Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er så træt af MLM firmaer

Side 24 ud af 33 (328 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Jeg tror måske det er derfor jeg ikke går så højt op i, hvorvidt der er tale om vildledning på deres hjemmeside eller ej, for jeg mener ikke de gambler med folks sundhed - når nu vi taler om et plaster, der i øvrigt ikke frigiver noget ind i kroppen. 

Min pointe var, at hvis det nu var/er rigtige læger, med rigtige uddannelser og korrekt gennemførte tests der blev vist på LifeWaves hjemmeside - så kunne det jo stadig godt være fup og fidus, så hvordan vil du nogensinde få en dokumentation som du kan være tilfreds med og kan stole på?

mangle på søvn kan man sagtens dø af så http://videnskab.dk/krop-sundhed/lidt-sovn-er-dodsensfarligt så vis  går ind i den behandling i den tro det virker og væk fra lægebehandling som ikke syntes gav nødvendige resultatet er det ikke smart at sove for lidt , så jeg mener det er at gamble med folks sundhed i en høj grad , så den dokumentation er vigtigt den er korrekt da det er folks sundhed man sælger produkter til og man siger der er virker og er dokumentation til, så det jeg mener når det er folks sundhed og liv er det vigtigt at dokumentation er korrekt det er meget vigtig og det er der også regler om , som der også er linket til før i tråden

man kan aldrig være sikker på den dokumentation man får er korrekt sådan er livet og det må du affinde dig med , jeg håber dog dem som laver fup får endnu større bøder for de artikler du henviste til var gevinsten større ved at snyde 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 09:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Jeg har givet op lad dem drive deres forretning som de ønsker og lad dem give ro motivation ligger i at hjælpe hinanden

Jeg har taget denne ud af din kommentar, fordi hjælpe hinanden er en stor del af en NM/MLM forretning, selv på tværs af firmaerne. Jeg har f.eks. ingen interesse i en ACN forretning, men alligevel er jeg sikker på at jeg ville kunne hjælpe med motivation til Kristoffers søster. Jeg tvivler dog på at nogen der arbejder med MLM føler de får hjælp af at være på Amino. Det virker meget sort og hvidt herinde, os der arbejder med det skriver i den ene retning og kritikkerne den anden retning. Bare se tråden her...24 sider som kun har resulteret i en masse snak hver sin vej.

Tilbage til TS......

Hvis man går tilbage til trådstarter, så bliver der snakket guld og grønne skove, ligesom vi tidligere har set indlæg omkring det er latterligt at snakke store penge og store drømme når det handler om MLM.

Men i bund og grund handler det om motivation til at gøre den indsats det kræver. Jeg har været til mange møder i de senere år, og det er ekstremt sjældent at der ikke bliver sagt at det er hårdt arbejde. Den snak om at det er nemt og man bliver rig uden at lave noget, har jeg ikke oplevet til et eneste netværksmøde.

Steve Jobs forklarede det ganske enkelt, hvis du ikke har nok passion til at gøre indsatsen, så vil enhver rationel person give op. Og situationen er bare at mange i bund og grund motiveres af muligheden for at tjene gode penge, muligheden for at opnå frihed og her kan man jo sige at mange gerne vil have penge og tid til at gøre det de drømmer om (ofte rejse), og derfor har man set en forretningspræsentation i MLM have penge og rejser som noget af det der kan opnås. At lokke syntes jeg lyder helt forkert, for det handler om at finde en motivation og en passion der er stærk nok til at gøre indsatsen. Ligesom når man ser Amino svar til folk der søger råd til opstart, hvor de ikke ved hvad de vil starte...Her mener mange at man kan drives og motiveres hvis man arbejder med en hobby eller andet der interessere en.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:42

Martin Slot:

Mikael christiansen:

Jeg har givet op lad dem drive deres forretning som de ønsker og lad dem give ro motivation ligger i at hjælpe hinanden

Jeg har taget denne ud af din kommentar, fordi hjælpe hinanden er en stor del af en NM/MLM forretning, selv på tværs af firmaerne. Jeg har f.eks. ingen interesse i en ACN forretning, men alligevel er jeg sikker på at jeg ville kunne hjælpe med motivation til Kristoffers søster. Jeg tvivler dog på at nogen der arbejder med MLM føler de får hjælp af at være på Amino. Det virker meget sort og hvidt herinde, os der arbejder med det skriver i den ene retning og kritikkerne den anden retning. Bare se tråden her...24 sider som kun har resulteret i en masse snak hver sin vej.

Tilbage til TS......

Hvis man går tilbage til trådstarter, så bliver der snakket guld og grønne skove, ligesom vi tidligere har set indlæg omkring det er latterligt at snakke store penge og store drømme når det handler om MLM.

Men i bund og grund handler det om motivation til at gøre den indsats det kræver. Jeg har været til mange møder i de senere år, og det er ekstremt sjældent at der ikke bliver sagt at det er hårdt arbejde. Den snak om at det er nemt og man bliver rig uden at lave noget, har jeg ikke oplevet til et eneste netværksmøde.

