Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test Vores Nye Startup

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Mine partnere og jeg har i de sidste syv måneder arbejdet i døgndrift for at udvikle en splinterny platform, som vi håber vil blive taget godt imod her på Amino og snart resten af Danmark :)

Vi er meget spændte og i den anledning vil vi gerne invitere Jer som er interesserede, til at tage del som beta-testere af vores nye Startup; www.CloudWriter.dk 

Konceptet kort: CloudWriter.dk er en digital markedsplads for selvstændige Tekstforfattere og Udgivere (Iværksættere, mindre og større virksomheder, som har brug for skriftligt indhold).

Vi matcher begge parter på en let og komfortabel måde gennem vores platform.

Vi er meget bevidste omkring kvaliteten af artiklerne, så når freelance-tekstforfattere tilmelder sig CloudWriter, screener vi dem og kommer derefter med et skøn omkring hvilket niveau de skal starte på (der er pt. fire skribent-niveauer). Foruden en integration af CopyScape, som scanner nettet for duplikeret indhold, har vi implementeret et rating system, så I kan bedømme den enkelte tekstforfatter, efter hver opgave. I har desuden mulighed for, at bede om op til tre rettelser undervejs og kommunikationen vil foregå gennem vores interne besked-system. Med andre ord,  betaler I kun, når i er tilfredse med jeres artikler.

I denne anledning fortager vi en såkaldt Soft Launch af CloudWriter, for at teste den første version af platformen. De første Amino-brugere der skriver en PM, vil få foræret en Voucher-kode, som kan benyttes hos CloudWriter, til bestilling af et stk. GRATIS artikel på 150 ord fra følgende niveau: Junior. I bestemmer selv hvad denne artikel skal indeholde og vores tilmeldte tekstforfattere vil så skrive disse artikler inden for den deadline du vælger.

Da vi stadig er i såkaldt ”test-mode” kan der forekomme små tekniske problemer og derfor ønsker vi feedback fra dem af jer, som ønsker at teste konceptet. Vi ønsker ingen feedback her på Amino, men I bedes derimod sende feedback til; Feedback@CloudWriter.dk.

Desuden ønsker vi ikke, at denne tråd bruges på at diskutere konceptet. Vi er blot i beta og der er plads til mange forbedringer løbende.

Vi håber på at I vil være så venlige at respektere dette :)

Vi takker for jeres forståelse og vi glæder os til at se de første deltagere.

I kan læse meget mere om konceptet på www.CloudWriter.dk

OBS: Det er de første 20 Aminoer, som vil få tildelt en Voucher-kode, så skynd jer :) Vigtigt at i først opretter jer når, i har modtaget en Voucher-kode.Det kan i få ved at skrive en PM-besked. Mange tak

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan godt se der kan laves lidt forbedringer rundt omkring på siden , men i alt er siden dog godkendt som den er Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Fandt ud af det... Men fint design i øvrigt :)

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg kan godt se der kan laves lidt forbedringer rundt omkring på siden , men i alt er siden dog godkendt som den er Big Smile

Mange tak for de pæne ord. 

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

zhenzar:

Fandt ud af det... Men fint design i øvrigt :)

Det var godt :-)

Fra Skive
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 61
Fra  HighHouse.dk SkiveLAN.dk Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed siden, den vil jeg helt klart få meget nytte af :)

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 02:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias:

Fed siden, den vil jeg helt klart få meget nytte af :)

Mange tak for de pæne ord Mathias :-) Vi har manuelt indløst en voucher for dig. Du kan se det næste gang du logger ind:-) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Hansen:

Mikael christiansen:

jeg kan godt se der kan laves lidt forbedringer rundt omkring på siden , men i alt er siden dog godkendt som den er Big Smile

Mange tak for de pæne ord. 

jeg har lige bestilte en artiklen den ligger sig i skabeloner på din side , jeg kørte hele bestilling processen igennem , men når  jeg tjekker   bestilte artiklen ligger der ingen artikler jeg har bestilt ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er stadig flere Vouchers tilbage, til dem der gerne vil teste konceptet og bestille en gratis artikel på 150 ord :-)

Venlig hilsen

Alexander

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Alexander Hansen:

Mikael christiansen:

jeg kan godt se der kan laves lidt forbedringer rundt omkring på siden , men i alt er siden dog godkendt som den er Big Smile

Mange tak for de pæne ord. 

jeg har lige bestilte en artiklen den ligger sig i skabeloner på din side , jeg kørte hele bestilling processen igennem , men når  jeg tjekker   bestilte artiklen ligger der ingen artikler jeg har bestilt ?

Hej Mikael, vi kan se at du har bestilt en artikel. Du mangler dog at trykke på betalt. Tryk på bestil artikler, der vil du kunne se din bestilling, acceptere handelsbetingelserne og trk derefter på betal. Beløbet vil blive trukket fra den voucher-kode du indløste. Derefter kan du se din bestilling under, bestilte artikler:-)

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)