Men jeg vil da gerne give min subjektive holdning på, hvorfor jeg mener at mennesker skal vægtes højere end dyr. Jeg er selv et menneske. Det er nok ikke et rationelt svar, men det rager mig. :)
Dyrene var ikke flinke mod menneskerne i Abernes Planet. Det er dem eller os! ~8-|
Lol. Den får du sgu' 5 stjerner for. :)
I er begge to dybt sørgelige. Virkelig uhyggeligt, at man kan være så blottet for empati overfor andre levende væsner. I er ikke værdige til at blive respekteret af nogen som helst på et menneskeligt plan. Føj for helvede!
Jeg synes Flipper er flink nok, men Lassie, Bedstemor And og dyrene i Hakkebakke Skoven er slet ikke ligeså flinke som dig, Thomas.
De er til gengæld langt mere intelligente end dig. I rest my case!
Hvis du har ret, så kan det jo være en koordineret kampagne for at få folk til at sende en vælgererklæring til Miljøpartiet Fokus. Heldigvis regnede Lundsby mediestuntet ud, ellers havde jeg aldrig gennemskuet TV3 alligevel ikke ville henrette en hundevalp på tv. De er fanme smarte, de dyr. Mon hundevalpen er med i komplottet?
Ja, jeg tør næste ikke tænke på fremtidens tv! Hvis sådanne platheder sker i dag - hvad bliver så det næste ? Grænser er jo på ingen måde eksisterende længere! Om det blot er et slagtekvæg, så hører det ikke hjemme på tv i min optik!
Jeg har ikke gidet og se klippet! Det har jeg simpelthen ikke behov for, da jeg ikke er til den slags "underholdning" overhovedet, men kan blive yderst forundret over, at en stor del er befolkningen ser sådanne platheder!
Ligeledes har jeg altid holdt af Adam Duvå, men synes hans image smuldre med sit skift til Viasat!
Jeg tror seriøst at inden 50 år kommer der noget der minder om The Running Man (en Stephen King roman og filmatiseret med Arnold) - i hvert fald i USA.