Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er så træt af MLM firmaer

Side 13 ud af 33 (328 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Anders Jensen:

Okay jeg misforstod dit billede jeg troede det var dit bevis, så jeg spørger hvad beviser dit resultat?

Du kører jo bare rundt i hvad jeg siger og prøver så at fange nogle ting som du iværtfald aldrig har sagt lige på den måde

Du skriver:

"så skal jeg personligt vise jer efter sammen fremgangsmetode, at der ikke er tale om placebo...."

Er det ikke det samme som at sige at hvis jeg kommer til dig så vil du på samme måde som dit billede bevise at jeg tager fejl og der ikke er snakke om placebo?

Anders - jeg forstår udemærket din argumentation - og du har helt ret i, at det meget vel kan være en placebo-effekt der gør sig gældende. 

Men din holdning er vel så i princippet også - at ALT der har en form for virkning på vores krop - i princippet kan skyldes placebo-effekt, med mindre der er 100% ensartethed i resultaterne på samtlige testpersoner?

Og så vidt jeg ved, så findes der ikke noget som helst, hvad enten vi taler medicin, alternativ behandling eller whatever, der har 100% ens virkning på alle mennesker. 

Så spørgsmålet som Dennis burde stille er vel egentlig: Findes der en form for dokumentation, der kan få dig til at godtage, at der IKKE er tale om placebo?

Det er også spøjst, at de færreste mennesker beder deres læge om at fremvise resultatet af en dobbeltblinded placebotest eller udbeder sig statistisk bevis inden de tager imod en recept.

Det er kun når vi snakker MLM, så FORUDSÆTTER skeptikerne, at der absolut må være tale om enten fup-produkter, eller produkter til over-pris, eller en kombi af begge. 

Og jeg vil godt vædde 2 flasker god Amarone på, at samtlige af kritikerne/skeptikerne herinde PÅ INGEN MÅDE kræver samme form for dokumentation når de køber kosttilskud og helseprodukter på apoteket, eller når deres læge ordinerer medicin til dem.

Og det sjove er jo, at i mange tilfælde kan den traditionelle medicin slet ikke fremvise disse resultater - men så længe der ikke er tale om MLM, så er folk villige til at se bort fra dette (eller også ved de det ikke), men når vi taler om MLM, så skal der dokumenteres og fremvises statistikker i en sådan grad, at det ville tage flere år at tygge sig igennem bevismaterialerne. 

Personligt vælger jeg samme fremgangsmåde som Dennis: Jeg prøver skidtet, og hvis jeg kan se/mærke en virkning eller jeg kan se en virkning på andre - så tror jeg på skidtet. 

Det synes jeg er meget nemmere end at skulle tygge sig igennem den ene doktorafhandling efter den anden efterfulgt af en minutiøs gennemgang af diverse statistikker. 

Det synes jeg livet er for kort til. Wink

nu var det kun fordi han skrev det var medicinske godkendt et produkt nu har jeg læst lidt om der findes flere steder omkring kan søge og om det og der er forskellige godkendelser man kan få http://www.fda.gov/MedicalDevices/ResourcesforYou/Consumers/default.htm

men er det godkendt til at kunne helbrede denne sygdomme kunne jeg så vidt ikke finde efter det links han gav før altså ikke mit , men når ude til møder vigtigt sige hvilken godkendelse det har fået

jeg tager også lidt helse midler og jeg ved godt de ikke er godkendt til at helbrede , det man må vide hvad har det fået den medicinske godkendelse til , jeg afventer svar hvad det er godkendt til og jeg afventer i stor spænding omkring , vis ikke havde skrevet om den medicinske godkendelse ja så skulle han ikke svare hvad det er godkendt til , men har prøvet læse mig frem til det med de links du gav og læste alle mulig steder oveni

er det kun  godkendt som at være et normalt plastrer som alle andre plastre til 10-20 kr for en pakken er det korrekt forstået det forstod jeg efter læst og atter læst omkring det du sendte med links ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg må tage hatten af for MLM folket at i gider sidde og svare i lange indlæg for alle dem der ikke har andet og lave en søndag i solskin.

