Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om dette? Slår hundehvalp ihjel for penge

Side 4 ud af 7 (63 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Fedt PR stunt... TV3 kan bare den slags! 

En noget malplaceret bemærkning i en ellers god tråd der sætter fokus på dyremishandling og mord!

Udelukkende med det formål at få flere seerer - det kal der sdu et godt PR stunt - jeg klader det dårlig moral og dekadent TV-program - man kunne håbe at seerne snart får øjne op for disse uskønne programmer !  Angry

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

john sommer:

Fashion-Seller:
Fedt PR stunt... TV3 kan bare den slags! 

En noget malplaceret bemærkning i en ellers god tråd der sætter fokus på dyremishandling og mord!

Udelukkende med det formål at få flere seerer - det kal der sdu et godt PR stunt - jeg klader det dårlig moral og dekadent TV-program - man kunne håbe at seerne snart får øjne op for disse uskønne programmer !  Angry

Hvorfor er den malplaceret? Det er sandheden...

Alle diskuterer det skide TV program, fordi der er "en" som har omtalt mordet på hundehvalp. Hvis det ik er PR for programmet, hvad vil du så kalde det? En tilfældig udmelding? 

TV3 har sikret sig sindsyg mange nye seere til det program, fordi alle nu skal se, om den hund bliver slået ihjel, eller om der sker noget andet vildt...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47150
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jv45:

Jeg er enig i det hele, vil bare frem til at kødspisning er for underholdningens skyld i form af en madoplevelse. 

Underholdningsindustrien som indblander slagtning af dyr: Fiskeri og jagt som også bliver vist på TV flere gange om dagen.

skønt vi er enige - for det synes jeg også vi er i det væsentlige Smile Vil bare tilføje, at jeg skam skifter kanal når en løve nedlægger en impala i nærbilleder - hyklerisk når jeg spiser kød - nej jeg mener det stadigt ikke. Jeg bryder mig bare ikke om at se den unge Impalas øjne når dyret har en løve sidende i halspulsåren. Jeg ved det er naturen - men vil ikke se det, og skammer mig ikke over det. Jeg kan garantere, at mine børn heller ikke har fået lov til at pille benene af edderkopper eller drukne myrer som leg - ren indstilling for at få dem til at blive ordentlige mennesker, men erkender, at de spiser kød

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47150
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:43

Fashion-Seller:

Alle diskuterer det skide TV program, fordi der er "en" som har omtalt mordet på hundehvalp. Hvis det ik er PR for programmet, hvad vil du så kalde det? En tilfældig udmelding? 

TV3 har sikret sig sindsyg mange nye seere til det program, fordi alle nu skal se, om den hund bliver slået ihjel,

Jeg har ik det mindste mod du ser programmet og alle de reality shows du vil - men jeg synes ik det er imponerende, hvis det er bevidst vildledning fra TV3 - for at lokke seere ind til programmet - Den slags spin er ik bedre end så mange andre løgne for at sælge et produkt - synes jeg ikBig Smile

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:01
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Nu er det jo de færreste der spiser kød for at overleve, i hvert tilfælde i Danmark. Så om man slår et dyr ihjel fordi man kan lide kylletter, eller for at tjene penge, gør vel ikke den store forskel. 

Folks overvældende reaktioner er vamle. I er selv skyld i mange tusinder dyrs død. Lær at leve med det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:11

Sidste år skulle de i programmet ''blænde'' en guldfisk - de valgte at gøre det, men der var ikke sat strøm til blænderne.

Hvis det er sandt at de slår en hundehvalp, eller et andet dyr ihjel er det en syg verden vi lever i. Og desuden ville jeg klart skamme mig over at leve i et samfund som Danmark...

Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:19
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Casper Jensen:

Sidste år skulle de i programmet ''blænde'' en guldfisk - de valgte at gøre det, men der var ikke sat strøm til blænderne.

Hvis det er sandt at de slår en hundehvalp, eller et andet dyr ihjel er det en syg verden vi lever i. Og desuden ville jeg klart skamme mig over at leve i et samfund som Danmark...

Fordi et TV-show definerer det danske samfund?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:20

Jeg har ik det mindste mod du ser programmet og alle de reality shows du vil - men jeg synes ik det er imponerende, hvis det er bevidst vildledning fra TV3 - for at lokke seere ind til programmet - Den slags spin er ik bedre end så mange andre løgne for at sælge et produkt - synes jeg ikBig Smile

Ellers tak må jeg springe over Smile Der er meget andet, som jeg hellere vil se...

Men jeg er 99,99% sikker på, at sådan en "nyhed/hemmelighed" ik er sluppet ud ved en tilfældighed kort før programmet sendes. For det første er deltagerne bundet på hænder og fødder i form af kontrakter, og for det andet ligner det noget, som TV3 flere gange tidligere har benyttet. Jeg synes det er godt spin, selvom det er på "bekostning" af en lille hundehvalp, men programmet er ik lige min kop the...

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 20:39
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

tænkstort:
Men jeg vil da gerne give min subjektive holdning på, hvorfor jeg mener at mennesker skal vægtes højere end dyr. Jeg er selv et menneske. Det er nok ikke et rationelt svar, men det rager mig. :)

Dyrene var ikke flinke mod menneskerne i Abernes Planet. Det er dem eller os!   ~8-|

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:50

qazwsxedcrfv:
Fordi et TV-show definerer det danske samfund?

Nej, selvfølgelig ikke. Men at der er nogle der slår en hundehvalp ihjel, viser bare at der er noget galt - det mener jeg..

Side 4 ud af 7 (63 indlæg)