Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino virker ikke, skal jeg fortsat deltage??

Side 8 ud af 9 (84 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Jeg må ærlig talt undre mig over hvordan vi som iværksættere nogle gange kan opfører os som børn, når ikke tingene fungerer som de "burde".

Af alle burde vi da være konstruktive i stedet for bare at råbe og skrige..... os der selv har kunder, og ved hvor underligt de til tider kan opfører sig.

Men mon ikke Karsten vender stærkt tilbage, jeg er sikker på at vi kan bidrage til ham og han kan bidrage til os. Når han så har læst de 3 e-bøger han har downloaded til sit skrivebord fra amino plus medlemskabet, vil han nok se at værdien er fantastisk stor.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 10:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 10 person

Træk nu vejret, venner. 

For at undgå flere af de her vanvittige tråde, hvor folk går i spåner over det ene og det andet, kommer her en liste over ting, du kan lave, når Amino kører ustabilt:

• Svar på alle de mails, der ligger i din indbakke. 
  • Skriv en sms til din mor, hvor du fortæller hende, at du elsker hende. 
  • Ryd op dit skrivebord. 
  • Brug et par minutter på at reflektere over, om der var ting i din hverdag, du kunne gøre anderledes.
  • Løb en tur eller meld dig ind i et fitnesscenter, så du kan kanalisere din frustration over Amino ud i noget positivt.
  • Træk vejret dybt og tænk positive tanker.
  • Læg en kabale.
  • Sluk computeren og læs en bog. 
Jeg har ikke lige tid til at smide flere punkter på, men andre skal være velkomne til at byde ind. Lad os sammen skabe en positiv og konstruktiv stemning på Amino.
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 10:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hmmm... Det må virkelig være frustrerende for Amino Crew, når der er så forskellige oplevelser og tilbagemeldinger om fejl, som tilfældet åbenbart er beskrevet her i tråden.

Jeg havde en periode for flere måneder siden, mener i marts-april, hvor jeg oplevede en del fejl, men siden har jeg ikke oplevet nogen fejl.

Jeg bruger for det meste FF og nogle gang IE, men aldrig Chrome.

Generelt er min oplevelse, at Amino gør virkelig meget for at holde debatten kørende og normalt ekstremt hurtige med fejlrettelser.

Konklusion: Hos mig er fejlene minimale og loadtider m.v. er ligeledes blevet væsentlig forbedret de sidste måneder.

Dbh.

Tonny

Fra Suva
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 36
Fra  HenrikFrederiksen Skrevet kl. 11:03

Ulrik, hvor sidder sluk-knappen?  :)

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 11:06

Jeg har nu kigget nærmere i logfilerne, og der opstår af og til nogle fejl, hvor forbindelsen mellem brugeren og serveren mistes under selve forespørgslen.  Det kan der være mange årsager til. Men de færreste af de fundne tilfælde skyldes langsom svartid fra serveren.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Martin Thorborg:

Jeg gentager lidt af mit indlæg til Karsten :-)

Kære Karsten

Jeg er ked af at jeg gav dig 1 stjerne for din afsporing af debatten, jeg burde have skrevet til dig i stedet for.
Men jeg var mildest taget frustreret.
Amino var udsat for så voldsom et ddos angreb, at hele vores host var lagt ned med alle websites.
Det var et angreb med 1 gbit og den slags kan man ikke gøre så meget ved.
Man føler sig meget magtesløs, da man ikke kan hente hjælp nogen som helst steder. Man kan bare acceptere tingene som de er.
Men igen, jeg skulle have skrevet til dig, undskyld.

Nu gik jeg lidt i selvsving i går. Jeg skulle nok ha' tændt tv'et i stedet for pc'en.

Men mængden af fejl er ganske enkelt for stor, og det er ikke kun igår der har været problemer.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 11:20
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Ærlig talt.....

ALLE hjemmesider strejker en gang i mellem.

Det er irriterende som bruger, men så er det vel heller ikke værre!

Ja, der er PLUS-brugere der betaler for det - og ?

Tænk lidt over hvad I vil sige til Jeres brugere/kunder hvis I selv render ind i tekniske problemer, som i øvrigt ligger udenfor egne kompetencer!

Som fhv. support på et brugersystem i det offentlige, kender jeg alt for godt til de frustrationer der er, når brugerne ikke kan tilgå systemet.

Ja, det er noget hø når elektronik/IT ikke virker.

Jeg bruger Amino hver dag, og oplever da også fra tid til anden at der lige er lidt bøvl.

Men jeg kunne ikke drømme om at brokke mig højlydt - sendte en høflig OBS til supporten via mail, og fik svar retur meget hurtigt med en forklaring på problemet.

Og så er Amino vel ikke det hele Jeres liv afhænger af? (Sorry Martin.... Smile)

I har, forhåbentlig, andet at tage Jer til end at sidde og gennemtrevle indlæg her?

Og inden nogen kommer med modsvar på dét; nej jeg har ikke et job at passe, så jeg har tid til det!

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 11:22

nå, min fine sol kom ikke med......Cake

så får I kage i stedet for.....

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 12:17

Martin Thorborg:

Tom Frank Christensen:

Martin Thorborg:

Tom Frank Christensen:
"Få en gratis 10 min. video-test af dit website" - who gives a fuck...

For en god ordens skyld, så var der rigtig, rigtig mange der tog imod tilbuddet og Amino har ikke tjent en krone på det.
Men ærgerligt at du ikke kunne bruge lidt gratis friske prof øjne på dit website, jeg syntes det var et fantastisk tilbud..

Du er godt klar over at det der bare var et eksempel på noget af alle de tilbud i sender ud til Amino Plus medlemmer, som Amino Plus medlemmet IKKE selv kan slå fra og undgå marketings og reklame mails ikke Martin?

Jeg vil sørge for at man kan framelde dem, det troede jeg faktisk at man kunne.
Vi kigger på det.

De bedste hilsner

Martin

Nope det har jeg forsøgt adskillige gange, ellers er det gemt et eller andet sted som er total ulogisk...

Jeg kan ikke bekræfte at man får de der fejl i Chrome, det er min primære browser - tester godtnok i alle de andre, men Chrome, det er den der virker for mig.

Oplever da sommetider den der UPS, men mine indlæg bliver nu alligevel stadig skrevet ind

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg oplever fra tid til anden at der står at jeg har mistet forbindelse til serveren når jeg trykker "ok" når jeg skriver et indlæg. Indlægget er ikke postet når det sker.

Det gode er at jeg bruger FF og kan gen-sende, og derefter virker det altid.

Så hvis nogen har problemer med mistet forbindelse til serveren ved skrivning af indlæg, så prøv FF, hvor man bare kan gen-sende.

@Thorborg

Jeg ved kritikken går dig på men du har undskyldt nok overfor Sønderup Media, hvis ikke han er tilfreds er det vist ham der har et par dårlige dage, hvilket ikke er din skyld. Vi er mange der er meget glade for Amino, og som ikke bliver sure over at modtage gratis tilbud, gratis e-bøger eller går i koma over at Amino udsættes for DDOS angreb.

På den positive side er i øvrigt at jeg aldrig er irriteret over loadtiden mere, det køre bare selvom jeg sidder 12.000 km væk på en 2mbit forbindelse.

Så skal vi ikke alle sammen lige tage den positive ja-hat på her op til weekenden?.

God weekend til amino-crewet og alle jer andre.

Side 8 ud af 9 (84 indlæg)