Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God host til Magento - ud over magentohotel.dk :)

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
jeg har ikke slettet noget , men jeg er i hvert fald tilfreds kunde hos meebox.net

Du skrev at du havde testet webhosting.dk's servere og at meebox servere var hurtigere, det skrev jeg at jeg tvivlede på. Nu ved jeg nok lidt mere om det at have et website hos en udbyder end du taget dine tidligere indlæg i betragtning. Jeg er sådan set ret ligeglad med hvor du hoster dine ting, men lad os holde os til sandheden. Om du er tilfreds eller ej er da ligegyldigt, men dine mange indlæg om diverse problemer med dit site, dit stripdanmark.dk som er for langsomt etc etc, tyder på at du får en eller anden form for kickback hvergang du skriver positivt om meebox.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:29

Søren.Pedersen:

Mikael christiansen:
jeg har ikke slettet noget , men jeg er i hvert fald tilfreds kunde hos meebox.net

Du skrev at du havde testet webhosting.dk's servere og at meebox servere var hurtigere, det skrev jeg at jeg tvivlede på. Nu ved jeg nok lidt mere om det at have et website hos en udbyder end du taget dine tidligere indlæg i betragtning. Jeg er sådan set ret ligeglad med hvor du hoster dine ting, men lad os holde os til sandheden. Om du er tilfreds eller ej er da ligegyldigt, men dine mange indlæg om diverse problemer med dit site, dit stripdanmark.dk som er for langsomt etc etc, tyder på at du får en eller anden form for kickback hvergang du skriver positivt om meebox.

jeg har før haft større problemer andre steder kræver kroner for trafik sætter hastigheden ned , kræver formuer for jeg kan udvide siden og have et webhotel der fungere perfekt

ja der har før været større problemer man kun være tilfreds at til den pris jeg betaler nu får jeg mere for pengene end noget andet har ligget dandomain webhotisng , wannafind surftown gigahost har jeg også prøvet alle der er meebox.net været den bedste af alle

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 23:33

Mikael christiansen:
ja der har før været større problemer man kun være tilfreds at til den pris jeg betaler nu får jeg mere for pengene end noget andet har ligget dandomain webhotisng , wannafind surftown gigahost har jeg også prøvet alle der er meebox.net været den bedste af alle

tvivler jeg godt nok på, ærligt talt, men du kan jo skrive hvad du vil.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 23:35

Mikael christiansen:
ja der har før været større problemer man kun være tilfreds

Kan jeg få dig til, i PHP myadmin, at skrive disse to ting og give mig resultatet tilbage

SELECT BENCHMARK(100000000, EXTRACT(YEAR FROM NOW()));
        SELECT BENCHMARK(10000000,ENCODE('hello','goodbye'));

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:36

Søren.Pedersen:

Mikael christiansen:
ja der har før været større problemer man kun være tilfreds

Kan jeg få dig til, i PHP myadmin, at skrive disse to ting og give mig resultatet tilbage

SELECT BENCHMARK(100000000, EXTRACT(YEAR FROM NOW()));
        SELECT BENCHMARK(10000000,ENCODE('hello','goodbye'));

nej for jeg ved ikke hvad det betyder ?

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 23:40
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Er en performancetest som viser hvor hurtigt din mysql server svarer tilbage med et resultat, kræver hurtig memory access og CPU power hvilket er lige netop hvad du har behov for til sites som wordpress, magento, joomla, prestashop etc etc som ikke har det store behov for databaseplads (tabeller er ret små). Du kan vel taste det ind i en phpmyadmin nu du har den store erfaring med halvdelen af de danske udbydere :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:57

Søren.Pedersen:

Mikael christiansen:

