Hvis jeg var restauratør, ville jeg ikke være glad for hvis 3. part udbragte min mad.
- Hvis kunden er utilfreds med leverancen pga. forsinket levering eller lign., hvem får så skylden? Hvem får et dårligt omdømme? Det gør restauratøren.
Dårlig idé synes jeg. Og ja, den har været oppe og vende mange gange.
Engang bragte MC D i Rødovre mad ud. Der er nok en grund til de ikke gør det længere. Desuden er der vidst interne regler for hvor lang tid en f.eks. burger må ligge, før den bliver solgt. Mener det er 20 minutter, og så skal den smiddes ud hvis den ikke er blevet solgt.
Hvis du som kunde bestiller en burger, den har ligget i restauranten i 15 minutter inden en udbringer tager den ned i tasken for at bringe den ud til dig, og leveringen måske varer 30 minutter, hvor fedt er det så for kunden at gnaske i noget (i forvejen tørt, og pap-agtigt) mad som var lavet for 45 minutter siden?
Det er ikke en pizza vi snakker om men en slatten burger ;)