Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min bank... min bare RØV!

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

cookie... igen... læs nu alt inden du svarer! hvem snakker om 500.000? jeg gør ikke... hvorfor skal det så nævnes? skal vi ikke os til at snakke om måne landingen nu vi er igang?

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2111
Skrevet kl. 15:58

Hej Kristian

Har selv startet i det små og overgået til ApS. Fint nok, så kom krisen, jeg smed MANGE penge ud på revisorer og rådgivning (2004 - 2010 har jeg tabt kr. 879.000) ud af vinduet.

Efter jeg har vendt "skuden" er banken blevet utrolig umulige, da bankens indtjening bliver mindre og mindre. Derudover har jeg meddelt, at jeg fra 2015 vil være uafhængige af dem

Og korrekt: jeg har et + på aktiver på ca. 600.000,00 i forhold til banken Smile, men det tæller ikke i deres termologi, da det er en privatrådgiver, der også skal forestille at være erhvervsrådgiver

Vi skal alle tjene penge, JA, men hvis bankerne ikke fatter en S..D, så lider alle os små rentedøden.

SÅ JA, DU ER IKKE ALENE, jeg betaler over 12% på min KK

Derfor har jeg en aftale med en tidligere bankmand, der kender til "knapperne og ord" i forslag til banken. Jeg har vendt et minus på ca. 900.000,00 til et plus på 250.000,00 på to år, ved at tage æblet ved hornene. Det har været hårdt både firmamæssigt og på hjemmefronten, men det er lykkedes, da vi kunne se, at det jeg gør er rigtigt. Nu er kampen så banken, derfor kommer den tidligere bankmand så indover, da vi på den måde kan spare på banksiden eller andet!.

Da jeg nævnte navnet, blev banken helt stille !!!

Dette er en brainstorm, beklager hvis dette indlæg virker rodet!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg læste forkert,sorry. 100.000 men problemstillingen er den samme risikoen bare mindre.
Hvis du taler lige så aggresivt til din bank som du gør herinde, så er alt svært
Konkret, ja du vil få meget tæt på lignende svar i alle banker, selvskyldnerkaution er ret standard for nyt ApS og 10% rente + 2% provision på max er heller ikke meget specielt, men bør måske kunne forhandles.
Du skal da absolut prøve et par andre banker, men med realistisk tilgang
Det betaler sig ikke at blive uvenner med sin bank, før man har noget bedre
Vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:13

Vi er givet i en situation hvor banker er forsigtige, men vi har renten med os
Vi kan pive over 10%, men uha den har skam være MEGET højere oppe, så lidt positivt er der rentemæssigt
Flot af Pythonrap at du vendte -900 t til + 250t på 2 år, det er godt gået
Vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 16:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

kristian hansen:

k<ffa og co... læs nu lige hvad det her drejer sig om inden du spiller smart! indlæg som dit er himmelråbende dumme og ubrugelige! du havde bare så travlt med at spille smart i dit svar du ikke fik dig sat ind i hvad det her drejer sig om....!

Jeg begriber simpelthen ikke for din bank ikke vil låne dig flere penge - du lyder som et fornuftigt menneske.

Held og lykke i den virkelige verden.

/S

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2111
Skrevet kl. 16:44

Hej Cookie

Tak for de positive ord .....  Det er første gang, uden for husets vægge, der er nogen der giver ros. Ikke engang banken kan se det positive.

Udover de - 900.000 har der været kreditorer på MANGE penge. De er også væk!!!!. Så på 2 år er der vaskes gælde væk på > 1.2 mio

Så til alle:

"Drive on, don't mean nothin'
My children love me , but they don't understand
And I got a woman who knows her man
Drive on, don't mean nothin', drive on"

JOHNNY CASH

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:01

Velkommen til landet Danmark :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 17:27

Jeg begriber ikke din måde at skrive til folk herinde, der prøver at hjælpe dig. Ikke en eneste har været smart i deres sprog, og om det er 100.000 eller 500.000 går vel ud på et? Rådgivningen er der hvertfald. Som andre skriver, har bankerne vidst brændt nallerne så det gør en ting på virksomheder der er gået ned.

Ville ønske jeg kunne forstå dig, men forstår banken at de ikke gider låne til dig medmindre de får en sikkerhed.

Så vel bare at knokle på og sælge så du er uafhængig af banken?

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 17:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

1. Hvis ikke du tror nok på projektet til at kautionere personligt, hvorfor skulle banken så tro på det?

2. 10% rente og 2% årligt er et normalt første udspil fra en bank. Afhængigt af dit øvrige engagement hos dem er det til forhandling.

3. Hvis du udviser samme adfærd overfor din bankrådgiver som du gør i denne tråd har jeg fuld forståelse for, at du ingen imødekommenhed møder.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)