Hej Kenneth,
Tillykke med shoppen. herunder er mine kommentarer:
1:
Jeres logo - det ser meget hjemmelavet ud, og det er nok er forkert indtryk kunden får når de ser det.
2:
Jeres topbanner skifter hurtigt - og når man klikker på det sker der ikke noget. Dvs. at I bruger en masse plads på ingenting - denne blads kunne i bruge på at sælge varer.
3:
Læg kontaktinformation og CVR nummer i bunden af shoppen. Det er der mange der kigger efter - det giver kunden en sikkerhed for at I er nogle flinke mennesker som jeg gerne vil aflevere mine penge til.
4:
Produktkortet er meget langt, og man skal langt ned for at se billeder og tekst.
Nu kender jeg ikke jeres shopløsning, men kunne man ikke gøre shoppen bredere og udnytte det til at lave et bedre produktkort. Eks har vi på vores shops der sælger tørklæder og golfudstyr noget bredere design, hvilket gør at kun folk med meget meget små skærme skal scrolle for at se BESTIL knappen.
Kan man ikke gøre jeres design bredere, kunne I kigge på de informationer I har på produktkortet.
Eks denne her: http://ladiesshop.dk/index.php/lysebla-g-streng-med-blonder-og-zebramonster-058.html
I har produktnavnet stående hele 3 gange. herefter har i 3 linjer som er komplet ligegyldige (tip en ven, prisændring og produktbedømmelse), for de sælger jo ikke det produkt som kunden har klikket på.
Så kommer prisen i sort - gør prisen rød eller en anden farve så kunden også ser den.
herefter har i så 2 linjer mere (ønskeseddel og sammenligning) + en linje med facebook.
Alle de ting jeg har beskrevet ovenfor gør at man skal LAAAANGT ned på siden før produktet man har klikket på dukker op.
Jeg synes I skal droppe de ting, eller i det mindste flytte dem ned under produktet. Jo mere ligegyldigt stads i har på siden jo mere forvirret kan i gøre kunden. Få produktet i fokus. billeder, pris og købsknap skal være der med det samme kunden klikker på produktet.
5:
Forskellige skrifttyper. I produktbeskrivelsen på samme produkt som ovenfor har i 3 forskellige skrifttyper. Brug én slags.
6:
Call-to-action knapper. Jeres bestilknap er grå. Gør den grøn, rød, pink eller en anden farve som gør at kunden også ser den.
7:
Jeg savner at se noget omkring leveringstid og leveringsomkostninger - og hvem sender I med?
8:
Indkøbskurven. Jeg kunne ikke finde den, men den var gemt under et banner med "seneste viste varer" Den skal op på siden og kunden skal kunne se den. Der er ingen grund til at skjule den.
9:
I skal arbejde lidt med Google optimering / SEO.
Så har I lidt at arbejde med :-)