Hej Annemette,
Som udgangspunkt er designet meget pænt, lækkert logo.
Her er et par hurtige fra mig:
1) Havde svært ved at se hvad siden omhandlede, måske evt. brug topbanneret da det var det første jeg kiggede på og det var bare en reklame. Det hele virkede meget reklame-agtigt på forsiden, hvis det er formålet så skal der ikke ændres så meget her jo ;-)
2) De bannere der kører i rotation på forsiden ser meget amatør-agtige ud og giver ikke mig en fornemelse af en eklsklusiv side. De er enten meget grumset eller har for meget tekst.
3) Da jeg klikkede på en kategori forsvandt mine kategorier, så jeg var nødt til at klikke på hovedkategori for at få disse frem igen. Lidt belastende til mit behov.
4) Mange af kategorierne er tomme, havde været godt med et tal i parentes så jeg kunne se hvor mange produkter der var i stedet for jeg skal klikke for meget rundt på tomme sider. Alternativ kun havde kategorier åbne, hvor der er produkter i, så jeg ikke kommer ind til tomme sider.
5) Da jeg f.eks. søgte på Armbånd fik jeg ét produkt øverst, ved ikke hvad forskellen mellem dét produkt og de produkter der var listet nede under.
Det var lige det jeg i første omgang kunne se hurtigt.
Håber det kunne bruges :-)