Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God host til Magento - ud over magentohotel.dk :)

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

Mikael christiansen:
webhosting.dk største pakke der er simpelthen ikke plads nok

Nu kan man dynamisk købe alt den plads man har behov for så det er vist ikke helt rigtigt, derudover har du mange GB plads allerede i selv de mindste hoteller de leverer, så igen, der tvivler jeg godt nok :-)

Som skrevet tidligere er jeg fuldstændigt ligeglad hvor du har dine ting, bare du holder dig til sandheden, er ret tydeligt at du ikke helt har styr over hvad du bruger og har behov for, ikke en kritik, men vi skal holde os til fakta.

altså der snakkes stripdanmark.dk jeg ved godt den ikke er flytte der over man skal dog heller ikke kræve alverden for de kroner der flere databaser prsatshop med mere der skal udvides med det er mere en ekstremt stort webhotel der skal til der , desuden ligger jeg ikke på egen server med meget få andre sider gerne alene , det skulle jeg gerne snart over på med stripdanmark.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 00:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

ok , der er dog ikke plads på det til flere databaser både prestashop med mere

Hej Mikael

Det er ikke korrekt. Du har 6 databaser hvor der er allokeret 750 Mb til hver. Skal du bruge mere plads siger du bare til og vi retter gerne til så du har mere databaseplads.

Kan vi bede dig skrive til vores supportafdeling direkte? Vi yder ikke support på Amino.

Mvh WebHosting A/S

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 00:17

Mikael christiansen:

Dvs du havde altså ikke testet det af... nå nok om det, denne tråd siger jo alting og jeg logger af :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:17

webhostingas:

Mikael christiansen:

Hej Mikael

Det er ikke korrekt. Du har 6 databaser hvor der er allokeret 750 Mb til hver. Skal du bruge mere plads siger du bare til og vi retter gerne til så du har mere databaseplads.

Kan vi bede dig skrive til vores supportafdeling direkte? Vi yder ikke support på Amino.

Mvh WebHosting A/S

det er stripdanmark.dk jeg snakker om ikke det andet der ligger der

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:18

Søren.Pedersen:

Mikael christiansen:

Dvs du havde altså ikke testet det af... nå nok om det, denne tråd siger jo alting og jeg logger af :-)

jeg får ikke et webhotel med få domæner på og gerne alene det er bedste

der er mange grundende lige der pingvin opdatering man skal have større sider de skal være unikke både webmaster koster kroner og plan var bare et lille webhotel ikke stort der og desuden koster webmaster kroner og desuden vis slår rigtige igennem er det bedste også det ligger på en side med meget få domæner på den server det ligger så efter mine krav er og ændringer der er sket efter håndende nu gjort det var ikke bedste valg , jeg købte meget og så sker der nogle ændringer som gør man skal ligge en anden plan

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)