Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er mit website værd?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Wandal.dk:
Lyder det som en fair pris for jer?

Ikke hos mig, jeg mener en hjemmeside med dårlige placeringer ikke har den store værdi, så det har stor betydning hvor du er på bestemte søgeord.

Eller er det kun mig der syntes at det er vigtigt at når en hjemmeside sælges at der er mange besøgende?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:24

tid er også afgørende skrives 2 timer om måneden skal man vel også have penge for den tid man bruger og lige vel ikke ved noget seo har et unikt indhold og der sker på siden en værdi og er det ny hjemmesiden kan den i starten være højt tit men tit ryger en  nye siden op og ned ad i starten i google det såkaldte google danse der er ingen sikkerhed den ligger rimeligt godt google bare lidt , det kan bare være fordi siden er nye

men for at beregne sidens værdi er  man nødvendig lige undersøge hvad lavet og hvad er chancerne for det beholder værdien og hvor meget arbejde det kræver cirka at vedligeholdende denne placering og værdi 

vis jeg skriver i starten en uge en artiklen bruges der altså tid på det og vis intet er mod siden links artikler og vis nye siden skal selv ud og skabe værdi til siden

derved vis en vis stabil indtægt over 1 år er man mere sikker på få høj værdi

dog vis en vil domænet kigger de ikke efter værdien giver oh tiden der bruges , men de køber fordi det er godt navn derved navnet kan sælge og der er det ikke værdien man selv har tjent men er værdien de mener domænet kan give så du kan sagtens få mere eller mindre end den værdien end den beregning med tid og risikon vurdering og den kroner du har tjent som giver lige med den værdi siden er værd

eksempelvis hvorfor lang tid er afgørende vis værdien er beregnet sommer og siden sælger sommertøj er der meste målrettet mod sommer perioden , vis siden er sælger vinter tøj og sælger godt nu om sommeren er værdien rigtigt god da vi er udenfor vintersæson nu , dog er kort perioden beregnet værdien over et stort risko der gør værdien nedvurderes jo længere periode vurdering over jo lavere er chancen for indtægt er stabil i vurdering og det er intet med højsæson med mere der tillæger prisen i vurdering

vurdering i værdien er meget stor risko grundet vis tjekker https://www.majesticseo.com/reports/compare-domain-backlink-history?IndexDataSource=H&d0=%2Fwww.onlineindkomst.dk&d1=%2Fwww.onlineindkomst.dk&d2=&d3=&d4=  så back links histoerien meget kort derved er domænet som nyt derved tillægs vurdering over en risiko vurdering kort tids vurdering grundlag

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 12:24

TomN:

Wandal.dk:
Lyder det som en fair pris for jer?

Ikke hos mig, jeg mener en hjemmeside med dårlige placeringer ikke har den store værdi, så det har stor betydning hvor du er på bestemte søgeord.

Eller er det kun mig der syntes at det er vigtigt at når en hjemmeside sælges at der er mange besøgende?

Hej Tomn

Du har helt klart ret i at placeringer er en vigtig ting, men det er måske også vigtigt at huske på mulighederne, jeg har ikke gjort noget for seo, udover en gratis seo artikel, og den får stadig 1-3 besøg om dagen, så jeg tror at hvis man brugte et par gode timer på seo ville det hurtigt kunne gøre godt.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:24

TomN:

Antallet er basøgende er ikke så vigtigt. Spørgsmålet er hvilken type trafik. Hvis det er ligegyldig trafik (folk der ikke køber/gør noget), er det lidt ligegyldigt hvor meget trafik du har. Hvis det derimod er trafik som kommer ind via longtails eller andet hvor de viser interesse, er der større chance for, at de køber noget. Så derfor kan 5 besøgende godt blive til penge (hvis altså de køber noget).

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 12:33

Jonas:
Spørgsmålet er hvilken type trafik

Ja hvis trafikken, de brugere der kommer ind på siden kommer fra google,søgemaskine på bestemte søgeord, nu mener jeg søgeord der giver salg så skulle siden være mere værd. Men som han selv skriver så er der ikke lavet meget seo, så der skulle være en chance for at rette op på indtægten på siden!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:38

TomN:

Jonas:
Spørgsmålet er hvilken type trafik

Ja hvis trafikken, de brugere der kommer ind på siden kommer fra google,søgemaskine på bestemte søgeord, nu mener jeg søgeord der giver salg så skulle siden være mere værd. Men som han selv skriver så er der ikke lavet meget seo, så der skulle være en chance for at rette op på indtægten på siden!

vedr søgemaskine trafik er der meget der skal tænkes over i dens vurdering grundlag

der er kort tids vurdering nok for kort til tillæg det ind vurdering grundlag prøv tjekke hans back links historien  domænet er meget nyt https://www.majesticseo.com/reports/compare-domain-backlink-history?IndexDataSource=H&d0=%2Fwww.onlineindkomst.dk&d1=%2Fwww.onlineindkomst.dk&d2=&d3=&d4= derved tror jeg ikke det her i gang lang tid nye domæner kan lave den såkaldte google danse og kan skabe indkomst nogle måneder med er en kort tids frist grundet domænet er vurderet til at være nyt

et par timer er måske ikke nok for at bevare indkomsten da domænet er nyt  , kunne du bevise over en længere perioden ville værdien stige drastisk lige mu tillæg jeg meste værdi i domæne navnet og sidens design ikke i en placering i google da siden er ny og derved kigger jeg mest hvad koster det mig af tid at lave dit design og hvad tid koster vedligeholdende placeringer da nye sider tit er i google danse og det vurdere jeg din side ligge i da den ikke har nok at såkaldte aldre og links med sig

dog værdien i designet kan sagtens også have en god værdi for mange mennesker og artiklerne kan også have en vis værdi så for nogle kan siden sagtens have en god værdi for , så du kan sagtens få en høj pris tvivler jeg ikke på , dog længere periode beholder domænet og stabil indkomst på siden  er der en chance for en højere pris for din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 12:50

Det er nok meget rigtigt

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)