Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbringning af mc d mad

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan huske at vi i Bangkok i 2005 så reklamer for det mange steder og hørte om flere som havde prøvet det og det virkede fint.

Kan ikke huske om vi så reklamer for det i 2011, så ved ikke om de stadig tilbyder det.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 23:31

Haha Jimmy, det vel en smags sag.

Kristian: okay lyder spænende men altså jeg ved de tilbyder det nogle stedet i USA men ikke lige Danmark desværre

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 00:07

Jimmy Wington Le:
Tro mig, du vil ikke spise en cheesebruger der har været i verden mere end 10 minutter :) Fy forsatan!

Kan du ikke uddybe dette?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 00:26

Har været ungarbejder hos McD engang, og da var der en regel om, at maden ikke måtte være mere end 10-15 minutter gammelt (kan ikke huske det præcist) i den der semiovn hvor det færdige mad lå. Og hvis den udover dét, får lov til at ligge lidt, så bliver brødet og kødet papagtigt.. Altså mere pap end det er i forvejen. ;) 

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:24

Jimmy Wington Le:
Har været ungarbejder hos McD engang, og da var der en regel om, at maden ikke måtte være mere end 10-15 minutter gammelt (kan ikke huske det præcist) i den der semiovn hvor det færdige mad lå. Og hvis den udover dét, får lov til at ligge lidt, så bliver brødet og kødet papagtigt.. Altså mere pap end det er i forvejen. ;) 

Okay, om det er pga. Ovnens effekt skal jeg ikke udelukke, men ellers er det vel næsten en kendt fakta at MCD burgere nærmest kun findes i et stadie og ikke skifter udseende nævneværdigt :) Men det er korrekt at MCD har regler for hvor længe tingene må stå og vente.
Se eksempelvis, http://aht.seriouseats.com/archives/2008/09/12-year-old-mcdonalds-hamburger-still-looking-good.html

Så en god tur i en pose eller lignende skal den nok kunne tåle, min erfaring fra dengang jeg spiste den slags var i hvert fald at en MCD burger nemt kan spises efter en time, eller tåle at komme i køleskabet til dagen efter :D

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 11:27

Hehe ja, har set det billede før :) Selve burgerens udseende ændre sig ikke markant. Det er mere smagen :) 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimmy Wington Le:

Hehe ja, har set det billede før :) Selve burgerens udseende ændre sig ikke markant. Det er mere smagen :) 

Burgere uden salat kan sagtens transporteres i op mod 40-45 minutter, såfremt de holdes på korrekt temperatur :-)  (har købt for adskillige tusind kroner McDonalds for at gennemføre de forsøg).

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 11:35

Yes

Hmm nu har jeg ikke lige det vildeste udstyr til at opbevarer McD burgere. Synes kun det smager godt når det er lavet inden for 5 minutter. :)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:38

Hvis jeg var restauratør, ville jeg ikke være glad for hvis 3. part udbragte min mad.

- Hvis kunden er utilfreds med leverancen pga. forsinket levering eller lign., hvem får så skylden? Hvem får et dårligt omdømme? Det gør restauratøren. 

Dårlig idé synes jeg. Og ja, den har været oppe og vende mange gange. 

Engang bragte MC D i Rødovre mad ud. Der er nok en grund til de ikke gør det længere. Desuden er der vidst interne regler for hvor lang tid en f.eks. burger må ligge, før den bliver solgt. Mener det er 20 minutter, og så skal den smiddes ud hvis den ikke er blevet solgt.

Hvis du som kunde bestiller en burger, den har ligget i restauranten i 15 minutter inden en udbringer tager den ned i tasken for at bringe den ud til dig, og leveringen måske varer 30 minutter, hvor fedt er det så for kunden at gnaske i noget (i forvejen tørt, og pap-agtigt) mad som var lavet for 45 minutter siden?

Det er ikke en pizza vi snakker om men en slatten burger ;)

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 11:44

JustEat bragte engang mad ud for BurgerKing, men det blev droppede da Burger King fik rigtig mange klager over kolde fritter osv.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)