Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test Vores Nye Startup

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der flere, som godt kunne tænke sig en gratis artikel på 150 ord ( Vi betaler ).

Send en PM og modtag en Voucherkode inden du tilmelder dig på CloudWriter.

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 21:18

Kære Aminoer.  

Vi siger mange tak for alt den gode feedback. Testen er indtil videre gået over alt forventning, så det er vi rigtig glade for.

Vi vil også gerne sige tak for alle jeres bestillinger. Skribenterne er i fuld gang med at skrive de sidst bestilte artikler. Da tingene er gået så godt indtil videre, har vi besluttet at uddele endnu en omgang vouchers som giver adgang til en gratis artikel på 150 ord, som kan betragtes som en smagsprøve.

Kontakt mig venligst via PM inden i opretter jer, hvis i ønsker at bestille en gratis artikel fra Cloudwriter.dk . Jeg vil være online frem til kl 01.00.  

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 21:42

Rimelig tæt design sat op mod Billysbilling.dk ;-) 

Og eftersom deres er godkendt her, må jeres jo så også være det... 

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 22:05

#Steffen

Jo, det kan du måske godt have ret i, hvad angår det øverste stykke af forsiden, men alle websites ligner vel efterhånden hinanden på den ene eller den anden måde. Vi har været meget inspirerede af bl.a. Mailchimp, Fruux, Paymo, Everplaces og Skypes design - Men det tager vi da som et kompliment. BillysBilling er et fremragende produkt :)

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 22:19

Hej, er der mulighed for jeg kan få en kode? Pft

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 22:23

lhcreative:

Hej, er der mulighed for jeg kan få en kode? Pft

Det kan du tro, sender dig en PM med koden nu. 

Vi takker mange gange

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:41

Hej igen Alexander :) 

Har nu benyttet mig af dit tilbud, og har fået skrevet artiklen færdig  og den afventer godkendelse .. her kommer problemet så .. uanset hvilken browser, hvilken maskine jeg bruger kan jeg ikke komme ind og se den , eller for den sags skyld godkende den ...

indtil videre har jeg prøvet på 3 windows maskiner både med opera, IE, chrome og firefox og på mac med Safari :) 

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 11:27

Hej,

Vil bare lige rose dette setup og ide, har lige prøvet det og bestilt... Synes det er rigtig godt fundet på. Det eneste der ved det, er at jeg ikke har fundet på det :D Stort 10 tal herfra!

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 11:43

Jeg kunne også godt tænke mig en voucher, for at prøve jeres service af.

Umiddelbart synes jeg, I har skudt ved siden af med henblik på at bruge modeordet Cloud, som en del af jeres navn, brand, design, m.v. når i reelt ikke har noget med Cloud computing/service at gøre, men det er de gængse brugere jo nok alligevel ikke bemærksomme om :-)

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 12:35

Anders Hyldig:

Jeg kunne også godt tænke mig en voucher, for at prøve jeres service af.

Umiddelbart synes jeg, I har skudt ved siden af med henblik på at bruge modeordet Cloud, som en del af jeres navn, brand, design, m.v. når i reelt ikke har noget med Cloud computing/service at gøre, men det er de gængse brugere jo nok alligevel ikke bemærksomme om :-)

Tak for input. Vi hentyder ikke til Cloud Computing Teknologi ved at bruge ordet ''Cloud", men derimod til det faktum, at man kan arbejde fra hvor man har lyst, når man har lyst. Cloud hentyder derved til den arbejdsform som vi har skabt og tilbyder begge parter. Fra et brand og design perspektiv associere vi Cloud med Frihed og Mobilitet. Det, at man kan skrive og bestille artikler i Skyerne = CloudWriter-Platformen. Jeg sender med glæde en Voucher til dig :) 

Tak for at du vil teste CloudWriter

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)