Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min smykkehjemmeside

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 64
Fra  Smykkebazar ApS Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg ønsker feedback på min hjemmeside www.smykkebazar.dk

Mange hilsner,

Annemette Djernæs

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:24
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Annemette,

Jeg vil foreslå dig at få en professionel vurdering af sitet.

Prøv at skriv en mail til Nikolaj på nil@lb360.dk - han arbejder med det til dagligt.

Det koster lidt, men det er givet godt ud i den sidste ende.

God vind!

Camilla

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 4. Jan 12
Fra  Smykkebazar ApS Skrevet kl. 16:26

Hej Camilla,

Hvem er Nikolaj og hvad kan han?

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 16:57

Hej Annemette.

Som udgangspunkt synes jeg sitet er pænt nok. Da sitet er helt nyt, ser jeg ingen grund til du har den store topannonce. Var jeg dig, ville jeg udnytte den plads, til at brande din hjemmeside. Medmindre du allerede nu, får penge for det :)

Det er jo nok et svært marked, du er trådt ud i, men med den rette markedsførring osv. så kan det måske godt lykkedes. Det gælder jo om at få en masse aktive annoncer.

Held og lykke

/martin

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 4. Jan 12
Fra  Smykkebazar ApS Skrevet kl. 17:10

Det var et godt råd.

Jeg vil lave nogle flotte bannere for hjemmesidens produkter istedet for.

Fra København Ø
Tilmeldt 6. Dec 09
Indlæg ialt: 33
Fra  Reklamebureau Convert TilDanmark.dk Skrevet kl. 17:27

Hej Annemette,

Som udgangspunkt er designet meget pænt, lækkert logo.

Her er et par hurtige fra mig:

1) Havde svært ved at se hvad siden omhandlede, måske evt. brug topbanneret da det var det første jeg kiggede på og det var bare en reklame. Det hele virkede meget reklame-agtigt på forsiden, hvis det er formålet så skal der ikke ændres så meget her jo ;-)

2) De bannere der kører i rotation på forsiden ser meget amatør-agtige ud og giver ikke mig en fornemelse af en eklsklusiv side. De er enten meget grumset eller har for meget tekst.

3) Da jeg klikkede på en kategori forsvandt mine kategorier, så jeg var nødt til at klikke på hovedkategori for at få disse frem igen. Lidt belastende til mit behov.

4) Mange af kategorierne er tomme, havde været godt med et tal i parentes så jeg kunne se hvor mange produkter der var i stedet for jeg skal klikke for meget rundt på tomme sider. Alternativ kun havde kategorier åbne, hvor der er produkter i, så jeg ikke kommer ind til tomme sider.

5) Da jeg f.eks. søgte på Armbånd fik jeg ét produkt øverst, ved ikke hvad forskellen mellem dét produkt og de produkter der var listet nede under.

Det var lige det jeg i første omgang kunne se hurtigt.

Håber det kunne bruges :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 4. Jan 12
Fra  Smykkebazar ApS Skrevet kl. 17:32

Det var nogle gode ting, jeg vil straks gå i gang. Tak.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:33

Hej Annemette.

Din side er ok, men der kan gøres meget mere.

Til daglig arbejder jeg med webshops. Dvs. usability, markedsføring og så gennemgår jeg webshops, og prøver på at give guldkorn, så du kan øge din omsætning.

Hvis du mailer mig på kasper@ehandballmanager.com

så kan vi finde ud af noget.

Mvh

Kasper

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:36

Hej Annemette

Generelt en rigtig flot side og fantastisk god idé. Nu har jeg ikke været på alle sider, men dejligt at se, at sproget umiddelbart fremstår fejlfrit og velformuleret. Dog vil jeg også mene, at topbanneret påvirker sidens helhedsindtryk, fordi den bliver tung og bryder med de ellers rene linjer og lyse farver, der gør resten af siden frisk og indbydende.

Jeg oplever det lidt frustrerende, at 14 ud af 20 kategorier er tomme, når jeg klikker mig ind på dem. Jeg ser ikke en løsning i at fjerne kategorierne indtil der kommer produkter i dem, fordi det både vil komme til at se lidt fedtfattigt ud på siden, og jeg formoder kategorierne tjener den funktion at give sælgerne overblik over, hvad de kan sælge. Derimod tror jeg, det vil være godt, hvis de skilte sig ud på en måde, så det er tydeligt, i hvilke kategorier der er vare, og i hvilke der ikke er.

Sidst men ikke mindst, så er det super vigtigt, at du allerede nu tager stilling til, hvordan du vil håndtere anmeldelser fra især Trustpilot. Lige nu har du to anmeldelser, hvoraf den ene kræver opmærksomhed. Her har du virkelig mulighed for at skabe nogle gode betingelser for din webshop, hvis du udnytter potentialet i Trustpilot.

Ønsker dig al mulig held og lykke med din webshop :)

Mvh. Julie

Fra Næstved
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 17:49

Har du ikke lige lavet en anden tråd hvor du også ville have det samme design vurderet??

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)