Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God host til Magento - ud over magentohotel.dk :)

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Boldig:

som kræver lidt mere end et 10 kr hotel kan klare :)

magento's performance er relateret itl MySQL performance. Kan jeg få dig til at køre disse to og komme tilbage med et svar?

SELECT BENCHMARK(100000000, EXTRACT(YEAR FROM NOW()));
      SELECT BENCHMARK(10000000,ENCODE('hello','goodbye'));
på den hurtigste MySQL server meebox leverer.

Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 175
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 18:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tak for al jeres input.... - og imponerende service fra Kim med dit tilbud om hjælp i aftes!

Baseret på de pæne ord om Meebox tog jeg mig lidt tid til at Google lidt hjælp til at optimere hastighederne på Magento. Det er lykkedes mig at halvere tiden det tager at åbne en side indtil nu, så vil føre endnu en indsats for at rette på tingene.

Når vores kunde skal vælge host, så vil jeg helt sikkert selv anbefale Meebox - servicen er bestemt i top!

Iøvrigt: diskussionen om hvorvidt man har/skal have råd til dyrere hosting er ikke så relevant nu. Kundens budget er nu engang som det er, så det kan der ikke ændres det store på.

Hilsen Jesper

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 18:23

Jesper Lindhardt:

Tak for al jeres input.... - og imponerende service fra Kim med dit tilbud om hjælp i aftes!

Baseret på de pæne ord om Meebox tog jeg mig lidt tid til at Google lidt hjælp til at optimere hastighederne på Magento. Det er lykkedes mig at halvere tiden det tager at åbne en side indtil nu, så vil føre endnu en indsats for at rette på tingene.

Når vores kunde skal vælge host, så vil jeg helt sikkert selv anbefale Meebox - servicen er bestemt i top!

Iøvrigt: diskussionen om hvorvidt man har/skal have råd til dyrere hosting er ikke så relevant nu. Kundens budget er nu engang som det er, så det kan der ikke ændres det store på.

Hilsen Jesper

Hej Jesper.

Der kunne også være et par guldkorn af finde her: http://wikigento.dk/kategori/performance

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:04

Powerhosting:

Mikael christiansen:

Kim Boldig:

Hej diness

Jamen du har da helt ret, vi har mange Magento shops kørende hos os, men de kører alle sammen Pro løsninger, netop som du selv siger fordi Magento jo ikke er en "lille bolche butik" men et forholdsvis stort og meget seriøst shop system som kræver lidt mere end et 10 kr hotel kan klare :)

Til gengæld kører de super godt på Pro løsningerne som netop har den fornødne kapacitet til en stor professionel shop.

mvh

Kim (supporter hos Meebox)

lige nu har meebox.net sommertilbud man kan billigt få deres største pro webhotel til cirka 100 kroner per måneden det er ekstrem billigt kvalitet til penge https://meebox.net/da/webhoteller/professionelt-webhotel

Så er der ikke langt op til de 125 DKK / md som et rigtigt magentohotel koster :-)

@trådstarter: Tag et kig på Unoeuro som Igang foreslår.

vis de man kan spare 25 kroner per måneden er det meget at spare , de skal nok ikke regne med at finde et webhotel der køre super hurtigt og godt til en 10 krone , jeg ved ikke rigtigt hvad du mener men , men jeg i hvert fald uenig i de ikke skal vælge en løsning der ikke kan klare deres krav

jo Unoeuro  kan også være gode , der ville jeg vælge en virtuel server og lade betale mig fra de eller en anden opdatere den virtuel server jo kommer over de 125 kroner , men jeg tvivler altså de finder en kvalitet hosting til en 10 krone per måneden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:06

Søren.Pedersen:

Mikael christiansen:
deres største pro webhotel til cirka 100 kroner per måneden

Skulle det være bedre end webhosting.dk's med meget mere plads, flere forskellige PHP og mysql versioner (som der tages backup af hele tiden op til 30 dage bagude), markant mere plads og til ca 20-25 kr om måneden? Ind imellem skulle man tro du arbejdede hos Meebox som du bliver ved og ved med at sige det er det "bedste i verden". Du render rundt med skyklapper... :-)

de er klart bedre , jeg har selv prøvet dem hastigheden er ikke lige så hurtigt som meebox.net

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:10

Jesper Lindhardt:

Hilsen Jesper

jeg er også selv meget imponeret over deres super service især nær man tænker på den billige pris man får det til , deres deres billige webhotel er også okay Big Smile

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 22:55

Mikael christiansen:
hastigheden er ikke lige så hurtigt som meebox.net

Tvivler jeg godt nok på du har, beklager...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:13

Søren.Pedersen:

Mikael christiansen:
hastigheden er ikke lige så hurtigt som meebox.net

Tvivler jeg godt nok på du har, beklager...

ja det er simpelthen super webhotel meebox.net tilbyder så jeg beklager ej , jeg er en super tilfreds kunde fordi de levere en super service og et godt webhotel

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 23:18

Mikael christiansen:
det er simpelthen super webhotel meebox.net

Slet ikke det jeg kommenterede på

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:20

Søren.Pedersen:

Mikael christiansen:
det er simpelthen super webhotel meebox.net

Slet ikke det jeg kommenterede på

jeg har ikke slettet noget , men jeg er i hvert fald tilfreds kunde hos meebox.net

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)