Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er så træt af MLM firmaer

Side 8 ud af 33 (328 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Dennis Nielsen -:

Kære MLM/NWM Haters...

I må ud og gå en tur... i er jo indebrændte afhelvedes til .... der er så mange usandheder i det i skriver, at jeg slår mig på lårene af grin over jer...  har i ondt i livet ? ...

I snakker som i har forstand til... det er præcis om det plejer at være..   hvis plastre har en virkning, så hører det ind under medicin eller lægelov :) .. gætterier hele vejen igennem...   Firmaernes metoder? ... hold nu op mand...  læs reglerne i hos de pågældende firmaer.. der er nogen distributører som har meget svært ved at efterleve disse regler ja... men skyd ikke på firmaet! ...  og ved i hvad.... dem der ikke overholder den slags, de får heller ingen succes... simple as that!

Jeg kunne skyde langt det meste af jeres hatersnak ned, som jeg har gjort det i mange andre tråde herinde, uden at der er blevet svaret nævneværdigt tilbage på det :) ...

Jeg lever af MLM, og til jer haters... kom nu ikke for sent i seng... der er et vækkeur der ringer i morgen tidlig ... og frem til i bliver omtrent 65...  og hyg jer med det! ...

I hater for at hade et eller andet... må være manglende selvtillid eller kører firmaet ikke... vær positive og træk vejret dybt ned i maven ik ;) ...

Fuck Janten! og god søndag! ...

Ps. Og hey! ... smack mig med 1 stjerne på den fede måde! ... i don't give a shit! ... jeg er her jo ikke for at gejle kunder ;)

jeg syens det er OK du skriver Big Smile

jeg har lært en del når jeg deltager , at det godt andre ser på ens måde tænke på , jo mere man tror er man tit overbevist ekstremt , men når andre giver en input kan man til sidste se man gør noget forkert .

Derved er det godt vi på minder om denne her godkendelse han skriver om han ikke har , når skriver det om medicinske udtyr

jeg giver kun 5 stjerner for vi skal være positive og glade og prøve lære af hinanden alle samme noget nyt  , for det er altid glædeligt at få feedback som er brugbart , desuden kan MLM  da være en ekstrem god måde at markedsføre sig på , man skal være åben for  alle måder at markedsføre sig på og man kommer længste i livet ved at være positive og prøve se det fra andres vinkle

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

@ Kristoffer Broholm

Nu har jeg selv kørt hårdt på MLM men det var da min hjerne kun kørte på 10 % af normalen dvs at jeg kun evnede at spise, besørge og tage tøj på.

Jeg har svært ved at du på en meget generaliserende måde sviner hele MLM branchen og din søster til og prøver og gøre dig selv bedre og klogere end alle andre.

Jeg bruger ikke MLM modellen men jeg har dog fundet, elementer i den som er geniale, og der gør at små producenter uden det store markedsførings maskineri kan generere omsætning.

God søndag

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 12:35
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Undskyld Ejvind Men jeg syndes du slynger ud med rigtig mange ting og det lyder også rigtig godt men der flyver tal rundt med procenter på det ene og det andet og du prøver gang på gang at modsige alt om effekten ved at slynge ud med hvor meget lifewave har testet og gjort ved, jeg syndes du iværtfald burde overveje om landet kunne ligge sådan at disse dobbeltblind-test, statestikker, og andre beviser rent faktisk kunne være fup for at få folk til at tro på produktet, og at den som rent faktisk for noget ud af de plastre for det via placebo, disse plastre kan ikke sammenlignes med akupressur og akupunktur kun på et punkt har de noget tilfældes og det er at meridian banerne bliver brugt som "bevis" på at det virker

Du siger at dine udtalelser er mindst lige så seriøste som et "hater" site, men det er også dig som udtaler dig om at det er et hater site, jeg siger det er folk som går ind for retfærdighed du siger det modsatte fordi det går imod din tro.

Der var en anden her i tråden som havde set på nogle af lifewaves dokumenter og det lød ikke som om at han kunne finde nogen logik i det udover at forvirrer folk mest muligt med flotte ord

og du mener at medicinal industrien ikke fortæller hvordan de laver deres piller når de søge patent? eller mener du at lifewave opfinderen ikke vil ud med hvor klog han er fordi et patent ikke kan beskytte det han laver??

og du mener at verden ikke er klar til at vi kan give ham en nobelpris for hans opfindelse fordi så skal alle vores tanker om hvordan vi fungere laves om - men samtidig påstås det i denne tråd at hospitaler i frankrig begynder at bruge plastrende nu.
Jeg tror ikke på at denne mand med sine plastre kan vende op og ned på nogen videnskab overhovedet

