Undskyld Ejvind Men jeg syndes du slynger ud med rigtig mange ting og det lyder også rigtig godt men der flyver tal rundt med procenter på det ene og det andet og du prøver gang på gang at modsige alt om effekten ved at slynge ud med hvor meget lifewave har testet og gjort ved, jeg syndes du iværtfald burde overveje om landet kunne ligge sådan at disse dobbeltblind-test, statestikker, og andre beviser rent faktisk kunne være fup for at få folk til at tro på produktet, og at den som rent faktisk for noget ud af de plastre for det via placebo, disse plastre kan ikke sammenlignes med akupressur og akupunktur kun på et punkt har de noget tilfældes og det er at meridian banerne bliver brugt som "bevis" på at det virker
Du siger at dine udtalelser er mindst lige så seriøste som et "hater" site, men det er også dig som udtaler dig om at det er et hater site, jeg siger det er folk som går ind for retfærdighed du siger det modsatte fordi det går imod din tro.
Der var en anden her i tråden som havde set på nogle af lifewaves dokumenter og det lød ikke som om at han kunne finde nogen logik i det udover at forvirrer folk mest muligt med flotte ord
og du mener at medicinal industrien ikke fortæller hvordan de laver deres piller når de søge patent? eller mener du at lifewave opfinderen ikke vil ud med hvor klog han er fordi et patent ikke kan beskytte det han laver??
og du mener at verden ikke er klar til at vi kan give ham en nobelpris for hans opfindelse fordi så skal alle vores tanker om hvordan vi fungere laves om - men samtidig påstås det i denne tråd at hospitaler i frankrig begynder at bruge plastrende nu.
Jeg tror ikke på at denne mand med sine plastre kan vende op og ned på nogen videnskab overhovedet
Der var ingen på den facebook der sagde det virkede udover behandlere/sælgere og at indlægget er fra februar ser jeg irrelevant
Ja de siges at det virker på dyr (børn kan man godt yde placebo på det, kan ikke se hvorfor du mener man ikke kan det) men jeg har aldrig set en der har behandlet et dyr med plastrende kun folk der påstår de kende rnogle der har hørt om en der havde en søster der vist nok brugte plasteende på sind hest der havde ondt
Plastrende er dyre som placebo behandling
http://www.skepticforum.com/viewtopic.php?f=54&t=847
Forresten har Randi vist nok tilbudt ham for lang tid siden at han kunne vinde 1mill$ hvis han plastre kunne bestå en simpel test
og så har han også skrevet om ham
http://www.randi.org/jr/061005smug.html (Sidst på siden)
#########################################################################
I bliver ved... hvem er det i vil overbevise? handler det bare om at få ret for at få ret? ....
Nu smider jeg 1 billede op her, som stammer fra en "Patching" hvor der blev brugt et termografisk kamera på en messe i DK ... her stod folk i kø for at blive patched, med forskellige problemer, der blev taget et billede før og efter behandling.
Personen led af smerter i ryggen, og kunne ikke slå det ned med den anviste medicin... som i ser på før billedet, er en stor den af ryggen ramt af en heftig inflammation grundet de smerter personen havde... vi patched denne person og 3 minutter efter, kan jeg love dig der var glæde at spore, vi tog endnu et billede (folk stod ved siden af og fulgte hele processen) ... og som i ser på billede 2, er inflammationen stortset væk ...

Jeg er godt klar over jeg bliver angrebet med pis og lort nu....og det gør i bare... men i får svært ved at overbevise damen (på billedet) om, at hun har tænkt sig smertefri og det er bare et faktum...
At du linker til alt muligt gøjl på nettet, om at det er placebo, viser bare hvor useriøs du er, din egen branche for os høvl på nettet, og betyder det så du er en fupmager? ...for det må du jo være, hvis det står på nettet ikke? ...
Til jer som naturligvis vil påstå, jeg har fundet billedet på nettet, eller skruet det sammen i PhotoShop... i kontakter mig bare i en besked, og lander i Nordsjælland, så skal jeg personligt vise jer efter sammen fremgangsmetode, at der ikke er tale om placebo....
Så nu har i chancen :) ... kvit alt jeres ælv.... og vær seriøse, og gerne en af jer skeptikere, så optager jeg det hele på video, og poster det her i tråden , så vi kan få lukket alt det her ævl ned....
Så lad os se om i kan forholde jer til andet end craplinks på nettet og jeres egne forestillinger om noget i ikke aner en skid om...
Jeg venter !..