Steve Jobs forklarede det ganske enkelt, hvis du ikke har nok passion til at gøre indsatsen, så vil enhver rationel person give op. Og situationen er bare at mange i bund og grund motiveres af muligheden for at tjene gode penge, muligheden for at opnå frihed og her kan man jo sige at mange gerne vil have penge og tid til at gøre det de drømmer om (ofte rejse), og derfor har man set en forretningspræsentation i MLM have penge og rejser som noget af det der kan opnås. At lokke syntes jeg lyder helt forkert, for det handler om at finde en motivation og en passion der er stærk nok til at gøre indsatsen. Ligesom når man ser Amino svar til folk der søger råd til opstart, hvor de ikke ved hvad de vil starte...Her mener mange at man kan drives og motiveres hvis man arbejder med en hobby eller andet der interessere en.

jeg gav heller ikke for nu var det folks sundhed der var på spil og min motivation er at hjælpe og vi skal alle hjælpe hinanden Big Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 10:25

Mikael christiansen:
mangle på søvn kan man sagtens dø af så http://videnskab.dk/krop-sundhed/lidt-sovn-er-dodsensfarligt så vis  går ind i den behandling i den tro det virker og væk fra lægebehandling som ikke syntes gav nødvendige resultatet er det ikke smart at sove for lidt , så jeg mener det er at gamble med folks sundhed i en høj grad

Mikael - vi i er princippet enige, men der er KÆMPE forskel på at afbryde en decideret behandling og så på at prøve et plaster i en enkelt dag, hvis man bare har sovet dårligt i en periode. 

Jeg håber ikke der er nogen forhandlere der leger læger og beder folk om at stoppe eller ændre deres medicinering. Det er slet ikke det jeg taler om. 

Som jeg skrev til Jesper - hvis man sovet dårligt i en periode (og IKKE er i behandling for søvnløshed), så mener jeg ikke at forhandlerne gambler med nogens sundhed ved at foreslå at de prøver plastret. 

Mikael christiansen:
man kan aldrig være sikker på den dokumentation man får er korrekt sådan er livet og det må du affinde dig med , jeg håber dog dem som laver fup får endnu større bøder for de artikler du henviste til var gevinsten større ved at snyde 

Helt enig. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:07

Allan I:

Mikael christiansen:
mangle på søvn kan man sagtens dø af så http://videnskab.dk/krop-sundhed/lidt-sovn-er-dodsensfarligt så vis  går ind i den behandling i den tro det virker og væk fra lægebehandling som ikke syntes gav nødvendige resultatet er det ikke smart at sove for lidt , så jeg mener det er at gamble med folks sundhed i en høj grad

Mikael - vi i er princippet enige, men der er KÆMPE forskel på at afbryde en decideret behandling og så på at prøve et plaster i en enkelt dag, hvis man bare har sovet dårligt i en periode. 

Jeg håber ikke der er nogen forhandlere der leger læger og beder folk om at stoppe eller ændre deres medicinering. Det er slet ikke det jeg taler om. 

Som jeg skrev til Jesper - hvis man sovet dårligt i en periode (og IKKE er i behandling for søvnløshed), så mener jeg ikke at forhandlerne gambler med nogens sundhed ved at foreslå at de prøver plastret. 

Mikael christiansen:

Helt enig. 

jeg tror vi er sådan set enig så og sådan set også med man siger første dokumentation når den er der , men rigtig god torsdag det er dejligt solskins vejr i dag det skal man da nyde uden for Big Smile

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristoffer Broholm:
en del gode holdninger

Du skriver gode holdninger, men det er jo nok mere et føregreb på nære personer og nedgørelse af nævnte personer søster og mor og deres vurderingsevne - hvilket ikke ser så godt ud!

Hmm.................................Wink

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 17. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:34

HI! Everybody here:) Im living in Denmark and I dont speak Danish yet  .

I have a big question: I'm just starting to introduce a new MLM business In Demark ( health business).

What dou you think about the responses of the people after the first meeting regarding MLM?

I think the only mistake anybody make at the meeting is the ' not giving true information about the business' .

What do you think about it?

Im sure I will build up my big business here but some new information could be fine to me:)

Thank you..tak:)

Fra Haderup
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:44
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Kristoffer Broholm:

Undskyld den lidt grove tone, men nu er det ved at vaere nok.

Personligt er jeg fuldstaendig afklaret med MLM og jeg er aldrig blevet lokket med noget af deres pis om guld og groenne skove, blot man rekrutterer sine venner og sin familie. Jeg har dog gennem meget research sat mig ind i hvordan de virker, jeg har laest mange traade om det her paa amino og paa andre forums for at finde ud af hvad det gaar ud paa.

