nu var det kun fordi han skrev det var medicinske godkendt et produkt nu har jeg læst lidt om der findes flere steder omkring kan søge og om det og der er forskellige godkendelser man kan få http://www.fda.gov/MedicalDevices/ResourcesforYou/Consumers/default.htm men er det godkendt til at kunne helbrede denne sygdomme kunne jeg så vidt ikke finde efter det links han gav før altså ikke mit , men når ude til møder vigtigt sige hvilken godkendelse det har fået jeg tager også lidt helse midler og jeg ved godt de ikke er godkendt til at helbrede , det man må vide hvad har det fået den medicinske godkendelse til , jeg afventer svar hvad det er godkendt til og jeg afventer i stor spænding omkring , vis ikke havde skrevet om den medicinske godkendelse ja så skulle han ikke svare hvad det er godkendt til , men har prøvet læse mig frem til det med de links du gav og læste alle mulig steder oveni er det kun godkendt som at være et normalt plastrer som alle andre plastre til 10-20 kr for en pakken er det korrekt forstået det forstod jeg efter læst og atter læst omkring det du sendte med links ? |
Jeg må tage hatten af for MLM folket at i gider sidde og svare i lange indlæg for alle dem der ikke har andet og lave en søndag i solskin.
Generalisering er en farlig ting og er vi virkelig til det punkt at vi skal pege fingre ad hinanden og bestemme hvem der er bedst.
Lad dog dem der vil arbejde med MLM arbejde med det og pas jeres egne cvr numre. Hvis det var så forrykt som folk skriver og som jeg selv har været med til at postulere engang så var det nok blevet forbudt for længe siden. MLM har eksisteret i mange år og det kun på baggrund af at det virker og dem der arbejder hårdt tjener penge.
Jeg finder det virkelig trist at være medlem af Amino og se medlemmer sidde rule med det skrevne ord og gøre sig til dommere over andre.