Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er så træt af MLM firmaer

Side 6 ud af 33 (328 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

han kommenterer bare et indlæg , alternativ behandling er da tit ekstremt godt , men vis siger det er  godkendt lægemiddel skal det også være det ,  det ikke er markedsføring smart og det netop sådanne indlæg , der ødelægger lidt af MLM ry og det er ikke det bedste for alle de gode MLM ,

men husk vi laver alle fejl , så måske har han lært noget nu , vi alle lære noget nyt hver dag

Hej Mikael

Jeg mener nu ikke bare at han kommentere et indlæg, men snakker om fakta ved effekt. Derfor taler jeg direkte omkring alternativ behandling som mange roser til skyerne. Er der forskel på de to områder, nej. 

Vi kan vel godt være enige om at alternativ behandling ikke er receptstyret, betyder det så at der ikke er en effekt? Det er ganske enkelt det jeg spørger Jesper om..Hvis han kunne ville han så lukke al alternativ behandling indtil de hørte inde under recept...

Jeg har ikke set nogle steder at LifeWave skulle være godkendt lægemiddel...

Vitalrådet har tidligere skrevet forskellige spændende artikler, som gør at man godt kan blive lidt skeptisk overfor lægemiddelindustrien m.m. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:50

Martin Slot:

Mikael christiansen:

han kommenterer bare et indlæg , alternativ behandling er da tit ekstremt godt , men vis siger det er  godkendt lægemiddel skal det også være det ,  det ikke er markedsføring smart og det netop sådanne indlæg , der ødelægger lidt af MLM ry og det er ikke det bedste for alle de gode MLM ,

men husk vi laver alle fejl , så måske har han lært noget nu , vi alle lære noget nyt hver dag

Hej Mikael

Jeg mener nu ikke bare at han kommentere et indlæg, men snakker om fakta ved effekt. Derfor taler jeg direkte omkring alternativ behandling som mange roser til skyerne. Er der forskel på de to områder, nej. 

Vi kan vel godt være enige om at alternativ behandling ikke er receptstyret, betyder det så at der ikke er en effekt? Det er ganske enkelt det jeg spørger Jesper om..Hvis han kunne ville han så lukke al alternativ behandling indtil de hørte inde under recept...

Jeg har ikke set nogle steder at LifeWave skulle være godkendt lægemiddel...

Vitalrådet har tidligere skrevet forskellige spændende artikler, som gør at man godt kan blive lidt skeptisk overfor lægemiddelindustrien m.m. 

han skriver i sit indlæg det er medicinske godkendt og det er det ikke , jeg mener der er forskel på om det er godkendt eller ej , men som jeg læser dit indlæg mener du det er OK sige og skrive at det er godkendt selv om det er ikke det ?

Jeg tror dog du ikke har læst hvad jeg kommenter så du fejl citerer mig det håber jeg i hvert fald , jeg kan dog ikke forstå dit indlæg må jeg erkende , da det virker som du ikke har læst noget som helst hvad jeg kommenter så dit indlæg virker meget mystisk , som om du bare vil skrive noget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 01:02

Mikael christiansen:

han skriver i sit indlæg det er medicinske godkendt og det er det ikke , jeg mener der er forskel på om det er godkendt eller ej , men som jeg læser dit indlæg mener du det er OK sige og skrive at det er godkendt selv om det er ikke det ?

Jeg tror dog du ikke har læst hvad jeg kommenter så du fejl citerer mig det håber jeg i hvert fald , jeg kan dog ikke forstå dit indlæg må jeg erkende , da det virker som du ikke har læst noget som helst hvad jeg kommenter så dit indlæg virker meget mystisk , som om du bare vil skrive noget

Nu har det ikke rigtig noget med mit spørgsmål om alternativ behandling at gøre. Jesper siger EFFEKT = lægemiddel, og her er det jeg undres! Og spørger om han har tænkt sig at al alternativ så også er fup, siden alternativ behandling jo ikke er lægemidler.

Nej jeg har på intet tidspunkt sagt at det ok at sige noget, som det ikke er....Hvor søren skriver jeg det henne?????

Jeg tror bare vi to misforstår hinanden generelt, jeg svarer et indlæg fra Jesper, du mener så han bare "kommentere" et indlæg. Jeg stiller ikke et spørgsmål til Lifewave, men til Jespers effekt forklaring. Men lad os stoppe den her...der bliver ikke svaret mere fra min side omkring godkendelse, lægemidler osv. Fortsat god weekend.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:07

Martin Slot:

Mikael christiansen:

Nu har det ikke rigtig noget med mit spørgsmål om alternativ behandling at gøre. Jesper siger EFFEKT = lægemiddel, og her er det jeg undres! Og spørger om han har tænkt sig at al alternativ så også er fup, siden alternativ behandling jo ikke er lægemidler.

Nej jeg har på intet tidspunkt sagt at det ok at sige noget, som det ikke er....Hvor søren skriver jeg det henne?????

Jeg tror bare vi to misforstår hinanden generelt, jeg svarer et indlæg fra Jesper, du mener så han bare "kommentere" et indlæg. Jeg stiller ikke et spørgsmål til Lifewave, men til Jespers effekt forklaring. Men lad os stoppe den her...der bliver ikke svaret mere fra min side omkring godkendelse, lægemidler osv. Fortsat god weekend.

det var om det plaster der skrives om det er godkendt , det tror jeg også var det han henviste til , det tror jeg i hvert fald  , jeg går snart i seng og god videre weekend her fra Big Smile

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 02:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Allan I:
Mikael - ved du godt, at den fjerde hyppigste dødsårsag i USA er korrekt ordineret medicin?

