Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny lingeri butik, søger kritik fra eksperterne :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aarup
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Min kone og jeg har netop åbnet www.ladiesshop.dk

Vi kan helt sikkert forbedre siden, men vil meget gerne have input fra andre aminoer..

Hvad er godt?
Hvad kan/bør gøres bedre?
Hvad duer bare SLET ikke?

Du må gerne lægge demo ordrer, men vær sød at skrive "Amino Test" i komentar feltet, og vælg bankoverførsel som betaling, på den måde kan du gennemføre en ordre helt, uden at blive opkrævet :)

På forhånd tak for hjælpen..

Kenneth

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 22:27

Kenneth Pihl:
Min kone og jeg har netop åbnet www.ladiesshop.dk

Fin shop - kunne se at man kunne chatte med Jer ( i hvert fald lige nu hvor jeg var på ) nem og overskuelig

Der var gode billeder - de kunne blive større og man kunne se varen fra flere sider ...

mht sortimentet, så meget kikkede jeg ikke, men der var da en del udvalg lige umidbart

mvh

Peter

Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 144
Fra  artisticnails.dk Skrevet kl. 22:44

Uhm... Ideen er god, men jeg har følgende punkter jeg syntes i skulle kigge på..

1. Billederne i toppen skifter alt for hurtigt.
2. Betalingslogoerne fylder for meget
3. Logoet er lidt pixileret
4. URL'en med om os, kontakt os etc er på engelsk

En sidste ting.. Hvordan kan det være at i har valgt at det skal være produktteksten og ikke produktbilledet som er i centrum under hvert produkt??

Ellers, held og lykke med jeres projekt. :-)

ArtisticNails.dk - Din negle shop på nettet...

Fra Aarup
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 23:03

Hej Daniel.

Tak for feedback, jeg forstår ikke helt hvad du mener med at produktteksten er i centrum frem for billedet? Er det når du ser på produkter i oversigten, eller på selve produktsiden, for det enkelte produkt?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:04

udnyt bedre titlen til google forside heder kun det ord i titlen og gør en lang unik hver eneste side for  husk google vis op til 70 tegn

cvr nummer på kontakt siden og i fodnoten på din siden det gør siden mere troværdig

handels betingelserne dem kan slet ikke finde på siden frem med dem for jeg tør i hvert fald ikke handle før jeg kender en sidens handles betingelse

social medier en god ide med google plus og facebook på siden få en masse likes og plusser til din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 144
Fra  artisticnails.dk Skrevet kl. 23:15
Når jeg klikker på et produkt, så er det første der møder mig 1/3 med tekst, 1/3 med nogle meget små billeder og 1/3 med noget mere tekst... Jeg ville som forbruger ønske at der var mere fokus på produktet og ikke på teksten til produktet :-)

Jeg vil gerne tegne og forklare hvis der er behov, men så send mig en mail på kontakt@negle-land.dk :-)

ArtisticNails.dk - Din negle shop på nettet...

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 23:30

Hej Kenneth & Kone :)

Tillykke med jeres webshop.

Her er de punkter, jeg synes i skal kigge på og nogen jeg selv har arbejdet på, da jeg startede min webshop for snart 2 år siden. Det har øget min omsætning markant, så det kan bestemt også øge jeres :)

1) Nyt logo ( måske helt nyt design )
2) Det fint med tekst, ved produkterne. Men jeg synes der er for meget. Når du klikker ind på produktet, sørg for at produktet billedet, er noget af det første man ser.
3) Få lavet nogle Call 2 Action knapper, der fanger ens øje. Lav f.eks "læg i kurv" knappen Grøn eller Orange.
4) I har et RET stort udvalg, så vidt jeg kan se. Få det delt mere op i kategorier. F.eks. "White collection" og underpunkter som trusser osv. Det er meget sjældent folk vælger at kigge f.eks 450 produkter igennem, hvis de mangler et par trusser

Det var lige lidt fra mig.

Er sikker på i kan komme langt med shoppen :)

Good Luck

/martin

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 23:59

Hej Kenneth,

Tillykke med shoppen. herunder er mine kommentarer:

1:

Jeres logo - det ser meget hjemmelavet ud, og det er nok er forkert indtryk kunden får når de ser det.

2:

Jeres topbanner skifter hurtigt - og når man klikker på det sker der ikke noget. Dvs. at I bruger en masse plads på ingenting - denne blads kunne i bruge på at sælge varer.

