Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu er jeg endelig "færdig" og så sker der bare intet - giv mig 2 simple og klare råd, som kan øge min trafik

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg åbnede i marts-april 2012 www.Helsekost.dk

Oplever totalt skuffende besøgstal fra organisk søgning

Har en del erfaring med at lave webshops og hjemmesider, samt kender en del til seo.

Jeg har bygget det hele op manuelt baseret på tidligere shops som havde success og kender hvert et komma der findes i koderne bag.

Men af en eller anden underlig grund så vil google altså ikke henvise kunder til min nye shop.

Jeg synes ellers jeg har trimmet den shop på så mange måder, at den da burde give bare NOGEN besøg.

Siden står stort set ubesøgt (ca 30-50 besøg pr dag og jeg har altså over 3500 produkter) og jeg har jo ventet længe nok efterhånden, så der burde være gang i den. Siden åbnede officielt d 15. maj for salget, men har været aktiv ca 1 måned tidligere. Jeg har lagt nye produkter på shoppen ongoing siden 1. maj, så der e rmasser af frisk indhold hver uge.

Der er så vidt jeg ved ikke nogen seriøse seomæssige fejl, men jeg er dog bekendt med at jeg har flg udfordringer.

- der er ikke særlig mange linksnettet som peger ind på siden, fordi den er så ny som den er, og jeg har ikke gjort så meget ved det.

- der er ikke unikke produkttekster. Dels fordi det er forbundet med et stort arbejde, men også fordi det er forbundet med stort ansvar hvis jeg ændrer teksterne om eksempelvis et kosttilskud, og skriver noget forkert. Men også fordi jeg bruger det meste af min tid på at få oprettet produkter og få et stort/bredt sortiment.

Jeg ville sætte pris på at få korte og klare feedback med 2 råd, som kan øge besøgstallet og få lidt gang i shoppen. Det må gerne være teknisk svære råd, med nørd-ord, men det må også gerne være andre råd, såsom at jeg kunne grave en jordhule og lave en live video stream hvor man kan følge tilblivelsen af den ny forretning ;o) Bare fyr løs med 2 råd.

På forhånd tak for hjælpen :o)

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 00:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

1. Hvis jeg var dig ville jeg overveje Adwords som et suplement til din seo. Det har vi selv stor succes med.

2. Hvis du ikke ligger højt på side 1 på de søge fraser som folk bruger, så vil der ikke komme megen organisk trafik. Du kan evt. selv undersøge hvad der bliver søgt på når folk er interesseret i produkter som dine og så arbejde på at komme op på side 1 på disse, eller du kan benytte firmaer som er eksperter i seo. Vælger du det sidste så kan jeg fortælle at vi er selv glade for Green Click Media.

Held og lykke med det hele.

Mvh Brian

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

din side har nærmeste ingen links så du skal ud og arbejde https://www.majesticseo.com/reports/site-explorer/summary/helsekost.dk?IndexDataSource=F

lave presse meddelers  , aktive forummer med mere

gerne videoer på siden og gerne flere af dem

få lavet en bruger venlig facebook likes knap siden lige sider den facebook godt mystiske på siden og få gerne også google plus det betyde lidt i seo

ekstra ideer her http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 00:39
Hej.

Hvad har du af reklame for siden i den fysiske verden?
SEO er vigtigt, men reklame i form af presse omtale, er i min bog altid bedere.

Ud og lave noget reklame for siden i den fysiske verden. Så kan du også tage nogle produkter med ud til kunderne.

Mvh
/donaggeboe

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 00:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Michael (flot navn!) Yes

Her er 1. meget vigtige råd:

Dine titler på de forskellige sider, SKAL være unikke!

Altså to sider må ikke have samme titel. Der må ikke være to sider som starter med samme ord.

Find dit bedste søgeord, som du regner/ved genererer flest kunder til din butik, eller burde (kan findes i søgeordsværktøj i Adwords med søgeantal) og brug det evt. på din forside. Titlen kunne være: Helsekost - Køb billig helsekost og naturlægemidler online her!