Er en performancetest som viser hvor hurtigt din mysql server svarer tilbage med et resultat, kræver hurtig memory access og CPU power hvilket er lige netop hvad du har behov for til sites som wordpress, magento, joomla, prestashop etc etc som ikke har det store behov for databaseplads (tabeller er ret små). Du kan vel taste det ind i en phpmyadmin nu du har den store erfaring med halvdelen af de danske udbydere :-)

dandomain var min mysql fyldt helt op så derfor flytte jeg valgt var enten en server hos dem eller flytte jeg valgt meebox.net

derved skal forklares hvorfor tilfreds er mange grunde , jeg kunne ej udvide siden der var ikke plads de andre siderne da jeg flytte kroner koster udvide sidste sted mail fyldt op kunne ej få flere billeder på siden problemer ophobet sig

før wannafind og fyldt det hele op

gigahost gik helt galt

kan sige selv webhosting samme problem

jeg har en stor databasen desuden er min side ClassiPress  appthemes.com temaer den fylder en del mere end normal wordpress temaer der medfølger ekstreme mange ting med dette kan påvirke hastigheden at der er så mange muligheder i systemet , der desuden en prestashop på siden der også arbejdes med så lige lige alt det hos eksempelvis webhosting.dk største pakke der er simpelthen ikke plads nok , du kan synes hvad du vil men det fylder en del det er helt sikkert at have dette her på siden

desuden er du klar over hvor dyrt det er andre steder vis har et par CMS på et webhotel plus et lidt større temaer der er downloadet

ved da godt har været hacket , men jeg ville aldrig før været blevet problemer jo mere siden vokser jo flere problemer kan opstå flere plug in på siden flere besøgene på siden alt er mere og mere kræver mere for når der var mindre på siden før , er der også færre ting der kunne gå galt men vis ikke fik de ting på siden ville siden slet ikke fungere og havde ikke chance for at tjene en krone på siden , for der  var ikke disse funktioner på siden før

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 00:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mikael christiansen:

Hej Mikael

Vi har fuldt debatten her til aften. Vi blander os normalt ikke i hvad vore brugere skriver online, bare til orientering.

Det er ikke korrekt at du har haft det problem i vores system. Det er korrekt at du har et webhotel, du har dog aldrig nogensinde lagt en fil op, ensige benyttet MySQL eller nogen af vore faciliterer. Du blander vores system sammen med en anden udbyder du har testet.

En anden ting, du mangler stadig at flytte dit domænenavn til vores system fra din venteliste hos DK-hostmaster, så når du har gjort det er du velkommen til at teste vores system af og eventuelt vende tilbage til os direkte hvis du har et problem eller forslag til forbedringer.

Mvh WebHosting A/S

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:11

webhostingas:

Mikael christiansen:

Hej Mikael

Vi har fuldt debatten her til aften. Vi blander os normalt ikke i hvad vore brugere skriver online, bare til orientering.

Det er ikke korrekt at du har haft det problem i vores system. Det er korrekt at du har et webhotel, du har dog aldrig nogensinde lagt en fil op, ensige benyttet MySQL eller nogen af vore faciliterer. Du blander vores system sammen med en anden udbyder du har testet.

En anden ting, du mangler stadig at flytte dit domænenavn til vores system fra din venteliste hos DK-hostmaster, så når du har gjort det er du velkommen til at teste vores system af og eventuelt vende tilbage til os direkte hvis du har et problem eller forslag til forbedringer.

Mvh WebHosting A/S

ok , der er dog ikke plads på det til flere databaser både prestashop med mere

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 00:11

Mikael christiansen:
webhosting.dk største pakke der er simpelthen ikke plads nok

Nu kan man dynamisk købe alt den plads man har behov for så det er vist ikke helt rigtigt, derudover har du mange GB plads allerede i selv de mindste hoteller de leverer, så igen, der tvivler jeg godt nok :-)

Som skrevet tidligere er jeg fuldstændigt ligeglad hvor du har dine ting, bare du holder dig til sandheden, er ret tydeligt at du ikke helt har styr over hvad du bruger og har behov for, ikke en kritik, men vi skal holde os til fakta.

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)