Generalisering er en farlig ting og er vi virkelig til det punkt at vi skal pege fingre ad hinanden og bestemme hvem der er bedst.

Lad dog dem der vil arbejde med MLM arbejde med det og pas jeres egne cvr numre. Hvis det var så forrykt som folk skriver og som jeg selv har været med til at postulere engang så var det nok blevet forbudt for længe siden. MLM har eksisteret i mange år og det kun på baggrund af at det virker og dem der arbejder hårdt tjener penge.

Jeg finder det virkelig trist at være medlem af Amino og se medlemmer sidde rule med det skrevne ord og gøre sig til dommere over andre.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:43

Opti-web.dk | Henning:

Jeg må tage hatten af for MLM folket at i gider sidde og svare i lange indlæg for alle dem der ikke har andet og lave en søndag i solskin.

Generalisering er en farlig ting og er vi virkelig til det punkt at vi skal pege fingre ad hinanden og bestemme hvem der er bedst.

Lad dog dem der vil arbejde med MLM arbejde med det og pas jeres egne cvr numre. Hvis det var så forrykt som folk skriver og som jeg selv har været med til at postulere engang så var det nok blevet forbudt for længe siden. MLM har eksisteret i mange år og det kun på baggrund af at det virker og dem der arbejder hårdt tjener penge.

Jeg finder det virkelig trist at være medlem af Amino og se medlemmer sidde rule med det skrevne ord og gøre sig til dommere over andre.

enig og måske skulle jeg ikke have skrevet så meget selv jeg tror fandt ud ad til sidste hvad den medicinske godkendelse betyder det er bare godkendt som plaster og måske siger han også det til møderne måske trådte jeg for meget i det og måske misforstod jeg hans indlæg da jeg troet han  mente det med medicinske godkendelse betyder det er godkendt at det virker som lægemiddel

nå ja for finde ud ad det har jeg brugt et par timer på læsning tekster og atter tekster da jeg synes jeg måtte forstå hvad den godkendelse betyder , men efter de timers læsning er man altid lidt i tvivl forstod det korrekt

dog har jeg intet imod MLM det er forretning som vi alle andre har med cvr nummer og det hele

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Opti-web.dk | Henning:

Tak Henning. Wink

Hvis det kan berolige dig, så svarer jeg ikke på disse indlæg, for at omvende skeptiske Aminoer. 

Faktisk er jeg hamrende ligeglad med, hvad lægfolk og folk jeg ikke regner med at møde synes om MLM. 

Grunden til, at jeg alligevel bruger lidt tid på at svare på disse indlæg (og jeg går ud fra, at det også gælder for flere af de andre fra branchen herinde) er, at ved en søgning på MLM så kommer Amino frem i toppen af Google og jeg synes det vil være synd for folk som er oprigtigt interesserede, hvis de tror, at de udgydelser der kommer til udtryk om MLM på Amino er den gængse opfattelse "ude i samfundet" for det er det absolut ikke. :-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:54

Allan I:

Opti-web.dk | Henning:

Tak Henning. Wink

Hvis det kan berolige dig, så svarer jeg ikke på disse indlæg, for at omvende skeptiske Aminoer. 

Faktisk er jeg hamrende ligeglad med, hvad lægfolk og folk jeg ikke regner med at møde synes om MLM. 

Grunden til, at jeg alligevel bruger lidt tid på at svare på disse indlæg (og jeg går ud fra, at det også gælder for flere af de andre fra branchen herinde) er, at ved en søgning på MLM så kommer Amino frem i toppen af Google og jeg synes det vil være synd for folk som er oprigtigt interesserede, hvis de tror, at de udgydelser der kommer til udtryk om MLM på Amino er den gængse opfattelse "ude i samfundet" for det er det absolut ikke. :-)

det er altid dejligt vi støtter hinanden så MLM kan vokse og blive større og bedre du får min fulde støtte herfra Big Smile

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 21:57

Hej Henning,

Ja man undres over hvor optaget man kan være af at skyde virkelyst og drømme ned! Wink
Men Network Marketing har jo en særlig historie som udspandt sig i Albanien 1996 - 1997 - der var i en ganske alvorlig landsøkonomisk situation på baggrund af det man hører meget tit her i trådene nemlig ”Pyramidespil” .........

men læs så dette:

Network Marketing  – et opgør med traditionerne!

