Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny lingeri butik, søger kritik fra eksperterne :)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

modsat ovenstående kan jeg faktisk rigtig godt lide jeres billeder.

Jeg kunne sagtens finde på at købe fra jer pga. de billeder fordi jeg gerne vil have en bid af det luksuriøse.

MEN - jeres banner er for alt smalt til billederne. De bliver trykket sammen og så ryger hele illusionen om det lækre og eksklusive.

Jeg er enig med de andre i at jeres logo er for dårligt lavet. 

For at et logo skal være flot skal det enten laves i vector eller laves i en størrelse der kan skaleres 100%, 50%, 25% og lign i forhold til størrelsen på siden, så det ikke ser pixeleret ud.

Jeg synes ellers i har gjort det rigtig godt med siden. Held og lykke med projektet :)

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 10:06

Tillykke med jeres nye site :)

Har lige et par kommentarer...

1. Som der allerede er blevet nævnt, så burde i få jer et nyt logo.. Ser noget amatør agtigt ud. :)

2. På forsiden skifter i mellem det danske ord "Lingeri" og det engelske ord "lingerie"... I må holde fast ved en af dem, så der er en rød tråd i det.. Det andet ser ikke pænt ud..

3. I jeres menu, så drop de store "O"

4. Nederst på jeres site, hvor der står "Avanceret søgning" - Hvorfor er den gemt helt nede, så man knapt nok ser den? Ikke nok med det så står overskriften på avanceret søgning på dansk, men så kommer der lige engelsk sprog når du trykker ind på... Få det rettet til dansk :)

5. Når man går ind på de lækre produkter (jeps jeg kunne købe mig fattig!) :) - så synes jeg dog det er en skam at produktbilledet står ca. i midten.. Why? Produktbilledet er jo netop det der giver folk lysten til at ville købe produktet, derfor skal det jo gerne være det første de ser når de trykker sin ind på produktet, for det er jo netop for at se nærmere på det produkt.

ikke nok med det, så står der først en tekst "Hurtigt overblik".. Så er der billeder.... Så kommer der sørme en tekst igen (Detaljer) dog en præcis kopi af det der stod i hurtigt overblik + lidt et par ekstra små detaljer. Sorry men hvor mange mennesker gider læse gentagelser? Kender ikke særlig mange. :-/

Hvorfor sætter i ikke billedet op øverst, dropper "hurtigt overblik" helt, få alt tekst ned UNDER billedet. Mht. Prisen og "læg i kurv" så få det enten ud til højre for billedet, eller lige under.

ALt det der med "Tip en ven", "Vær den første til at bedømme" osv osv... Det skal være aller nederst.

Jeg synes det er et lækkert site, med en masse fede produkter, synes bare at det er en skam at når man trykker sig ind på produkterne, så virker det i mine øjne, som om at tingene bare er kastet ind, uden nogen tanker om placering :)

Men vil helt klart holde øje med jeres site, kan være pengepungen snart skal luftes lidt :)

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 10:26

Hej Kenneth

Først og fremmest, tillykke med jeres nye webshop! Håber i får vind i sejlene.

Har i planer om, eller har i allerede, aftale med et affiliate-netværk? Jeg spørger fordi jeg ejer domænet www.sexet-lingeri.dk, som jeg går med planer om at få startet op her inden længe.

Mvh. Kristian

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 10:39

Stavekontrol....

Grammatikkontrol....

Fra Aarup
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 11:27

Casper Nybroe:
3. Jeres slogan "Luksus alle har råd til", som står på et af topbillederne i slideren, har jeg hørt før fra Vordingborg Køkkenet. Laver I bare lidt sjov, eller I er måske ikke opmærksom på, at de bruger det slogan? :)

Sloganet er faktisk Baci's og de brugte det før vordingborg køkkenet :) Baci bruger det på alle sprog i de lande hvor de er repræsenteret..

Hvor, Vordingborg Køkkenet har det fra kan man jo så spørge sig selv om ;)

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 11:35

Kenneth Pihl:

Sloganet er faktisk Baci's og de brugte det før vordingborg køkkenet :) Baci bruger det på alle sprog i de lande hvor de er repræsenteret..

Hvor, Vordingborg Køkkenet har det fra kan man jo så spørge sig selv om ;)

Så giver det selvfølgelig god mening. :)
Eventuelt brug den engelske version af sloganet? Jeg anede ikke, at det oprindeligt var Baci's slogan. Derfor lød det for mig som om, at I havde 'stjålet' det fra VK. Hvilket ikke havde den bedste effekt.

Fra Aarup
Tilmeldt 17. Jun 10
Skrevet kl. 11:36

Hvor er det lækkert der findes et sted som amino.. Vi har virkelig fået mange rigtig gode og brugbare tips, tak for det alle sammen, og vi vil gå i gang med at udbedre dem vi selv kan klare med det samme.

Vi er faktisk lidt stolte, for vi har selv lavet det hele, uden at have forstand på det, så synes I har taget godt imod.

Er lidt ked af I ikke kan lide logoet, det har JEG nemlig lavet *piv* men tager naturligvis kritikken til mig og må have et nyt.

Hvis nogen er gode til det med logo'er må I gerne komme med et bud på hvad det skal koste at får lavet et bedre.

Super mange tak Amino'er

Mette og Kenneth

Fra Aarup
Tilmeldt 17. Jun 10
Skrevet kl. 23:23

Så har vi fået lavet en hel del om på shoppen....

Paypal er ude, e-wire flyttet til højre.

Tekster rettet, ikke så mange med fed skrift længere, og ens skrifttype over hele linjen (vil dog gerne vide hvis du/i fortsat kan finde andre skrifttyper...)

Meget unødig tekst fjernet på produkt siden, med billeder i fokus og større billeder.

Farver ændret på knapper.

Mange af de andre ting der er nævnt her i tråden vil også blive ændret, specielt logo trænger vist til en overhaling :)

Denne opfølgning for at I skal vide jeres råd er taget til efterretning, og jeres tid på at gennemse vores shop ikke er spildt. Tak endnu engan allesammen, og vi modtager naturligvis gerne fortsat både ris og ros :)

Mette og Kenneth

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)