Du skrev at du havde testet webhosting.dk's servere og at meebox servere var hurtigere, det skrev jeg at jeg tvivlede på. Nu ved jeg nok lidt mere om det at have et website hos en udbyder end du taget dine tidligere indlæg i betragtning. Jeg er sådan set ret ligeglad med hvor du hoster dine ting, men lad os holde os til sandheden. Om du er tilfreds eller ej er da ligegyldigt, men dine mange indlæg om diverse problemer med dit site, dit stripdanmark.dk som er for langsomt etc etc, tyder på at du får en eller anden form for kickback hvergang du skriver positivt om meebox.
|
Søren.Pedersen:Mikael christiansen:jeg har ikke slettet noget , men jeg er i hvert fald tilfreds kunde hos meebox.netDu skrev at du havde testet webhosting.dk's servere og at meebox servere var hurtigere, det skrev jeg at jeg tvivlede på. Nu ved jeg nok lidt mere om det at have et website hos en udbyder end du taget dine tidligere indlæg i betragtning. Jeg er sådan set ret ligeglad med hvor du hoster dine ting, men lad os holde os til sandheden. Om du er tilfreds eller ej er da ligegyldigt, men dine mange indlæg om diverse problemer med dit site, dit stripdanmark.dk som er for langsomt etc etc, tyder på at du får en eller anden form for kickback hvergang du skriver positivt om meebox.
jeg har før haft større problemer andre steder kræver kroner for trafik sætter hastigheden ned , kræver formuer for jeg kan udvide siden og have et webhotel der fungere perfekt
ja der har før været større problemer man kun være tilfreds at til den pris jeg betaler nu får jeg mere for pengene end noget andet har ligget dandomain webhotisng , wannafind surftown gigahost har jeg også prøvet alle der er meebox.net været den bedste af alle