mangle på søvn kan man sagtens dø af så http://videnskab.dk/krop-sundhed/lidt-sovn-er-dodsensfarligt så vis går ind i den behandling i den tro det virker og væk fra lægebehandling som ikke syntes gav nødvendige resultatet er det ikke smart at sove for lidt , så jeg mener det er at gamble med folks sundhed i en høj grad , så den dokumentation er vigtigt den er korrekt da det er folks sundhed man sælger produkter til og man siger der er virker og er dokumentation til, så det jeg mener når det er folks sundhed og liv er det vigtigt at dokumentation er korrekt det er meget vigtig og det er der også regler om , som der også er linket til før i tråden man kan aldrig være sikker på den dokumentation man får er korrekt sådan er livet og det må du affinde dig med , jeg håber dog dem som laver fup får endnu større bøder for de artikler du henviste til var gevinsten større ved at snyde |
Mikael christiansen:Jeg har givet op lad dem drive deres forretning som de ønsker og lad dem give ro motivation ligger i at hjælpe hinanden
Jeg har taget denne ud af din kommentar, fordi hjælpe hinanden er en stor del af en NM/MLM forretning, selv på tværs af firmaerne. Jeg har f.eks. ingen interesse i en ACN forretning, men alligevel er jeg sikker på at jeg ville kunne hjælpe med motivation til Kristoffers søster. Jeg tvivler dog på at nogen der arbejder med MLM føler de får hjælp af at være på Amino. Det virker meget sort og hvidt herinde, os der arbejder med det skriver i den ene retning og kritikkerne den anden retning. Bare se tråden her...24 sider som kun har resulteret i en masse snak hver sin vej.
Tilbage til TS......
Hvis man går tilbage til trådstarter, så bliver der snakket guld og grønne skove, ligesom vi tidligere har set indlæg omkring det er latterligt at snakke store penge og store drømme når det handler om MLM.
Men i bund og grund handler det om motivation til at gøre den indsats det kræver. Jeg har været til mange møder i de senere år, og det er ekstremt sjældent at der ikke bliver sagt at det er hårdt arbejde. Den snak om at det er nemt og man bliver rig uden at lave noget, har jeg ikke oplevet til et eneste netværksmøde.
Steve Jobs forklarede det ganske enkelt, hvis du ikke har nok passion til at gøre indsatsen, så vil enhver rationel person give op. Og situationen er bare at mange i bund og grund motiveres af muligheden for at tjene gode penge, muligheden for at opnå frihed og her kan man jo sige at mange gerne vil have penge og tid til at gøre det de drømmer om (ofte rejse), og derfor har man set en forretningspræsentation i MLM have penge og rejser som noget af det der kan opnås. At lokke syntes jeg lyder helt forkert, for det handler om at finde en motivation og en passion der er stærk nok til at gøre indsatsen. Ligesom når man ser Amino svar til folk der søger råd til opstart, hvor de ikke ved hvad de vil starte...Her mener mange at man kan drives og motiveres hvis man arbejder med en hobby eller andet der interessere en.