Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om dette? Slår hundehvalp ihjel for penge

Side 5 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Total usmageligt,.....men vi lever i en syg verden.....se på det ægtepar som afgik ved døden.....deres hus blev plyndret.....hvad er det for en sags mennesker.......ikke til at rumme i mit hoved....simpelhen syg det der..

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:49
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jesper:

tænkstort:

Jesper:

tænkstort:
Men jeg vil da gerne give min subjektive holdning på, hvorfor jeg mener at mennesker skal vægtes højere end dyr. Jeg er selv et menneske. Det er nok ikke et rationelt svar, men det rager mig. :)

Dyrene var ikke flinke mod menneskerne i Abernes Planet. Det er dem eller os!   ~8-|

Lol. Den får du sgu' 5 stjerner for. :)

I er begge to dybt sørgelige. Virkelig uhyggeligt, at man kan være så blottet for empati overfor andre levende væsner. I er ikke værdige til at blive respekteret af nogen som helst på et menneskeligt plan. Føj for helvede!

Jeg synes Flipper er flink nok, men Lassie, Bedstemor And og dyrene i Hakkebakke Skoven er slet ikke ligeså flinke som dig, Thomas.

De er til gengæld langt mere intelligente end dig. I rest my case!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:54

Werner:

Total usmageligt,.....men vi lever i en syg verden.....se på det ægtepar som afgik ved døden.....deres hus blev plyndret.....hvad er det for en sags mennesker.......ikke til at rumme i mit hoved....simpelhen syg det der..

Er det værre end at plyndre nogle, som faktisk tager skade af det?

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 22:47

Jeg håber, det er et reklame stunt og ikke at det er rigtigt. Men vi lever "desværre" i en verden hvor grænser hele tiden skal afprøves og flyttes. De vil nok sige, det er et psykisk eksperiment, for at se hvor langt "almindelige" mennesker vil gå.

Men jeg kan se i hele tråden, bliver der diskuteret etik og moral og det er jo utroligt svært at diskutere, for vi kommer alle fra forskellige kår og har forskellige historier med os.

Det er lidt det samme som at diskutere smag, det er jo også umuligt at diskutere det.

Men jeg har taget stilling til sådanne ting og det er bl.a. jeg kunne for det første aldrig finde på at udstille mig selv i sådan et show. Jeg kunne aldrig dræbe for sjov, det er lige meget hvad det er. Jeg ville aldrig vælge penge fram for, at en familie kunne have det godt. men det er mine valg og andre ville måske ikke vælge sådan og det må man respektere og tage den derfra.

Sund fornuft er ikke en allemands eje i dag desværre.

Vh Jimmi

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46792
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:00

Jamen det er jo helt fornuftigt Jimmy - og mon ikke det også vil gavne dig som iværsætter i forhold til de mange der vil mene det bare skal måles op mod spisning af kød eller andet rent vrøvl.

JO - du tager moralsk stilling og det gør jeg også gennem tråden - selvsagt er lystmord ikke noget man kan skabe TV på - og det vidste TV3 givet også - og om det overhovedet var dem der skabte rygtet ved jeg ikke.

Tilbage står - at de der REALITY show TV som visse stationer står for, nok vil udvikle sig mere om mere extremt indtil stemningen svinger. For mig - USH - forsvind

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 00:31

Tilbage står - at de der REALITY show TV som visse stationer står for, nok vil udvikle sig mere om mere extremt indtil stemningen svinger. For mig - USH - forsvind

John, jeg giver dig helt ret. Jeg synes selv, at disse realityshows for længst er gået over grænsen for, hvor meget dumhed og naivitet der kan herske på TV, men der er "desværre" seere til det! At vi to ikke ser det, er jo kun godt for os!

Cookie:
og mon ikke det også vil gavne dig som iværsætter i forhold til de mange der vil mene det bare skal måles op mod spisning af kød eller andet rent vrøvl.

