Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test Vores Nye Startup

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

artiklerne er gode og velformuleret og de lever 110% op til mine krav og leverings tiden kort og hurtigt Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

artiklerne er gode og velformuleret og de lever 110% op til mine krav og leverings tiden kort og hurtigt Big Smile

Mange tak for de pæne ord Mikael, vi er rigtig glade for, at du især har været med til at afprøve vores nye koncept. Din feedback betyder rigtig meget for os, især når man har knoklet dag og nat i syv måneder for at skabe Cloudwriter.dk. Vi vil konstant forbedre platformen, så vi kan tilbyde den bedste service overfor vores kunder samt skribenter.  

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

lhcreative:

I må sige til hvis jeg skal teste noget mere :) hvad gør jeg hvis jeg gerne vil have jer til at skrive til feks. en anmeldelse af noget? Altså en anmeldelse af feks. en hjemmeside eller et spil, en App osv.? Er det en mulighed at jeres skribenter tester det også skriver en arktikel?

Hej Ihcreative, tak fordi du prøvede CloudWriter.dk. Det er muligt mht. anmeldelse af hjemmesider, spil mm. I feltet "Yderligere instrukser" skriver du bare hvilken URL de skal besøge for at anmelde siden eller spillet. Håber på, at du havde en god oplevelse hos CloudWriter. 

Vi har stadig 2 Voucher-koder tilbage, hvis der stadig er noget der gerne vil prøve konceptet gratis. Husk at koden skal bruges ved tilmeldingen:-) 

Ha en fantastisk weekend

Ps. husk at se vores video:-)

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)