Hej Mikael Jeg mener nu ikke bare at han kommentere et indlæg, men snakker om fakta ved effekt. Derfor taler jeg direkte omkring alternativ behandling som mange roser til skyerne. Er der forskel på de to områder, nej. Vi kan vel godt være enige om at alternativ behandling ikke er receptstyret, betyder det så at der ikke er en effekt? Det er ganske enkelt det jeg spørger Jesper om..Hvis han kunne ville han så lukke al alternativ behandling indtil de hørte inde under recept... Jeg har ikke set nogle steder at LifeWave skulle være godkendt lægemiddel... Vitalrådet har tidligere skrevet forskellige spændende artikler, som gør at man godt kan blive lidt skeptisk overfor lægemiddelindustrien m.m. |
Martin Slot:Mikael christiansen:han kommenterer bare et indlæg , alternativ behandling er da tit ekstremt godt , men vis siger det er godkendt lægemiddel skal det også være det , det ikke er markedsføring smart og det netop sådanne indlæg , der ødelægger lidt af MLM ry og det er ikke det bedste for alle de gode MLM ,
men husk vi laver alle fejl , så måske har han lært noget nu , vi alle lære noget nyt hver dag
Hej Mikael
Jeg mener nu ikke bare at han kommentere et indlæg, men snakker om fakta ved effekt. Derfor taler jeg direkte omkring alternativ behandling som mange roser til skyerne. Er der forskel på de to områder, nej.
Vi kan vel godt være enige om at alternativ behandling ikke er receptstyret, betyder det så at der ikke er en effekt? Det er ganske enkelt det jeg spørger Jesper om..Hvis han kunne ville han så lukke al alternativ behandling indtil de hørte inde under recept...
Jeg har ikke set nogle steder at LifeWave skulle være godkendt lægemiddel...
Vitalrådet har tidligere skrevet forskellige spændende artikler, som gør at man godt kan blive lidt skeptisk overfor lægemiddelindustrien m.m.
han skriver i sit indlæg det er medicinske godkendt og det er det ikke , jeg mener der er forskel på om det er godkendt eller ej , men som jeg læser dit indlæg mener du det er OK sige og skrive at det er godkendt selv om det er ikke det ?
Jeg tror dog du ikke har læst hvad jeg kommenter så du fejl citerer mig det håber jeg i hvert fald , jeg kan dog ikke forstå dit indlæg må jeg erkende , da det virker som du ikke har læst noget som helst hvad jeg kommenter så dit indlæg virker meget mystisk , som om du bare vil skrive noget