-og jeg ligger nr 1 på SEO optimering Der er mange mange ting, som ikke er afklaret. Brands ranker f.eks VOLDSOMT, det har der ikke været forklaret meget omkring. Et andet eksempel kunne være Pandaens straf for overoptimering - hvor går grænsen lige der? Hvilke faktorer rates der ud fra? er det interne links, alt tags på billeder, for mange keywords i H2 osv. Det er der ingen der ved endnu. Derfor bør man også være ekstra varsom med rådgivning og indenfor Panda og Penguin - nuvel alle kan læse et par artikler og gætte sig til resten og kalde sig seo ekspert - Det må blive deres hovedpine. |
Jonas Jørgensen:c.k.f:Jeg syntes efterhånden det er ret klart hvilke typer af linkbuilding det er som bliver straffet, og derfor kan man også med en masse pille arbejde rette til, og nu ligger jeg nummer 2 på både lån uden sikkerhed og privatlån. Så kan du jo selv afgøre om det er resultater nok til at understøtte mine postulater
-og jeg ligger nr 1 på SEO optimering
Der er mange mange ting, som ikke er afklaret.
Brands ranker f.eks VOLDSOMT, det har der ikke været forklaret meget omkring.
Et andet eksempel kunne være Pandaens straf for overoptimering - hvor går grænsen lige der? Hvilke faktorer rates der ud fra? er det interne links, alt tags på billeder, for mange keywords i H2 osv.
Det er der ingen der ved endnu.
Derfor bør man også være ekstra varsom med rådgivning og indenfor Panda og Penguin - nuvel alle kan læse et par artikler og gætte sig til resten og kalde sig seo ekspert - Det må blive deres hovedpine.
Selvfølgelig er der ingen der ved præcis hvor grænsen går, men det er der aldrig nogen som har vidst tidligere heller ! Det handler om at føle sig frem og finde grænsen, og sådan har det altid været. Det er der ikke blevet ændret på med de 2 updates.
Jeg er dog enig i at man skal passe på med at rådgive, og er glad for at jeg ikke gør det, eller er i den branche. Holder mig til min egen side.
Det som jeg sagde var at jeg mener dem som ER seo experter med firma osv. De burde have viden nok til at gøre det,og jeg ville være bekymret over at benytte et seo firma som ikke kan dette.