3:

Læg kontaktinformation og CVR nummer i bunden af shoppen. Det er der mange der kigger efter - det giver kunden en sikkerhed for at I er nogle flinke mennesker som jeg gerne vil aflevere mine penge til.

4:

Produktkortet er meget langt, og man skal langt ned for at se billeder og tekst.

Nu kender jeg ikke jeres shopløsning, men kunne man ikke gøre shoppen bredere og udnytte det til at lave et bedre produktkort. Eks har vi på vores shops der sælger tørklæder og golfudstyr noget bredere design, hvilket gør at kun folk med meget meget små skærme skal scrolle for at se BESTIL knappen.

Kan man ikke gøre jeres design bredere, kunne I kigge på de informationer I har på produktkortet.

Eks denne her: http://ladiesshop.dk/index.php/lysebla-g-streng-med-blonder-og-zebramonster-058.html

I har produktnavnet stående hele 3 gange. herefter har i 3 linjer som er komplet ligegyldige (tip en ven, prisændring og produktbedømmelse), for de sælger jo ikke det produkt som kunden har klikket på.

Så kommer prisen i sort - gør prisen rød eller en anden farve så kunden også ser den.

herefter har i så 2 linjer mere (ønskeseddel og sammenligning) + en linje med facebook.

Alle de ting jeg har beskrevet ovenfor gør at man skal LAAAANGT ned på siden før produktet man har klikket på dukker op.

Jeg synes I skal droppe de ting, eller i det mindste flytte dem ned under produktet. Jo mere ligegyldigt stads i har på siden jo mere forvirret kan i gøre kunden. Få produktet i fokus. billeder, pris og købsknap skal være der med det samme kunden klikker på produktet.

5:

Forskellige skrifttyper. I produktbeskrivelsen på samme produkt som ovenfor har i 3 forskellige skrifttyper. Brug én slags.

6:

Call-to-action knapper. Jeres bestilknap er grå. Gør den grøn, rød, pink eller en anden farve som gør at kunden også ser den.

7:

Jeg savner at se noget omkring leveringstid og leveringsomkostninger - og hvem sender I med?

8:

Indkøbskurven. Jeg kunne ikke finde den, men den var gemt under et banner med "seneste viste varer" Den skal op på siden og kunden skal kunne se den. Der er ingen grund til at skjule den.

9:

I skal arbejde lidt med Google optimering / SEO.

Så har I lidt at arbejde med :-)

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 01:34

Hej Kenneth

Stort tillykke med åbningen af den nye shop.
Her er mine observationer:

1. Logoet er lidt uskarpt. Måske et helt nyt design af logoet, ville give et ekstra pust.

2. Som de andre også nævnte, så er der for meget fokus på teksten på produktsiden frem for produktbilledet og en lækker købsknap. Men super fedt, at der er videoer af produkterne!

3. Jeres slogan "Luksus alle har råd til", som står på et af topbillederne i slideren, har jeg hørt før fra Vordingborg Køkkenet. Laver I bare lidt sjov, eller I er måske ikke opmærksom på, at de bruger det slogan? :)

4. Personligt vil jeg råde jer til at fjerne den anden dropdown funktion fra menuen. Under produkter er det fint, at der komme en dropdown med white eller black collection. Men den næste dropdown, der viser produktgrupperne burde I fjerne, da rigtig mange rammer forkert eller kører musen ud af boksen, så den forsvinder osv. Kort sagt er den bare irriterende. :)

Jeg håber, I kan bruge min feedback og god vind her fra!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:36

Her er disse ting jeg ville have gjort ved jeres shop, hvis i havde indraget den til mig idag som den var :D

Tips til rettelser og fejl. 

- For mange forskellige skrifttyper
- Dårlige billeder (størrelser og kvalitet og udvalg)
- Elendigt logo, alt for gammeldages og standard, heller ikke unikt eller elegant!
- Om Os, Kontakt Os.  Lav O til o (lille bogstav)
- "Katalog", kunne ændres til " kategori" 
- Sæt en Like knap til facebook siden direkte på jeres hjemmeside istedet for " Besøg Ladiesshop på FaceBook " 

Mangler:

- En sektion til Support og reklmation (kundeservice)
- En side til Handelsbetingelser
- Track and trace
- CV (+ andet kontakt information kun et sted på siden, istedet for flere steder.. det hele gerne i bunden)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)