helt ærligt... synes godt nok banker er nogen griske røvhuller! kort om mig : har en netshop hvor salget er gået amok på det seneste : maj : 30.000, Juni : 35.000, juli : 52.000 og det ser ikke ud til at stoppe... privat : kæreste med barn på vej bor i eget hus SAMLET gæld er kun kredit forening på 1.6000.000 på et hus der er vurderet til 2.000.000 fik så en kort snak med banken igår.... de ville have at hvis jeg lavede et aps så kunne jeg godt lave en KK på 50.000 måske 100.000 MEN jeg skulle kautionere for det privat... skidtet ville koste den nette sum af en rente på OVER 10% og 2% af kk maks om året.. jeg ville selv smide de 80.000 plus omkostningerne i det at lave et aps.. tilbød endda et smide endnu mere i.... ER DE KOMPLETTE IDIOTER? det er jo 100% risikofrit for dem på den her måde... men de tjener jo KASSEN på det! og ham den nar jeg snakkede med kunne slet ikke forstå mig... sådan var det også i alle andre banker... sagde han. først skulle jeg lige ud med det her:) og dernæst... er det sådan i alle andre banker? |
Det er ikke uden grund, at Martin Thorborg har oprettet tjenesten "Amino Kapital"! Bankerne, der er ment til at skulle være et serviceorgan for resten af samfundet, har til en vis grad svigtet: Halen logrer med hunden, og ikke omvendt.
Danske Bank er i øvrigt way back gået fallit. Måske de derfor har en lidt anderledes forståelse af begrebet sikkerhed.
Hvad med lige at tjekke op med 2 andre (netbaserede) banker, inden du beslutter dig. Måske Mybanker.dk kan bruges?