Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbringning af mc d mad

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 15:48

Hej Kristian,

McD har stadig udbringning i Bangkok. Så vidt jeg husker, koster det lille gebyr. Stort set alle fastfood-kæder har udbringning i Bangkok, da arbejdskraften er billig.

Nu har jeg en McD lige om hjørnet, så jeg bestiller ikke længere så tit via 1711.

Ring 1711, og så kommer de typisk inden for 20-40 minutter - jo mere det regner, jo længere tid, da flere bestiller.

Selvom det er i en isolereret boks, så er det klart, at pap-effekten er steget.

Hilsen, Robert

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 16:07

Jacob :) vidste faktisk slet ikke de havde haft det oppe :) Bor selv i Roskilde så det må have været noget kort varigt.

Robert: Ja man kunne ønske at det også var sådan i Danmark - Jeg tror i hvert fald der ville være en stor kundekreds, som måske ville købe en del oftere.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 16:21

Hej Christoffer,

Ja, hvis jeg er sulten, og så er jeg ligeglad med, om burgeren er lunken.

Det er typisk dansk brokkementalitet at bestille udbringning, hvorpå at brokke sig over, at maden ikke er brandvarm. Man er da dum som en dør, hvis man tror, at brugeren lige er taget op fra panden.

Derfor bor jeg ikke i Danmark, da det ikke er til at holde ud at høre på alt dette brokkeri.

Hilsen, Robert

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 16:27

Robert Kronberg:
et er typisk dansk brokkementalitet at bestille udbringning, hvorpå at brokke sig over, at maden ikke er brandvarm. Man er da dum som en dør, hvis man tror, at brugeren lige er taget op fra panden.

Kan ikke være mere enig, det har jeg også altid gået og tænkt over, hvad regner de med, tror de at man kører rundt med en ovn i køretøjet man levere med?? :D

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 17:57

Hej Christoffer,

Danskere tror ikke - de forventer.

Teknisk set tror danskere, at de ikke behøver at tro, for det er deres ret, synes de, at få en burger direkte fra panden, for det har de jo købt; og småbrokker vi os lidt, så får vi måske penge tilbage eller rabat næste gang. Dejligt, så lad os brokke os noget mere og lad naboen, som ikke brokker sig, betale.

Skulle motorcyklen nu have en pande eller grill på bagagebægeren, så er jeg usikker på, om fødevarekontrollen ville give en smily.

Hilsen, Robert

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 02:26

Robert Kronberg:
Danskere tror ikke - de forventer.

Det kan du have ret i :)

Men lad dem dog :) Kommer jo nok også selv til det indimellem :)

Vi er jo trods alt danskere :D

Hilsen, Christoffer

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 10:29

Jimmy Wington Le:
McD har desuden også en politik omkring at maden ikke måde stå i mere end x antal minutter, da den så bliver dårlig. Tro mig, du vil ikke spise en cheesebruger der har været i verden mere end 10 minutter :) Fy forsatan!

Det vil jeg sådan set godt! - Hvis du tror på at MC D har den politik og at den bliver overholdt, så tro om igen! - Jeg så et program i tv'et hvor de lod en cheesburger stå i 30 dage derefter var der ikke noget at se, der var ikke mug på den eller noget.

Jeg kan godt lide friluftsliv og da jeg var på en tur der var nogle som havde købt mc d med og varmede cheesburgere et par dage efter de havde købt dem og de smagte fint! :)

Mange hilsner

Mads

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)