cookie... igen... læs nu alt inden du svarer! hvem snakker om 500.000? jeg gør ikke... hvorfor skal det så nævnes? skal vi ikke os til at snakke om måne landingen nu vi er igang? |
Hej Kristian
Har selv startet i det små og overgået til ApS. Fint nok, så kom krisen, jeg smed MANGE penge ud på revisorer og rådgivning (2004 - 2010 har jeg tabt kr. 879.000) ud af vinduet.
Efter jeg har vendt "skuden" er banken blevet utrolig umulige, da bankens indtjening bliver mindre og mindre. Derudover har jeg meddelt, at jeg fra 2015 vil være uafhængige af dem
Og korrekt: jeg har et + på aktiver på ca. 600.000,00 i forhold til banken , men det tæller ikke i deres termologi, da det er en privatrådgiver, der også skal forestille at være erhvervsrådgiver
Vi skal alle tjene penge, JA, men hvis bankerne ikke fatter en S..D, så lider alle os små rentedøden.
SÅ JA, DU ER IKKE ALENE, jeg betaler over 12% på min KK
Derfor har jeg en aftale med en tidligere bankmand, der kender til "knapperne og ord" i forslag til banken. Jeg har vendt et minus på ca. 900.000,00 til et plus på 250.000,00 på to år, ved at tage æblet ved hornene. Det har været hårdt både firmamæssigt og på hjemmefronten, men det er lykkedes, da vi kunne se, at det jeg gør er rigtigt. Nu er kampen så banken, derfor kommer den tidligere bankmand så indover, da vi på den måde kan spare på banksiden eller andet!.
Da jeg nævnte navnet, blev banken helt stille !!!
Dette er en brainstorm, beklager hvis dette indlæg virker rodet!