Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om dette? Slår hundehvalp ihjel for penge

Side 1 ud af 7 (63 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

En kalv og en hundehvalp må lade livet i TV3's 'Fristet' så deltagerne kan få en pose penge

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 14:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det må betegnes som værende rigtig upassende - syg verden vi lever i! Håber det er et scam...

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:39

Der må være en grænse for, hvad der er lallende idioti. Og den grænse har TV3 stærkt overskredet med mile skridt. Sindssygt.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 14:39

Det forlyder jvf. EB (!) at det muligvis er en and.Whisper

Altså ikke at hunden er en and, men at historien måske ikke er helt troværdig.

Men naturligvis; hvis det er korrekt, så er der f.... nogen der har et problem.

Sygt.

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 14:40

Er ret sikker på at de ikke dræber dyrene.. Sikkert et mediestunt af en slags.. Kan vel betegnes som dyreplageri eller hvad det nu hedder.. De havde vidst noget sidste sæson hvor de også blev spurgt om at dræbe et eller andet dyr hvor det selvfølgelig ikke skete. deltagerne skulle bare tro det skete..

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 14:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ruben Rasmussen:

Det må betegnes som værende rigtig upassende - syg verden vi lever i! Håber det er et scam...

Håber jeg fandme også. Jeg har aldrig været så rasende.  Jeg ved godt at der sker så mange ting rundt omkring i hverden, men at TV3 ligefrem provokerer på denne måde, er fuldstændig uacceptabelt.   

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:42

[div]- Jeg ved ikke hvorfra BT og Se og Hør har deres oplysninger, men jeg kan slå helt fast - der bliver ikke dræbt nogen hundehvalp i programmet, fastslår TV3's pressechef Søren Hedman overfor ekstrabladet.dk.[/div]

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 14:43

Argh - Hvorfor er det der ikke skal mere til.. Se og hør (som vi alle kender som det mest troværdige tidsskrift i Danmark), bringer historien. Det giver kæmpe overskrifter og løber DK rundt på mindre end fire timer.. Stor overraskelse er det så, at tingene bliver dementeret på det kraftigste, og slået tilbage som falsum... Jeg ved (ligesom 99% alle andre her i DK), ikke om den er sand eller ej, men hvorfor er det der ikke skal mere til at forage folk? En guldfisk i en blender gik jo verden rundt for år tilbage...

Buttom line er, at enten har Se og Hør fået morgenkaffen galt i halsen, eller også har Fristets PR-mand bare lige stjålet alle overskrifter i DK med en plantet historie...

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:52

latterlig program vis jeg forstår det korrekt , men man skal altid tage de programmer med et gram salt og især når det er ekstrabladet.dk der anmelder det , de kan komme" til " sige lidt mere end det rigtige er og derved siger ekstrabladet.dk ikke sandheden altid

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47140
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:53

Det er da kun pænt tegn at folk bliver forargede HVIS det havde været sandt.
Proff aflivning af dyr og dyrehold med formålet at skaffe mad er vel accepteret, selv om det bestemt ikke altid foregår pænt.
En hundehvalp er der inget tv station der tør læde dræbe, men det ville også være slemt, remt stunt med mord og intet formål om mad.
Det meste af det tv reality er tomt og selvpromoverende, og synes i øvrigt i vidt omfang at skade deltagerne mindst lige så meget som det gavner
Vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 7 (63 indlæg)