Allan, vil du ikke gøre mig en kæmpe tjeneste, at sende mig et link til en statistik der bare ligner noget af det du skriver der.

Jeg syntes nogle gange at disse debatter bliver til fakta vrøvl mod fakta vrøvl, kunne man lige smide et link eller andet til det man siger er virkelighed... jaså ville debatterne ofte være lidt mere "realistiske".

Fra Calhoun GA. USA
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 84
Fra  travel-to-copenhagen.com Skrevet kl. 04:51

Boysen:
Allan, vil du ikke gøre mig en kæmpe tjeneste, at sende mig et link til en statistik der bare ligner noget af det du skriver der.

Fulgte debatten her of fandt et link til de hyppigst doedsaarsager i USA..... CDC maa siges at vaere en trovaerdig institution

http://www.cdc.gov/nchs/fastats/lcod.htm/

Adam

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:03

Adam:

Boysen:

Fulgte debatten her of fandt et link til de hyppigst doedsaarsager i USA..... CDC maa siges at vaere en trovaerdig institution

http://www.cdc.gov/nchs/fastats/lcod.htm/

Adam

den viser det ikke , men jeg kunne også tænke mig se kilden der siger det er korrekt , hvor er den ?

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 09:48

Mikael christiansen:

det var om det plaster der skrives om det er godkendt , det tror jeg også var det han henviste til , det tror jeg i hvert fald  , jeg går snart i seng og god videre weekend her fra Big Smile

Tja det var nu ikke det jeg svarede på i det oprindelige indlæg. Jeg svarede alene på påstanden om at hvis det har en effekt, så skal det ifølge Jesper være recept medicin. Og det er det jeg finder hamrende skørt og derfor sammenlignede jeg med alternativ behandling. Man kan tage et produkt som grøn te, prøv at google det med kræft (du finder bl.a. denne: http://www.cancer.gov/cancertopics/factsheet/prevention/tea ). Hvorfor skriver jeg det, fordi der er masser af produkter i traditionel handel som har en effekt uden at være et lægemiddel.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 09:51
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Der findes en del info på nettet om hvor farlig medicin er.

http://www.b.dk/viden/receptmedicin-slaar-flere-amerikanere-ihjel-end-narko

http://www.fri.dk/velvaere/medicin-slaar-ogsaa-ihjel

http://politiken.dk/indland/ECE707634/medicin-har-maaske-slaaet-46-psykisk-syge-ihjel/

Her er en tankevækkende en med en paddehat (JA DEN KOMMER FRA NATUREN) http://www.dagensmedicin.dk/videnskab/cancer/paddehat-slar-kraftceller-ihjel/ 

Her kunne jeg godt forstille mig der hurtigt kom et kosttilskud. Skal det få gavn som læge middel går der ca. 10 år inden det er klar til at hjælpe nogen. 

I dag er det jo sådan at hvis man bliver syg af et eller andet så går man til læge og så kommer man igennem en masse undersøgelser. Når resultatet forefindes så er løsningen altid et læge middel der hives op af skuffen. Så kan man så håbe på at man ikke er en af dem der dør af stoffet eller skal døje med diverse bivirkninger. 

Man kan også håbe på ikke at blive syg... Hvilket der er rigtig mange som håber på, men er det ikke at spille lotto med sit eget liv?

Man kan også tage vare på sit eget liv. Kinesere har brugt det gennem 1000 år og der i forvejen findes andre naturlige ting, som hjælper fx. det naturlige immunforsvar. Mennesket kommer fra naturen og har levet af den siden tiderens morgen så kan jeg ikke forstå man KUN kikker den i en anden retning og gør som lægen siger.

Jeg er sikker på ALLE som får denne sætning fra en læge kastet i hovedet '' Vi kan desvære ikke gøre mere for dig'' Alle dem som høre denne sætning vil straks søger alternative muligheder. Men så er det måske for sendt... 

I øvrigt så er placebo den bedste medicin der findes, der er helt sikkert ingen bivirkninger. Men har du nogen sinde tænkt på at hvis placebo virker så må det jo være noget i din egen krop som kan påvirke i positivt retning. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:58

Martin Slot:

Mikael christiansen:

Tja det var nu ikke det jeg svarede på i det oprindelige indlæg. Jeg svarede alene på påstanden om at hvis det har en effekt, så skal det ifølge Jesper være recept medicin. Og det er det jeg finder hamrende skørt og derfor sammenlignede jeg med alternativ behandling. Man kan tage et produkt som grøn te, prøv at google det med kræft (du finder bl.a. denne: http://www.cancer.gov/cancertopics/factsheet/prevention/tea ). Hvorfor skriver jeg det, fordi der er masser af produkter i traditionel handel som har en effekt uden at være et lægemiddel.

der tror jeg du har misforstået ham , sådan læser jeg det ikke , jeg læser han kommenterer dens andens indlæg

ja der findes mange sunde ting , sund kost frugt grønt og varieret kost  og motion er sundt mod alle sygdomme nærmeste

Side 6 ud af 33 (328 indlæg)