Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min smykkehjemmeside

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Annemette,

Jeg prøver at registrere mig, men kan ikke.. tror det er bruger navn den er galt med!?

I hvert fald registrering er ALT for besværligt. 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:04

Toppen af siden er et stort reklamebanner for en slikbutik, og jeg troede jeg var havnet på forkert hjemmeside af den grund.

Udnyt potentialet ved top banneret og sæt et flot banner ind for din egen side.

Billederne af produkterne, da ville jeg få dem fritlagte. De er med forskellige farvede baggrunde, enkelte endda med en hel scene opsat, og jeg bruger for megen tid på at se hvad der egentlig er på billederne, eller rettere... Jeg bladrer forbi uden at lægge mærke til dem.

Ellers er siden ganske yndig :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:51

Hej Annette,

Nikolaj er min kollega der sidder med brugervenlighed på hjemmesider (hvad der virker og hvad der ikke virker....)

Gi ham en mail

Camilla

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 64
Fra  Smykkebazar ApS Skrevet kl. 16:26

Hej Julie, Tak for dit svar. Jeg er glad for du gjorde mig opmærksom på Trustpilot. Jeg får ikke automatisk beskeder når nogle skriver en anmeldelse der. Jeg har netop svaret kunden. Tak.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 4. Jan 12
Fra  Smykkebazar ApS Skrevet kl. 16:30

Hej Kim,

Jo, jeg fik et svar i den første tråd jeg lavede, men denne gang har jeg fået mange, så det har været det værd.

Men ellers godt observet:)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 4. Jan 12
Fra  Smykkebazar ApS Skrevet kl. 16:33

Hej Mikkel,

Kan du ikke registrere dig?
Hvor går det galt?

Mv,
Annemette

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 17:27

SAFETY
WARNING password without autocomplete=off attribute

META
WARNING missing description
Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 19:13

Hej Anne Mette

Du burde nok overveje at få en Google+ knap på siden af rent og skær seo mæssige fordele.

Derudover synes jeg i hvertfald at din footer er meget mørk, jeg havde svært ved at se hvad der stod dernede.

Jeg manglede også lidt information fra starten og var i tvivl om sidens idé og indhold. Det skal gå op for brugeren ret hurtigt.

Derudover synes jeg idéen er fed, men pas på med at fokusere på indtjening fra starten, lav en fed og god side og når brugerne, salgene og det hele er igang kan du begynde og tjene :-)

Held og lykke med det, håber jeg var til hjælp!

Christian

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 19:24

Hej Anne Mette

Jeg vil prøve og gøre det kort

Få dig en Google+ knap på grund af seo mæssige fordele

Gør siden mere brugervenlig og lad være med at fokusere på indtjening i starten! Få brugere nogle sælger og købere igang på siden og tjen senere når siden kører!

Desuden var jeg lidt i tvivl om sidens ide og indhold da jeg besøgte den, prøv at gøre det tydligere

Når det er sagt, fed og pæn side!

Held og lykke med det, håber jeg kunne hjælpe lidt :-)

Christian

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:39

overveje i stedet for paypal på siden dankort betaling på siden med http://www.nets.eu/dk-da/Pages/default.aspx eksempelvis , mange vil helst handle steder hvor der ikke er paypal

få jeres cvr på kontakt siden og i fodnoten på siden det gør siden mere troværdig

giv alle billederne titler og tags derved en chance de findes i en google søgning

jeg prøver klikke oprette mig kommer ingen vejene derved kan jeg ikke rigtigt købe vare , der står først logget ind så kan man  købe en vare men jeg kan ikke finde ud ad oprette mig som en bruger, hvordan registrere jeg mig så jeg kan logge ind ?

husk nu google viser op til 70 tegn så udnyt det og lav unikke hver eneste der er meget sigende om den side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)