Der var ingen på den facebook der sagde det virkede udover behandlere/sælgere og at indlægget er fra februar ser jeg irrelevant

Ja de siges at det virker på dyr (børn kan man godt yde placebo på det, kan ikke se hvorfor du mener man ikke kan det) men jeg har aldrig set en der har behandlet et dyr med plastrende kun folk der påstår de kende rnogle der har hørt om en der havde en søster der vist nok brugte plasteende på sind hest der havde ondt

Plastrende er dyre som placebo behandling

http://www.skepticforum.com/viewtopic.php?f=54&t=847

Forresten har Randi vist nok tilbudt ham for lang tid siden at han kunne vinde 1mill$ hvis han plastre kunne bestå en simpel test

og så har han også skrevet om ham 

http://www.randi.org/jr/061005smug.html (Sidst på siden)

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:42

Hehe kan kun give dig ret... MLM lever på svage mennesker der køber drømmenBig Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:56

Remydk:

Hehe kan kun give dig ret... MLM lever på svage mennesker der køber drømmenBig Smile

Alle mennesker kan lave fejl i livet og jeg er da over bevist om ved erkendelse man gør en fejl og retter op det kan man også i MLM folkene se det , for håndværker fag og andre fag de er også udskældte , men man er på rette vej i livet ved en erkendelse de fejl man laver og lave om på det ,da man må se sig selv som et menneske med fejl og mangler og det har denne her tråd åbenlyst beskrevet vedr en godkendelse som ikke er i orden ,

så er det godt vi kan på minde om en andens fejl og jeg tror nu på han vil sige til møderne fremover ,  det er ikke medicinske udstyr til sine møder for ærligheden kommer man længste med i livet Big Smile

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 12:58
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Anders Jensen:

Undskyld Ejvind Men jeg syndes du slynger ud med rigtig mange ting og det lyder også rigtig godt men der flyver tal rundt med procenter på det ene og det andet og du prøver gang på gang at modsige alt om effekten ved at slynge ud med hvor meget lifewave har testet og gjort ved, jeg syndes du iværtfald burde overveje om landet kunne ligge sådan at disse dobbeltblind-test, statestikker, og andre beviser rent faktisk kunne være fup for at få folk til at tro på produktet, og at den som rent faktisk for noget ud af de plastre for det via placebo, disse plastre kan ikke sammenlignes med akupressur og akupunktur kun på et punkt har de noget tilfældes og det er at meridian banerne bliver brugt som "bevis" på at det virker

Du siger at dine udtalelser er mindst lige så seriøste som et "hater" site, men det er også dig som udtaler dig om at det er et hater site, jeg siger det er folk som går ind for retfærdighed du siger det modsatte fordi det går imod din tro.

Der var en anden her i tråden som havde set på nogle af lifewaves dokumenter og det lød ikke som om at han kunne finde nogen logik i det udover at forvirrer folk mest muligt med flotte ord

og du mener at medicinal industrien ikke fortæller hvordan de laver deres piller når de søge patent? eller mener du at lifewave opfinderen ikke vil ud med hvor klog han er fordi et patent ikke kan beskytte det han laver??

og du mener at verden ikke er klar til at vi kan give ham en nobelpris for hans opfindelse fordi så skal alle vores tanker om hvordan vi fungere laves om - men samtidig påstås det i denne tråd at hospitaler i frankrig begynder at bruge plastrende nu.
Jeg tror ikke på at denne mand med sine plastre kan vende op og ned på nogen videnskab overhovedet

Der var ingen på den facebook der sagde det virkede udover behandlere/sælgere og at indlægget er fra februar ser jeg irrelevant

Ja de siges at det virker på dyr (børn kan man godt yde placebo på det, kan ikke se hvorfor du mener man ikke kan det) men jeg har aldrig set en der har behandlet et dyr med plastrende kun folk der påstår de kende rnogle der har hørt om en der havde en søster der vist nok brugte plasteende på sind hest der havde ondt

Plastrende er dyre som placebo behandling

http://www.skepticforum.com/viewtopic.php?f=54&t=847

Forresten har Randi vist nok tilbudt ham for lang tid siden at han kunne vinde 1mill$ hvis han plastre kunne bestå en simpel test

og så har han også skrevet om ham 

http://www.randi.org/jr/061005smug.html (Sidst på siden)

#########################################################################

I bliver ved... hvem er det i vil overbevise? handler det bare om at få ret for at få ret? ....

Nu smider jeg 1 billede op her, som stammer fra en "Patching" hvor der blev brugt et termografisk kamera på en messe i DK ... her stod folk i kø for at blive patched, med forskellige problemer, der blev taget et billede før og efter behandling.

