Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test Vores Nye Startup

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Hansen:

Mikael christiansen:

Alexander Hansen:

Mikael christiansen:

jeg kan godt se der kan laves lidt forbedringer rundt omkring på siden , men i alt er siden dog godkendt som den er Big Smile

Mange tak for de pæne ord. 

jeg har lige bestilte en artiklen den ligger sig i skabeloner på din side , jeg kørte hele bestilling processen igennem , men når  jeg tjekker   bestilte artiklen ligger der ingen artikler jeg har bestilt ?

Hej Mikael, vi kan se at du har bestilt en artikel. Du mangler dog at trykke på betalt. Tryk på bestil artikler, der vil du kunne se din bestilling, acceptere handelsbetingelserne og trk derefter på betal. Beløbet vil blive trukket fra den voucher-kode du indløste. Derefter kan du se din bestilling under, bestilte artikler:-)

jeg kan ikke se det punkt acceptere handelsbetingelserne  , jeg kan se et eller andet under søgeord på siden , jeg ikke kan klikke på ,jeg bruger browser firefox

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 11:15

Vi tjekker lige op på det og vender tilbage hurtigst muligt

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 11:21

Enormt flot side ! Det er simpelt og nemt.

Det først nu at jeg føler at jeg skal have andre til at skrive tekster for et nyt projekt jeg igang med !

Så jeg vil bruge siden i den kommende fremtid :-)

Thumps up! Skide flot! 

Mvh.

Kristian

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 11:28

Så modtog jeg min artikel, super flot arbejde og god lille tekst. Glæder mig til at få lagt den på. Tusind tak for det, skal helt sikkert bruge jer fremover :)

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 11:29

Kristianlim:

Enormt flot side ! Det er simpelt og nemt.

Det først nu at jeg føler at jeg skal have andre til at skrive tekster for et nyt projekt jeg igang med !

Så jeg vil bruge siden i den kommende fremtid :-)

Thumps up! Skide flot! 

Mvh.

Kristian

Mange tak for de pæne ord Kristian. Du er velkommen til at få en Voucher, så du kan bestille en artikel på 150 ord gratis. Den betaler vi nemlig:-) Du kan sende mig en PM hvis det er:-) 

Venlig hilsen 

Alexander

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Budskab Skrevet kl. 11:45

Så er første tekst bestilt. Tak for voucheren. Glæder mig til at se resultatet. 

Det er en super fed idé, nemt, overskueligt og helt sikkert et interessant produkt.. 

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 11:50

Frk.Jensen:

Så modtog jeg min artikel, super flot arbejde og god lille tekst. Glæder mig til at få lagt den på. Tusind tak for det, skal helt sikkert bruge jer fremover :)

Du er velkommen :-) 

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 11:53

Mark Buskbjerg:

Så er første tekst bestilt. Tak for voucheren. Glæder mig til at se resultatet. 

Det er en super fed idé, nemt, overskueligt og helt sikkert et interessant produkt.. 

Mange tak.  Med feedback fra jer kan vi hele tiden forbedre produktet.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 55
Fra  Intelligo Denmark ApS Skrevet kl. 12:03
Hej Alexander,
Vi har forsøgt at skrive en PM til dig, men det lader til du har slået dette fra?
Vi vil gerne være med til at teste jeres nye flotte site og koncept, skriv derfor gerne en PM om hvorledes vi får fingre i en test voucher.

Vi glæder os meget til at følge jeres koncept.
God vind fremover!

Mvh
Julian Christmas
Trendlining Denmark

Med venlig Hilsen Julian F. Christmas.

Læs om konverteringsoptimering og webbureauet Intelligo her intelligodenmark.dk

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 12:13

Julian Christmas:
Hej Alexander,
Vi har forsøgt at skrive en PM til dig, men det lader til du har slået dette fra?
Vi vil gerne være med til at teste jeres nye flotte site og koncept, skriv derfor gerne en PM om hvorledes vi får fingre i en test voucher.

Vi glæder os meget til at følge jeres koncept.
God vind fremover!

Mvh
Julian Christmas
Trendlining Denmark

Mht til PM, så modtager jeg beskeder fra andre. Ved ikke lige hvorfor jeg ikke modtog noget fra dig. 

Vi indløser en Voucher for dig manuelt. Du vil om et øjeblik kunne se penge på din konto, når du logger ind igen:)

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)