Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God host til Magento - ud over magentohotel.dk :)

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 175
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg er ved at færdiggøre en mindre webshop i Magento til en kunde.

Hun skal have siden hostet i Danmark, men hendes budget rækker ikke til magentohotel.dk. Så - selvom de jo er de bedste - er der mon nogen, der kan komme med et prisvenligt alternativ der er brugbart i stedet for?

Selv bruger jeg Meebox med alle vores domæner. Jeg er meget tilfreds med deres driftniveau og samlede pakke, men lige præcis Magento kører desværre langsomt i vores installation.

På forhånd tak :)

Hilsen Jesper

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:00

jeg vil altid klart anbefale meebox.net de levere et super godt webhotel lynhurtigt hastighed og nogle yderste billige priser og en super suport der svare på alt muligt hurtigt og godt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Læs nu hvad han skriver Mikael

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:19

Boysen:

Læs nu hvad han skriver Mikael

yes jeg jeg læser , men meebox.net svare altid hurtigt på suport så mon ikke de har en løsning på det problem , de er altid flinke og hjælpsom

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person
Jeg beklager på forhånd for det ukonstruktive spørgsmål :o)

Men hvis man ikke kan tjene de 125 kr om måneden Magentohotel koster, hvorfor så overhovedet bruge sin tid på en shop?

Jeg har ikke erfaring med andre (eller i hvert fald billigere) hoteller end Magentohotel.dk, men har set andre tale positivt om Unoeuro. Så måske det er løsningen.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 23:01

Hej Jesper

Jeg vil da meget gerne hjælpe med at kigge på problemet omkring at hendes installation er langsom, send en support ticket ind på det så kigger jeg på det i morgen, for naturligvis skal hendes Magento shop køre ordentligt.

Vi har mange Magento der alle kører super godt, det skal hendes naturligvis også :)

Jeg ser frem til at modtage en ticket omkring problemet, så vi kan få løst problemet.

Venlig hilsen

Kim (supporter hos Meebox)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:10

Kim Boldig:

Hej Jesper

Jeg vil da meget gerne hjælpe med at kigge på problemet omkring at hendes installation er langsom, send en support ticket ind på det så kigger jeg på det i morgen, for naturligvis skal hendes Magento shop køre ordentligt.

Vi har mange Magento der alle kører super godt, det skal hendes naturligvis også :)

Jeg ser frem til at modtage en ticket omkring problemet, så vi kan få løst problemet.

Venlig hilsen

Kim (supporter hos Meebox)

jeg viste meebox.net de er et super godt webhotel og en god suport de levere altid og jeg har også kun hørt godt om dem med hastigheden

jeg har ikke flere plus stjerner tilbage i dag men kan give i morgen så her får du lige 5 stjerner StarStarStarStarStar

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 12:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for det Michael :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis man ikke har råd til at betale 125kr for et webhotel, bør man nok slet ikke åbne en webshop. Hvis du skulle åbne en butik, ville du så åbne den i et skur i baghaven fordi det er billigere end en butik i byen? Hvis der virkelig er tale om en hobbyshop, hvor man synes 125kr om måneden er for meget, så skulle man nok også have valgt et shopping system, der ikke er lige så krævende som Magento.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 15:28

Hej diness

Mange success forretninger er rent faktisk åbnet i et skur, garage eller et kælderum ;)  men jeg vil godt give dig ret så langt at man naturligvis skal vælge en hosting løsning der kan trække det webshop system man nu vælger, ellers skal det jo gå langsomt, man lægger jo heller ikke en Fiat 600 motor i en formel 1 og forventer at den kan vinde løbet.

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)