Dette kalder jeg dog direkte en usaglig og uintelligent bemærkning - her går du stik imod det, du lige har givet Jimmi ret i - at alle har en holdning og kan tage stilling på hver sin måde! At kød, kun er "kød" for dig - og at du bare skal have det største stykke til rødvinen - og du ellers er ligeglad med, hvordan der er kommet i køledisken, betyder ikke at andre argumenter er rent vrøvl. Der er bare nogle, der tænker over, hvad de kommer i munden - og det skal du acceptere, selvom du ikke er enig! 

Andet er barnligt - og kan på ingen måde drages i parallel til iværksætteri, som du ellers prøvede på! Jeg er ikke nogen dårligere forretningsmand, fordi jeg ser kød som værende et tidligere dyr - din udtalelse er derfor "rent vrøvl" 

Cookie:
JO - du tager moralsk stilling og det gør jeg også gennem tråden

Du fremkommer ikke med nogle moralsk stilling, tvært i mod! Du har ytret dig utrolig barnligt igennem hele tråden, ved at tage afstand på en alt andet end moralsk måde. Aldrig har jeg oplevet en ellers så dygtig skribent herinde "flippe" så meget ud på en anden bruge, på grund af en anden holdning end din! Dette er ikke moralsk - men usympatisk!

Cookie:
selvsagt er lystmord ikke noget man kan skabe TV på

Dette er vi ALLE enige om - lystmord skal i det hele taget ikke finde sted! Og det tyder jo også på, at være en AND! Jeg tror personligt ikke på at TV3 ville være SÅ DUMME!!! De vil få alle efter sig! 

Men nok fra mig - i en tråd, der egentlig ikke har så meget med selve forummet Amino at gøre !

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bavl - det handlet slet ikke om kød kun er kød for mig eller noget i den stil. Jeg mener, at hvis folk i Amino, facebook eller andet-  optræder tåbeligt og forsvarer drab på en hundehvalp på primetime tv - så vil det skade dem som iværksættere (ja kun blandt de som læser det)

Helt fint hvis man går ind for drab på en hundehvalp på prime TV som en del af jer gør rent faktisk ved ikke at gå mod det - men I må regne med, at vi er nogen der ser jer som skøre - og de som er enige med jeg - vil holde af jer som iværksættere, og de som jeg-  er uenige - vil lukke jer bort - helt som man bruger facebook og andre medier til at få en opfattelse af hvordan I/vi er

God aften dog

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:45

Er helt sikker på at dette er et stunt og at det kun skal skabe en masse omtale, hvilket det jo gør til kryds og slange! 

- Nægter at tro på at der er hold i historien. I forrige sæson måtte de ikke blende en guldfisk, så tvivler jeg på at de får lov til at slå en hundehvalp ihjel denne gang.

Ha' en super dag! 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:48

Ebbe Hansen:
helt sikker på at dette er et stunt
100% rent stunt - men det ændrer jo desværre ikke ved en dels opfattelse i støtte til sådan et projekt - men ja - totalt stunt 100%

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 00:55

Cookie:

Helt fint hvis man går ind for drab på en hundehvalp på prime TV som en del af jer gør rent faktisk ved ikke at gå mod det - men I må regne med, at vi er nogen der ser jer som skøre - og de som er enige med jeg - vil holde af jer som iværksættere, og de som jeg-  er uenige - vil lukke jer bort - helt som man bruger facebook og andre medier til at få en opfattelse af hvordan I/vi er

God aften dog

Jeg tror vi siger god nat i stedet for god aften:) Du trænger vidst til søvn, for du er da HELT galt på den nu! Nu taler vi vidst om vrøvl! Stort set INGEN i denne tråd har sympati for ligegyldig aflivning af dyr og hundehvalpe. Tror du har læst helt forkert, du.. Og vil du undrage kontakt med mig, fordi du føler vi er uenige, så går min verden videre! Jeg synes du reagere barnligt, John!

Men sov godt - så starter vi på en frisk i morgen tidlig:) 

Side 5 ud af 6 (53 indlæg)