Smagløst og sygt føj for den lede, hvad bliver det næste skal de have sex med en aids inficeret indisk prostitueret uden gummi. Håber virkelig det er en and fordi ellers så finder jeg TV3's program direktør og overhælder vedkommende med rød maling og mit bræk det er ikke en trussel det er et F**king løfte
Det må betegnes som værende rigtig upassende - syg verden vi lever i! Håber det er et scam...
Hvorfor egentlig det?
I glemmer vist at vi i DK slagter 128 milioer kyllinger hvor hovedparten lever liver under kummerlige forhold. Dertil kommer ca. 7 millioner svin hvor en betragtelig del af dyrerne har skader som liggesår, knoglebrud og bylder når de indleveres til slagning ... Det kan man sgu kalde upassende ?? Men hvad gør vi ikke for at Hr. og Fru. Danmark kan få billigt kød
I det perspektiv er der vel ligegyldigt om nogen slår en hundevalp ihjel eller ej.
I glemmer vist at vi i DK slagter 128 milioer kyllinger hvor hovedparten lever liver under kummerlige forhold. Dertil kommer ca. 7 millioner svin hvor en betragtelig del af dyrerne har skader som liggesår, knoglebrud og bylder når de indleveres til slagning ... Det kan man sgu kalde upassende ?? Men hvad gør vi ikke for at Hr. og Fru. Danmark kan få billigt kød
I det perspektiv er der vel ligegyldigt om nogen slår en hundevalp ihjel eller ej.
Nej Ravn. Du roder ting sammen. Vist lever mange slagtedyr under dårlige forhold, og det er værd at tage alvorligt, men det har ikke noget at gøre med evt lystmorderi på dyr der ikke skal spises, for at gavne reality tv
Hvis lystmord på hundehvalpe, edderkopper eller sangfugle i tv ikkke vakte forargelse, så var der for alvor noget at bekymre sig om Venlig hilsen
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
men det har ikke noget at gøre med evt lystmorderi på dyr der ikke skal spises, for at gavne reality tv
Hvis lystmord på hundehvalpe, edderkopper eller sangfugle i tv ikkke vakte forargelse, så var der for alvor noget at bekymre sig om
Ok så ifølge din analogi må dyrlæger der dagligt afliver sunde og raske hundevalpe også være lystmordere? Det handler vis mere om at det er et lille sødt dyr folk kan lide, var det en rotte havde ingen sagt nogen som helst !! Vi danskere er nogle hyklere!
Som de fleste herinde er jeg da også imod at slå dyr ihjel bare for underholdningens skyld.
Men det der undrer mig er at ALLE kommentarer udelukkende fokuserer på dyrerne og ikke i det andet historie i artiklen. Ikke et eneste af indlæggene udtrykker deres forargelse over at et meget fattig thailandsk familie med småbørn bliver smidt ud af deres bolig, fordi en vestlænding hellere ønsker penge til luksusforbrug end at have familien boende i deres bolig.
Jeg synes det kunne være interessant at høre en objektiv og rationel argumentation fra dig om hvorfor at mennesket (et dyr, og som er udviklet igennem evolution som betyder at mennesket selv har været en del af den kæde af "dyr" du omtaler) skal vægtes højere end et "dyr"? - Skrevet i anførselstegn fordi det er en relativ definition.