nå ja for finde ud ad det har jeg brugt et par timer på læsning tekster og atter tekster da jeg synes jeg måtte forstå hvad den godkendelse betyder , men efter de timers læsning er man altid lidt i tvivl forstod det korrekt
For at gøre det helt klart.
Medicinsk udstyr er udstyr der kan bruges medicinsk. Det kan være plaster, bandager, en varmedunk eller en ispose og meget andet.
Plastrene er klassificeret som en "varm eller kold bandage" med samme virkning som for eksempel en ispose når man har forstuvet en ankel eller har fået en fibersprængning. Virkningen er dokumenteret, og derfor har man fået klassificeringen: Medical device no. 1 af FDA i USA
Jeg håber det hjælper.
Ejvind
man kan rolig sig den første måde beskrevet over solgt du det på , da du blandet det hele samme , man kan skrive og sige tingene meget forskelligt , jeg vil ikke gå til bage men her er den side skrev det på http://www.amino.dk/forums/t/168005.aspx?PageIndex=4
men sikke en tråd som nok bare kunne have skrevet hvad godkendt til i stedet blande 2 ting samme .
det på minder mig om hvor vigtigt det skrevet og sagte budskab at det bliver formidlet korrekt , så måske skal jeg også lige gennemgå min egen side for formulerings fejl , men det må blive en dygtige en til at rette teksterne og som der forstår mig lidt hen ad vejen
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Alverdens helsekost har ikke en dokumenterbar effekt som lægemiddel. Hvis produktet indeholder c-vitamin, så indeholder det c-vitamin ligesom en appelsinjuice.
Du behøver ikke understrege noget som helst. DU SVARER IKKE!
Jeg stiller ikke spørgsmålstegn ved dokumenterbart, hvilket jeg slet ikke er inde i, og tvivler stærkt på at du har kendskab til alverdens helsekost. Men du skriver at kan effekten ikke dokumenteres så er der ingen. Er det korrekt forstået???? Du skriver direkte FAKTA...hvis der der nogen form for effekt...Påstår du at alverdens helsekost ikke har nogen effekt? (helsekost uden recept og som ikke er medicin).
man kan rolig sig den første måde beskrevet over solgt du det på , da du blandet det hele samme , man kan skrive og sige tingene meget forskelligt , jeg vil ikke gå til bage men her er den side skrev det på http://www.amino.dk/forums/t/168005.aspx?PageIndex=4
Mikael, jeg har ikke oversolgt det. Det er din holdning. Alt hvad jeg har skrevet om medicinsk udstyr har været korrekt. Men du kan jo sagtens have misforstået det - det er bare ikke mig der har blandet tingene sammen.
Mikael, jeg har ikke oversolgt det. Det er din holdning. Alt hvad jeg har skrevet om medicinsk udstyr har været korrekt. Men du kan jo sagtens have misforstået det - det er bare ikke mig der har blandet tingene sammen.
der er jeg fuldt ud uenig for jeg er ikke den eneste der ikke forstod dig der , der skal du være bedre til at forklare dig ,
jo jeg laver også fejl og formulere mig ikke korrekt en gang imellem man er jo et menneske med fejl og mangler , det gør vi alle samme næsten en fejl af og til og at erkende vi laver fejl en gang imellem er man kommet meget længere i livet
Dog er det et forum , så det skal siges det skrevet er tit hurtigt af mange så , så jeg er fuldt erkendelse at der sker fejl af og til fra mig af lige som dig nok også , vi er jo mennesker som alle andre i verden
Jeg må tage hatten af for MLM folket at i gider sidde og svare i lange indlæg for alle dem der ikke har andet og lave en søndag i solskin.
Tak Henning.
Hvis det kan berolige dig, så svarer jeg ikke på disse indlæg, for at omvende skeptiske Aminoer.
Faktisk er jeg hamrende ligeglad med, hvad lægfolk og folk jeg ikke regner med at møde synes om MLM.
