Hej, modsat ovenstående kan jeg faktisk rigtig godt lide jeres billeder. Jeg kunne sagtens finde på at købe fra jer pga. de billeder fordi jeg gerne vil have en bid af det luksuriøse. MEN - jeres banner er for alt smalt til billederne. De bliver trykket sammen og så ryger hele illusionen om det lækre og eksklusive. Jeg er enig med de andre i at jeres logo er for dårligt lavet. For at et logo skal være flot skal det enten laves i vector eller laves i en størrelse der kan skaleres 100%, 50%, 25% og lign i forhold til størrelsen på siden, så det ikke ser pixeleret ud. Jeg synes ellers i har gjort det rigtig godt med siden. Held og lykke med projektet :) |
Tillykke med jeres nye site :)
Har lige et par kommentarer...
1. Som der allerede er blevet nævnt, så burde i få jer et nyt logo.. Ser noget amatør agtigt ud. :)
2. På forsiden skifter i mellem det danske ord "Lingeri" og det engelske ord "lingerie"... I må holde fast ved en af dem, så der er en rød tråd i det.. Det andet ser ikke pænt ud..
3. I jeres menu, så drop de store "O"
4. Nederst på jeres site, hvor der står "Avanceret søgning" - Hvorfor er den gemt helt nede, så man knapt nok ser den? Ikke nok med det så står overskriften på avanceret søgning på dansk, men så kommer der lige engelsk sprog når du trykker ind på... Få det rettet til dansk :)
5. Når man går ind på de lækre produkter (jeps jeg kunne købe mig fattig!) :) - så synes jeg dog det er en skam at produktbilledet står ca. i midten.. Why? Produktbilledet er jo netop det der giver folk lysten til at ville købe produktet, derfor skal det jo gerne være det første de ser når de trykker sin ind på produktet, for det er jo netop for at se nærmere på det produkt.
ikke nok med det, så står der først en tekst "Hurtigt overblik".. Så er der billeder.... Så kommer der sørme en tekst igen (Detaljer) dog en præcis kopi af det der stod i hurtigt overblik + lidt et par ekstra små detaljer. Sorry men hvor mange mennesker gider læse gentagelser? Kender ikke særlig mange. :-/
Hvorfor sætter i ikke billedet op øverst, dropper "hurtigt overblik" helt, få alt tekst ned UNDER billedet. Mht. Prisen og "læg i kurv" så få det enten ud til højre for billedet, eller lige under.
ALt det der med "Tip en ven", "Vær den første til at bedømme" osv osv... Det skal være aller nederst.
Jeg synes det er et lækkert site, med en masse fede produkter, synes bare at det er en skam at når man trykker sig ind på produkterne, så virker det i mine øjne, som om at tingene bare er kastet ind, uden nogen tanker om placering :)
Men vil helt klart holde øje med jeres site, kan være pengepungen snart skal luftes lidt :)