt ikke ens links mod ens side og nu sprede sig mere ikke kun få sider kan tro i samme grad som før giver det same
alt skal gerne fri for købelinks , nu er det viden og motivere folk linke en lave ens side som bedste
gode links der forklare det langt bedre end jeg kan , men lav i alt det bedste arbejde og meste unikke og den meste besøgte side altså helt ud det bedste i alle leder og kanter
http://www.amino.dk/buzz/Historie/E-handel-og-online-marketing/Google-Algoritme-Opdateret-395