jeg kan ikke se det punkt acceptere handelsbetingelserne , jeg kan se et eller andet under søgeord på siden , jeg ikke kan klikke på ,jeg bruger browser firefox |
Vi tjekker lige op på det og vender tilbage hurtigst muligt
jeg kan ikke se det punkt acceptere handelsbetingelserne , jeg kan se et eller andet under søgeord på siden , jeg ikke kan klikke på ,jeg bruger browser firefox |
Vi tjekker lige op på det og vender tilbage hurtigst muligt |
Enormt flot side ! Det er simpelt og nemt. Det først nu at jeg føler at jeg skal have andre til at skrive tekster for et nyt projekt jeg igang med ! Så jeg vil bruge siden i den kommende fremtid :-) Thumps up! Skide flot! Mvh. Kristian |
Så modtog jeg min artikel, super flot arbejde og god lille tekst. Glæder mig til at få lagt den på. Tusind tak for det, skal helt sikkert bruge jer fremover :) |
Mange tak for de pæne ord Kristian. Du er velkommen til at få en Voucher, så du kan bestille en artikel på 150 ord gratis. Den betaler vi nemlig:-) Du kan sende mig en PM hvis det er:-) Venlig hilsen Alexander |
Så er første tekst bestilt. Tak for voucheren. Glæder mig til at se resultatet. Det er en super fed idé, nemt, overskueligt og helt sikkert et interessant produkt.. |
Du er velkommen :-) |
Mange tak. Med feedback fra jer kan vi hele tiden forbedre produktet.
|
Vi har forsøgt at skrive en PM til dig, men det lader til du har slået dette fra? Vi vil gerne være med til at teste jeres nye flotte site og koncept, skriv derfor gerne en PM om hvorledes vi får fingre i en test voucher. Vi glæder os meget til at følge jeres koncept. God vind fremover! Mvh Julian Christmas Trendlining Denmark |
Med venlig Hilsen Julian F. Christmas.
Læs om konverteringsoptimering og webbureauet Intelligo her intelligodenmark.dk
Mht til PM, så modtager jeg beskeder fra andre. Ved ikke lige hvorfor jeg ikke modtog noget fra dig. Vi indløser en Voucher for dig manuelt. Du vil om et øjeblik kunne se penge på din konto, når du logger ind igen:) |