Grunden til, at jeg alligevel bruger lidt tid på at svare på disse indlæg (og jeg går ud fra, at det også gælder for flere af de andre fra branchen herinde) er, at ved en søgning på MLM så kommer Amino frem i toppen af Google og jeg synes det vil være synd for folk som er oprigtigt interesserede, hvis de tror, at de udgydelser der kommer til udtryk om MLM på Amino er den gængse opfattelse "ude i samfundet" for det er det absolut ikke. :-)
Jeg er helt på linie med dig, jeg tror faktisk kun folk som Jesper bliver endnu mere stædig og modstander af MLM. Men jeg tænker nu ikke nærmere over MLM på google, og jeg tvivler på at der er så mange af dem jeg holder møde med, som rent faktisk google mlm. Jeg syntes dog der er stor (kæmpe stor) forskel på skeptiske Aminoer og negative Aminoer, de skeptiske er som regel spørgelystne, hvor de negative stadig hænger sig i enten 80'ernes fupspil eller 90'ernes homeparty.
Selvom jeg ved det er tidsspilde at bruge krudt på Amino (i MLM øjemed), så gør jeg det fordi jeg generelt syntes det er et fedt forum og så er jeg nok hamrende stædig, og gider ikke ignorere når folk vrøvler
der er jeg fuldt ud uenig for jeg er ikke den eneste der ikke forstod dig der , der skal du være bedre til at forklare dig ,
Det er da fair nok at du ikke har forstået hvad jeg skrev. Og at andre også har misforstået det. Men det ændrer ikke ved at det jeg skrev er korrekt. Plastrene er godkendt som medicinsk udstyr.
prøv lige læse igen hvad du skrev her tilbage i tråden http://www.amino.dk/forums/t/168005.aspx?PageIndex=4 og tænk hvad du har skrevet der
prøv lige læse igen hvad du skrev her tilbage i tråden http://www.amino.dk/forums/t/168005.aspx?PageIndex=4 og tænk hvad du har skrevet der
Jeg har læst igen, og det eneste jeg kan se er at jeg har brugt ordet videnskaben, hvor jeg nok skulle have skrevet videnskabeligt. Er det det du mener? Det er selvfølgelig ikke hele den videnskabelige stand der har bevist plastrenes virkning, men et hold forskere der har bevist det med videnskabelige metoder.
Jeg har læst igen, og det eneste jeg kan se er at jeg har brugt ordet videnskaben, hvor jeg nok skulle have skrevet videnskabeligt. Er det det du mener? Det er selvfølgelig ikke hele den videnskabelige stand der har bevist plastrenes virkning, men et hold forskere der har bevist det med videnskabelige metoder.
det jeg læser mere og mere som nu det bliver mindre og mindre for der skrives alt muligt om tester men husk man kan altid få nogle forsker sige godt om noget
det de fleste tror er det er godkendt medicinske udstyr mod den lidelse og det er det ikke , nogle forsker synes det virker efter diverse tester og så siger de det om det men det er ikke gennemtest og godkendt , husk der findes uendelig mange helse midler der har fået masser af forsker der siger god for et produkt , det betyder ikke det er godkendt medicinske udstyr mod den lidelse som man umiddelbart tror du mener i tråden
det jeg læser mere og mere som nu det bliver mindre og mindre for der skrives alt muligt om tester men husk man kan altid få nogle forsker sige godt om noget
det de fleste tror er det er godkendt medicinske udstyr mod den lidelse og det er det ikke , nogle forsker synes det virker efter diverse tester og så siger de det om det men det er ikke gennemtest og godkendt , husk der findes uendelig mange helse midler der har fået masser af forsker der siger god for et produkt , det betyder ikke det er godkendt medicinske udstyr mod den lidelse som man umiddelbart tror du mener i tråden
Mener du nu at man ikke kan stole på forskning der er udført efter videnskabelige kriterier?
Hvis det er tilfældet, så er der jo ikke mere at snakke om, for så kan jeg henvise til nok så mange undersøgelser uden at du vil tro på dem. Jeg har henvist til alle undersøgelserne i tråden. Jeg har sagt at udstyret er godkendt, som man kan læse mange steder, og som jeg også har en pdf af.
Som jeg også har skrevet i tråden, så siger vi ALDRIG at vi kan helbrede en lidelse, for det må man KUN hvis man er læge. Derimod har jeg sagt at der er tale om energiterapi. Og virkningen er dokumenteret.
Med mindre der kommer nyt" i sagen, så stopper jeg her.