MEN

Det bringer mit fucking pis i kog naar de lokker mine familiemedlemmer til propagandamoeder der naermest faar Joseph Goebbels til at ligne en foerstedags marketingselv. Nu har jeg maatte bruge dage paa at overbevise min mor og soester om hvad MLM er og jeg kan fucking ikke vinde diskussionen fordi disse moeder og praesentationer lover saa meget?

Jeg ved at de ikke er verdens mest intelligente, men det irriterer mig graenseloest at de firmaer udnytter folks desperation. Har faaet overtalt min mor til at lade vaere - det var om nogle hellige plastre der aabenbart kunne kurere gigt, kraeft, alzheimers og hvad ved jeg uden at skrive nogen som helst ingredienser paa pakkerne, paa nettet eller nogen steder. Mange klager over ingen effekt og faar at vide at man bare goer det forkert...ok lol.

Min soester kom til et ACN moede og jeg fik naturligvis en sms om ikke jeg ville signe op til dette fantastiske tilbud om at saelge simkort eller hvad fanden det nu var. 

Jeg kan ikke overtale hende, hun er hooked. Hook, line and sinker. Nu tilbyder jeg hende at betale hende 3700 for at lade vaere med at engagere sig, men det virker sikkert ikke.

Beklager tonen, men jeg er virkelig pissed off over de firmaer og deres plattenslageri. Dem der gaar videre med at forsoege at hverve venner og familie til ACN burde bures inde, det er simpelthen saa usmageligt.

Tror du ikke snarer at du er pissed over at din mor og din søster tør gøre noget for at forbedre deres liv som du ikke selv har nosser til?

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 15:03

Michael Holm:

Kristoffer Broholm:

Personligt er jeg fuldstaendig afklaret med MLM og jeg er aldrig blevet lokket med noget af deres pis om guld og groenne skove, blot man rekrutterer sine venner og sin familie. Jeg har dog gennem meget research sat mig ind i hvordan de virker, jeg har laest mange traade om det her paa amino og paa andre forums for at finde ud af hvad det gaar ud paa.

MEN

Det bringer mit fucking pis i kog naar de lokker mine familiemedlemmer til propagandamoeder der naermest faar Joseph Goebbels til at ligne en foerstedags marketingselv. Nu har jeg maatte bruge dage paa at overbevise min mor og soester om hvad MLM er og jeg kan fucking ikke vinde diskussionen fordi disse moeder og praesentationer lover saa meget?

Jeg ved at de ikke er verdens mest intelligente, men det irriterer mig graenseloest at de firmaer udnytter folks desperation. Har faaet overtalt min mor til at lade vaere - det var om nogle hellige plastre der aabenbart kunne kurere gigt, kraeft, alzheimers og hvad ved jeg uden at skrive nogen som helst ingredienser paa pakkerne, paa nettet eller nogen steder. Mange klager over ingen effekt og faar at vide at man bare goer det forkert...ok lol.

Min soester kom til et ACN moede og jeg fik naturligvis en sms om ikke jeg ville signe op til dette fantastiske tilbud om at saelge simkort eller hvad fanden det nu var. 

Jeg kan ikke overtale hende, hun er hooked. Hook, line and sinker. Nu tilbyder jeg hende at betale hende 3700 for at lade vaere med at engagere sig, men det virker sikkert ikke.

Beklager tonen, men jeg er virkelig pissed off over de firmaer og deres plattenslageri. Dem der gaar videre med at forsoege at hverve venner og familie til ACN burde bures inde, det er simpelthen saa usmageligt.

Tror du ikke snarer at du er pissed over at din mor og din søster tør gøre noget for at forbedre deres liv som du ikke selv har nosser til?

Det var dog godt nok den meste ubegavede indlæg jeg har set længe...! 

1. Hvordan forbedrer ACN søsterens og moderns liv siger du?

2. Hvad tror du præcist du vinder på sådan et indlæg?

Kristoffer - Jeg er 100% med dig i denne sag... :) 

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Haderup
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:12
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Mehmet Aslan:

Michael Holm:

Kristoffer Broholm:

MEN

Det var dog godt nok den meste ubegavede indlæg jeg har set længe...! 

1. Hvordan forbedrer ACN søsterens og moderns liv siger du?

2. Hvad tror du præcist du vinder på sådan et indlæg?

Kristoffer - Jeg er 100% med dig i denne sag... :) 

Vh. Mehmet

1). Jeg vil ikke diskuttere enkelt selskaber her - men MLM generelt set er en rigtig god forretningsmodel og det kunne jo være at Kristoffers mor og søster får succes med det - og uanset om de gør eller ej, så tør de forsøge, hatten af for det. Som jeg læser KB's indlæg så er hans største problem hans frygt for at hans "uintelligente" mor og søster skulle få mere succes end han selv har !

2). Jeg har ingen intention for at vinde nogen diskusion jeg kom bare med en konstatering !
Side 24 ud af 33 (328 indlæg)