Jeg går lidt med en anden drøm, som kræver kapital, og jeg har derfor brug for at skrabe nogle penge sammen. Derfor ville jeg lige høre hvad i mener mit website: http://www.onlineindkomst.dk ville være værd.
Siden for ca. 5 besøg hver dag, fra både tilbagevendene brugere, og fra google. Siden ligger ikke så godt på søgemaskinerne, da jeg ikke har gjort så meget ud af seo. Hosten er ezhost/gratis host, hvilket har virket helt perfekt. Den har ikke den store indtjening, men dette kan helt klart øges. Jeg har forsøgt mig med clickbank produkter, og det virkede ikke særlig godt, og omsatte dermed kun ca. 100kr.
Sig til hvis der er mere i vil vide. I er selvfølgelig velkommen til at komme med bud.
Faktisk så er markedsværdi beregning meget mere kompliceret end som så fordi ellers så ville "næsten" alle biotek selskaber have en negativ markedsværdi (altså dvs. at de skulle betale penge for at du ville investere i dem :-)
100,- om måneden virker godt nok højt sat for indtjeningen på en webside med 5 besøgende om dagen
Det ved jeg nu ikke helt om jeg synes. altså det er 150 besøg om måneden. mange klikker sig ind på siderne som partner-ads, og tilmelder sig, da jeg har skrevet indlæg om hvordan man tjener fine penge derinde osv. Og det er jo 1.6 kr pr. besøg.
Faktisk så er markedsværdi beregning meget mere kompliceret end som så fordi ellers så ville "næsten" alle biotek selskaber have en negativ markedsværdi (altså dvs. at de skulle betale penge for at du ville investere i dem :-)
Ja, det er rigtigt, men nu er det affiliate hjemmesider, og ikke virksomheder vi snakker om.