Så arbejder du dig ned gennem dine kategorier. Hver kategori skal starte med kategoriets navn, og derefter fylder du andre ord på, og du skal helst udnytte de ca. 70 anslag, google giver dig ret til at bruge! Eks. din side om Naturlægemidler/Energi: Energi kan man få billigt gennem naturlægemidler online her.
Det er 60 anslag som har Energi som første søgeord, og en fortællende og sælgende sætning efterfølgende. Hvis en "kunde" søger på google efter: "energi gennem naturlægemidler" Så vil google jo se denne side, som meget vigtig, da den omhandler det "kunden" søger efter.
Siden skal lige opdateres med de samme ord, som i titlen, så google bliver bekræftet i, at denne her side er relevant for "kunden".

Alle dine underkategorier under naturlægemidler, starter med ordet; Naturlægemidler og så et ord mere. Det er dumt og ikke optimalt. Kun én side skal starte med naturlægemidler, og det bør være kategorien for naturlægemidler!

2. Meget vigtige råd:

Du har ved hvert produkt i bunden, et link til en anden kategori, som indeholder alle varer fra denne leverandør. Det er fint at linke internt, men du bør absolut også have et link op til den kategori, denne vare hører til. Altså hvor den kommer fra/hænger fast i træet i opbygningen af kategorier.

Lad os tage Q10 som man finder under Naturlægemidler. I alle Q10 varer, som ligger under naturlægemidler, skal du lave et link som peger på naturlægemidler, og det skal have ankerteksten "naturlægemidler". Så sender du linkjuicen tilbage til kategorien, og ikke over i en anden kategori. Samtidig hjælper du google med, at holde styr på, hvad som hænger sammen.

Det var mine 2 bedste råd til at få flere besøgende. Det har hjulpet mig meget, med folk som søgte efter tapet på nettet Yes

Dbh

Michael Haahr

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 00:52

Din menu i venstre side indeholder alt for mange links, hvilket ikke er optimalt ifht seo,

hvorfor ikke opdele menuen på forskellige sider, og tildele de vigtigste nogle Hn tags...

Du har selv skrevet hvad det er du mangler, hvilket virkelig er detaljer man ikke må hoppe over, hvis man vil ranke godt....

hellere stoppe med at lægge produkter på, og så koncentrere dig om at få optimeret på dine topprodukter (tænk 80-20)

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:59

Takker for Jeres indlæg.

Jeg vender tilbage med mere feedback og andre er velkommen til at skrive flere råd indtil da.

Michael

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 23:32

Michael:
der er ikke unikke produkttekster. Dels fordi det er forbundet med et stort arbejde, men også fordi det er forbundet med stort ansvar hvis jeg ændrer teksterne om eksempelvis et kosttilskud, og skriver noget forkert. Men også fordi jeg bruger det meste af min tid på at få oprettet produkter og få et stort/bredt sortiment.

Anset en til at lave disse tekster!

Resten er vel som de andre siger :-)

men jeg ville overveje at ansætte en til teksterne 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:04

Hej Michael

Nu skal jeg give dig første rigtig gode råd.

Start med at omdøbe dine produktkategorier til noget mere SEOvenligt, hvis det er SEOtrafik du vil have mere af.

Eksempelvis har du i kategorien " Hudpleje " en underkategori som er kaldt " fødder "

Kategorinavne er noget, som er meget vigtige i forhold til indeksering på Google, og lige nu forsøger du principielt set at konkurrere med andre sider på ordet fødder, hvilket giver dig en stor udfordring.

Andet råd vil være at forbedre dine Title Tags, specielt på kategoriniveau.

Eksempelvis har du et nogenlunde okay og beskrivende Title Tag på http://www.helsekost.dk/p3678-hudpleje-foedder-fodbadesalt-calendula/, men på kategorien Fødder, har du et mangelfuldt Title Tag http://www.helsekost.dk/c83-hudpleje-foedder/

Men ja - Adwords skal du helt klart gøre dig brug af. De dage, hvor man blot kunne oprette en shop med 3500 produkter og få omsætning via Google, er desværre ikke så aktuelle mere. Der skal skabes Brandawareness, så du må altså igang med markedsføring ABC og ikke udelukkende fokusere på SEO.

Din side er ellers meget fin, og du opfylder nogle gode detaljer omkring brugervenlighed, tryghed, være salgsorienteret mm.

Held og lykke :-)

Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:08

Hejsa Michael

du har helsekost.dk det er et flot www.

Du mangler få ting på din side, en af dem, er at man kan kontakte dig!

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)