Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test Vores Nye Startup

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok lige have skrevet:

html eller body tagget...

overflow-x:hidden;
overflow-y:auto;

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

lhcreative:

Hej,

Vil bare lige rose dette setup og ide, har lige prøvet det og bestilt... Synes det er rigtig godt fundet på. Det eneste der ved det, er at jeg ikke har fundet på det :D Stort 10 tal herfra!

Vi takker mange gange for de rosende ord, og mange tak for din bestilling. Vi glæder os til du modtager din artikel. 
Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Richard Stanley Hellman:

Hej igen Alexander :) 

Har nu benyttet mig af dit tilbud, og har fået skrevet artiklen færdig  og den afventer godkendelse .. her kommer problemet så .. uanset hvilken browser, hvilken maskine jeg bruger kan jeg ikke komme ind og se den , eller for den sags skyld godkende den ...

indtil videre har jeg prøvet på 3 windows maskiner både med opera, IE, chrome og firefox og på mac med Safari :) 

Hej Richard, du har slået PM fra, så jeg har sendt dig en mail.  
Fra Frederikssund
Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Unicom Nordic Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander, jeg har forsøgt at sende dig en PM, men den siger du har slået det fra.

Jeg vil også gerne teste jeres service, det virker som et godt initiativ.

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

onlineBRAND:

Du skal nok lige have skrevet:

på html eller body tagget...

overflow-x:hidden;
overflow-y:auto;

Du har ret, tak for info. Vi deployer løsningen i aften. 

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Unicom Nordic:

Hej Alexander, jeg har forsøgt at sende dig en PM, men den siger du har slået det fra.

Jeg vil også gerne teste jeres service, det virker som et godt initiativ.

Hej, det må være en fejl. Har modtaget flere PM idag. Vi er dog glade for at du gerne vil teste. Jeg sender dig en PM med koden som skal bruges ved signup:-)
 
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg min artikel, og det ikke sidste gang jeg benytter denne service... Det eneste jeg vil sætte en fingre på er, at hvis du henter den ned som en text fil, så formatering af æøå er ikke unicode... dvs. at jeg for ikke de korrekte tegn ned

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

lhcreative:

Så fik jeg min artikel, og det ikke sidste gang jeg benytter denne service... Det eneste jeg vil sætte en fingre på er, at hvis du henter den ned som en text fil, så formatering af æøå er ikke unicode... dvs. at jeg for ikke de korrekte tegn ned

Det er vi rigtig glade for. Tusind tak for din input til denne test. Det kigger vi på med det samme. 
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

I må sige til hvis jeg skal teste noget mere :) hvad gør jeg hvis jeg gerne vil have jer til at skrive til feks. en anmeldelse af noget? Altså en anmeldelse af feks. en hjemmeside eller et spil, en App osv.? Er det en mulighed at jeres skribenter tester det også skriver en arktikel?

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Hansen:
Tak for input. Vi hentyder ikke til Cloud Computing Teknologi ved at bruge ordet ''Cloud", men derimod til det faktum, at man kan arbejde fra hvor man har lyst, når man har lyst. Cloud hentyder derved til den arbejdsform som vi har skabt og tilbyder begge parter. Fra et brand og design perspektiv associere vi Cloud med Frihed og Mobilitet. Det, at man kan skrive og bestille artikler i Skyerne = CloudWriter-Platformen.

Tak, jeg får testet det af snarest.

Det er ikke fordi, jeg vil hænge i det, men din beskrivelse af ordet "Cloud" refererer mere til selve internettet og hjemmesider generelt. Alle type hjemmesider vil i praksis kunne høre under beskrivelsen, selv Facebook, hvor Cloud traditionelt mere associeres med hosting af indhold og det, at det (i teorien) er et ubegrænset stort lager/netværk, da det kan tilpasses efter behov. 

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)