Selv blandt personer der har kastet sig selv og deres økonomi ud i det at være selvstændig erhvervsdrivende finder man perleknusere – der er mange af dem også blandt de såkaldte iværksættere .........

Se mere her:

http://www.amino.dk/forums/t/168328.aspx#1136772

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:07

jeg håber i få en masse frem gang og jeg er også træt af at høre det sammenlignes med pyramidespil for hver gang det nævens skal man nævne det har intet med MLM at gøre

vi har alle drømme og jeg siger giv den 110% der ud ad i så kommer i frem ad og tro på den ide Big Smile

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 10:13

Martin Slot:

Jesper:

Fakta: Hvis plastrene havde nogen form for effekt, er det et lægemiddel der enten er receptpligtigt eller kontrolleret på anden vis.

Det samme gælder diverse juice osv.

De er 'alternative' fordi de ikke har nogen dokumenterbar effekt som lægemiddel.

Jeg prøver lige igen...Du siger at hvis et plaster har effekt, så er det lægemiddel. Hvad så med alverdens helsekost? Mit spørgsmål til dig har INTET med MLM at gøre, det er ren nysgerrighed omkring dine påstande. Så igen, du lyder til at skære AL alternativ medicin, kosttilskud kinesiske urter etc. over en karm og kalde det for fup uden effekt - for ellers skulle det jo ifølge dig være lægemidler og styret af recept. 

Hvorfor de er alternative skal jeg ikke sige, men jeg vil nu gætte på at det også er fordi man ikke vil være en del af medicinal industrien. Og tvivler stærkt på at nogle af dem vil stå som lægemidler. 

Alverdens helsekost har ikke en dokumenterbar effekt som lægemiddel. Hvis produktet indeholder c-vitamin, så indeholder det c-vitamin ligesom en appelsinjuice. 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 10:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
nå ja for finde ud ad det har jeg brugt et par timer på læsning tekster og atter tekster da jeg synes jeg måtte forstå hvad den godkendelse betyder , men efter de timers læsning er man altid lidt i tvivl forstod det korrekt

For at gøre det helt klart.

Medicinsk udstyr er udstyr der kan bruges medicinsk. Det kan være plaster, bandager, en varmedunk eller en ispose og meget andet.

Plastrene er klassificeret som en "varm eller kold bandage" med samme virkning som for eksempel en ispose når man har forstuvet en ankel eller har fået en fibersprængning. Virkningen er dokumenteret, og derfor har man fået klassificeringen: Medical device no. 1 af FDA i USA

Jeg håber det hjælper.

Ejvind

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 10:32

Ejvind:
Anders - Det er mindst lige så seriøst. Men det er ikke kun mine egne ord, for der er som sagt lavet dobbelt blind test af plastrene effekt, samt termofotografering af brugere, som viser en klar sammenhæng mellem brugen af plastrene som medicinsk UDSTYR, og en reaktion i forsøgspersonerne med de "rigtige" plastre i forhold til de "forkerte" plastre. Gå på nettet og søg efter alle de relevante dokumenter, eller du kan gå online her og se alle resultater http://www.lifewave.com/research.asp - desuden kan du spørge de tusindvis af mennesker der har haft en positiv effekt.

Det fejler på så mange planer man tror det er løgn. Hvilket aktivt stof indeholder plasterne? Hvilken 'undersøgelse' vil du udvælge til eftersyn? Tusindvis af mennesker tror det hjælper at be til Gud.

Har du tilnærmelsesvis nogen faglige formelle forudsætninger for at udtale dig om medicin og sygdomsbehandling, Ejvind? Jeg vil godt bede dig henvise til konkret dokumentation for at LifeWave kurrerer noget som helst i stedet for at problematisere brugen af medicin. At et 'plaster' er godkendt til anvendelse 'som plaster' er vist ingen nyhed.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 13 ud af 33 (328 indlæg)