Personen led af smerter i ryggen, og kunne ikke slå det ned med den anviste medicin... som i ser på før billedet, er en stor den af ryggen ramt af en heftig inflammation grundet de smerter personen havde...  vi patched denne person og 3 minutter efter, kan jeg love dig der var glæde at spore, vi tog endnu et billede (folk stod ved siden af og fulgte hele processen) ... og som i ser på billede 2, er inflammationen stortset væk ...

Jeg er godt klar over jeg bliver angrebet med pis og lort nu....og det gør i bare... men i får svært ved at overbevise damen (på billedet) om, at hun har tænkt sig smertefri og det er bare et faktum...

At du linker til alt muligt gøjl på nettet, om at det er placebo, viser bare hvor useriøs du er, din egen branche for os høvl på nettet, og betyder det så du er en fupmager? ...for det må du jo være, hvis det står på nettet ikke? ...

Til jer som naturligvis vil påstå, jeg har fundet billedet på nettet, eller skruet det sammen i PhotoShop... i kontakter mig bare i en besked, og lander i Nordsjælland, så skal jeg personligt vise jer efter sammen fremgangsmetode, at der ikke er tale om placebo....

Så nu har i chancen :) ... kvit alt jeres ælv.... og vær seriøse, og gerne en af jer skeptikere, så optager jeg det hele på video, og poster det her i tråden , så vi kan få lukket alt det her ævl ned.... 

Så lad os se om i kan forholde jer til andet end craplinks på nettet og jeres egne forestillinger om noget i ikke aner en skid om...

Jeg venter !..

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 13:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Remydk:
MLM lever på svage mennesker der køber drømmen

Jeg bliver lige nødt til at kommentere dette udfra et markedsføringsmæssigt synspunkt.

MLM = Multi Level Marketing = Markedsføring i alle de "lag" man har i sin horisont lige fra familie til bekendte til disses bekendte. Altså en viral effekt at det budskab jeg gerne vil have udbredt - enig?

Altså, hvis jeg er arbejdsløs, og siger til min mor og søster, at hvis de kender nogle, som kender nogle, der kunne bruge en som mig, skal de endelig fortælle om mig........ Hov - det må jeg ikke - det er jo MLM, og jeg udnytter de "svage" eller er selv "svag"!

Jeg har en forretning og bruger Google Adwords til at få nye kunder i biksen.... Hov, hov du - det er jo MLM. Google Adwords bruger jo den virale effekt!

Jeg er altid på udkig efter nye udfordringer, og derfor bruger jeg LinkedIn - Hov, hov du - det er jo MLM. LinkedIn bruger den virale effekt for at udbrede kendskabet til dig, til så mange som muligt.

Jeg har lige købt en brødrister på tilbud... den var vanvittig billig og helt fantastisk god. Skynd jer hen til XXX - tilbudet slutter på næste torsdag.... - Hov, hov du - det er jo MLM det der. Du skal da ikke "lokke" andre til at synes om de ting du selv synes om.

Ja - det er ikke nemt at være menneske i disse tide Embarrassed

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 13:08

Dennis Nielsen -:
Til jer som naturligvis vil påstå, jeg har fundet billedet på nettet, eller skruet det sammen i PhotoShop... i kontakter mig bare i en besked, og lander i Nordsjælland, så skal jeg personligt vise jer efter sammen fremgangsmetode, at der ikke er tale om placebo....

Så nu har i chancen :) ... kvit alt jeres ælv.... og vær seriøse, og gerne en af jer skeptikere, så optager jeg det hele på video, og poster det her i tråden , så vi kan få lukket alt det her ævl ned.... 

Se det er sågu da et tilbud, der er til at tage og føle på - sådan Dennis Yes

Fra Svendborg
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:12
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Utrolig at folk bliver ved med at hoppe på det pyramidespil fis og for nogen er det ligefrem blevet en religion Big Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:13

Dennis Nielsen -:

Jeg er godt klar over jeg bliver angrebet med pis og lort nu....og det gør i bare... men i får svært ved at overbevise damen (på billedet) om, at hun har tænkt sig smertefri og det er bare et faktum...

At du linker til alt muligt gøjl på nettet, om at det er placebo, viser bare hvor useriøs du er, din egen branche for os høvl på nettet, og betyder det så du er en fupmager? ...for det må du jo være, hvis det står på nettet ikke? ...

Så lad os se om i kan forholde jer til andet end craplinks på nettet og jeres egne forestillinger om noget i ikke aner en skid om...

Jeg venter !..

vi ved alle placebo effekten betyder ekstremt meget , så jeg er enig Big Smile

Side 8 ud af 33 (328 indlæg)