Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbringning af mc d mad

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa i super seje Aminoer.

Jeg har gået og tænkt meget over en lille ide jeg fik, altså jeg synes det er kanon fedt med just eat og at man kan bestille mad på nettet, men hvor fanden (undskyld) bliver Mac Donald af?:) og derfor tænkte jeg at man måske selv kunne starte noget hvor man leverede mad fra Mac Donald, bare i lokal området for at se hvad folk ville sige.

Men er blevet i tvivl om nogle ting, hvilke regler er der inden for det område, altså jeg regner med man nok skal have en aftale med Mac Donald og sådan men er der noget med Fødevarestyrelsen har regler om det og hvilke andre faktorer skal jeg tænke på?:)

Christoffer
COM Media

PS. Undskyld for stave fejl og lign. Skriver fra telefonen

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 22:23

Christoffer - CON Media:

Hejsa i super seje Aminoer.

Jeg har gået og tænkt meget over en lille ide jeg fik, altså jeg synes det er kanon fedt med just eat og at man kan bestille mad på nettet, men hvor fanden (undskyld) bliver Mac Donald af?:) og derfor tænkte jeg at man måske selv kunne starte noget hvor man leverede mad fra Mac Donald, bare i lokal området for at se hvad folk ville sige.

Men er blevet i tvivl om nogle ting, hvilke regler er der inden for det område, altså jeg regner med man nok skal have en aftale med Mac Donald og sådan men er der noget med Fødevarestyrelsen har regler om det og hvilke andre faktorer skal jeg tænke på?:)

Christoffer
COM Media

PS. Undskyld for stave fejl og lign. Skriver fra telefonen

Du er ikke den første der undre dig/kommer på  den ide. - Marketing afdelingen i MC D beregnede sig på et tidspunkt frem til, at det kun kunne betale sig i byer med over 5mio. - Så jeg tror hvis MC D ikke kan se en mulighed i det, så er det nok sandt. - eller du kunne jo bevise de var forkert på den.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:24

Nøj den har været oppe og vende mange gange den her.

Hvis McD skulle levere til mig, så skulle de køre 35 km..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:34

Ja Eric jeg ville da tro uden at vide det så kunne det nok godt betale sig i størrør byer som Odense, København, Århus etc. Men ja det skal jo nok prøves.

Emil ja det er sku lidt langt :) men de kunne jo vælge en begrænsning i området de ville levere :)

Men hvis man selv skulle starte op har i så nogle faktorer jeg i hvert fald skulle tænke på?:)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:37

Jeg har selv rodet med ideen for nogle år tilbage - Det er ikke at samarbejde med McDonalds Danmark. Just-Eat har også forsøgt sig.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 22:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I det du i så fald ville arbejde med fødevarer, så ville der kommer en masse regler du skal overholde. Fødevarer er nok det sidste jeg ville arbejde med fordi der er så mange krav, og overholdes de ikke, får du store bøder.

Hvis McD så sige sure på ideen, hvilket man godt kunne forestille sig de ville, ville der sikkert komme en eller anden regel op af hatten som gør det meget besværligt for dig.. Sikkert noget med "Du krænker vores varemærke". Så på trods af man måske har en OK sag, ville man blive taget bagfra af jurister som er ansat af McD.

Derudover: Der er ingen penge at hente i det. Så er det bedre at få et studiejob på den lokale restaurant - det tror jeg der læres mere af.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:44

Nå det var godt nok ærgeligt !:) det kunne ellers være et stort markede for dem !

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:50

Hej Christoffer.

Inden vi fik ideen til vores koncept for 1 ½ år siden var vi selv indeover Mc. D.

Så jeg må desværre skuffe dig, som andre brugere herinde skriver så er de meget svære at kommunikere med.

Men som sagt så er det 1½ år siden vi havde dialog med dem, så måske er de blevet mere samarbejdsvillig, jeg syntes da du skulle prøve at kontakte dem.

Held og lykke herfra.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 23:00

McD har desuden også en politik omkring at maden ikke måde stå i mere end x antal minutter, da den så bliver dårlig. Tro mig, du vil ikke spise en cheesebruger der har været i verden mere end 10 minutter :) Fy forsatan!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Færre dansker spiser McD og antallet falder stadig.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)