En kalv og en hundehvalp må lade livet i TV3's 'Fristet' så deltagerne kan få en pose penge |
Det må betegnes som værende rigtig upassende - syg verden vi lever i! Håber det er et scam...
En kalv og en hundehvalp må lade livet i TV3's 'Fristet' så deltagerne kan få en pose penge |
Det må betegnes som værende rigtig upassende - syg verden vi lever i! Håber det er et scam... |
Der må være en grænse for, hvad der er lallende idioti. Og den grænse har TV3 stærkt overskredet med mile skridt. Sindssygt. |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
Det forlyder jvf. EB (!) at det muligvis er en and. Altså ikke at hunden er en and, men at historien måske ikke er helt troværdig. Men naturligvis; hvis det er korrekt, så er der f.... nogen der har et problem. Sygt. |
Er ret sikker på at de ikke dræber dyrene.. Sikkert et mediestunt af en slags.. Kan vel betegnes som dyreplageri eller hvad det nu hedder.. De havde vidst noget sidste sæson hvor de også blev spurgt om at dræbe et eller andet dyr hvor det selvfølgelig ikke skete. deltagerne skulle bare tro det skete.. |
køb snørebånd på snøre-bånd.dk
Håber jeg fandme også. Jeg har aldrig været så rasende. Jeg ved godt at der sker så mange ting rundt omkring i hverden, men at TV3 ligefrem provokerer på denne måde, er fuldstændig uacceptabelt. |
[div]- Jeg ved ikke hvorfra BT og Se og Hør har deres oplysninger, men jeg kan slå helt fast - der bliver ikke dræbt nogen hundehvalp i programmet, fastslår TV3's pressechef Søren Hedman overfor ekstrabladet.dk.[/div] |
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Argh - Hvorfor er det der ikke skal mere til.. Se og hør (som vi alle kender som det mest troværdige tidsskrift i Danmark), bringer historien. Det giver kæmpe overskrifter og løber DK rundt på mindre end fire timer.. Stor overraskelse er det så, at tingene bliver dementeret på det kraftigste, og slået tilbage som falsum... Jeg ved (ligesom 99% alle andre her i DK), ikke om den er sand eller ej, men hvorfor er det der ikke skal mere til at forage folk? En guldfisk i en blender gik jo verden rundt for år tilbage... Buttom line er, at enten har Se og Hør fået morgenkaffen galt i halsen, eller også har Fristets PR-mand bare lige stjålet alle overskrifter i DK med en plantet historie... |
Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk
latterlig program vis jeg forstår det korrekt , men man skal altid tage de programmer med et gram salt og især når det er ekstrabladet.dk der anmelder det , de kan komme" til " sige lidt mere end det rigtige er og derved siger ekstrabladet.dk ikke sandheden altid |
Det er da kun pænt tegn at folk bliver forargede HVIS det havde været sandt. |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com