Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino virker ikke, skal jeg fortsat deltage??

Side 7 ud af 9 (84 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Jeg oplevet meget sjældent fejl, men i øvrigt så kan det godt være, at man får en fejlmeddelelse efter man har skrevet et indlæg, men alligevel er indlægget kommet på. Så hvis nogen af jer sidder og tænker "øv, nu har jeg lige skrevet noget, der er væk", så prøv lige at tjekke, om det ikke skulle være der alligevel.

Og go fredag derude :-)

Hej med dig :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:54

Kæft en hjernedød diskussion mange af de posts i den her tråd.

Amino har fejl

Det er IKKE Thorborg's fejl, men det er HAM der er Amino's ansigt

Vil i ikke betale for tre høj PR signatur links, så lad være... Godtnok spammer Amino også Plus kunderne med mail selvom det er umuligt - eksempelvis "Få en gratis 10 min. video-test af dit website" - who gives a fuck...

ANYWAY - problematiken er at Amino er baseret på et gammelt ASP board system som egentlig virker fint standalone, men det her er tweaket i det uendelige, og så sniger der sig fejl ind. 

Mvh Tom - der IKKE kan forstå de ikke udvikler et board SELV... Det ville virkelig være sikre (Men også dyrere).. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:00

Tom Frank Christensen:
"Få en gratis 10 min. video-test af dit website" - who gives a fuck...

For en god ordens skyld, så var der rigtig, rigtig mange der tog imod tilbuddet og Amino har ikke tjent en krone på det.
Men ærgerligt at du ikke kunne bruge lidt gratis friske prof øjne på dit website, jeg syntes det var et fantastisk tilbud..

Tom Frank Christensen:
ANYWAY - problematiken er at Amino er baseret på et gammelt ASP board system som egentlig virker fint standalone, men det her er tweaket i det uendelige, og så sniger der sig fejl ind. 

Det er nu .net, men lad det nu ligge. Resten er helt korrekt.

Tom Frank Christensen:
Mvh Tom - der IKKE kan forstå de ikke udvikler et board SELV... Det ville virkelig være sikre (Men også dyrere).. 

Det vil sætte Amino i stå i mere end et år og det har vi ganske simpelt ikke råd til...

De bedste hilsner

Martin

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:08

Martin Thorborg:

Tom Frank Christensen:

For en god ordens skyld, så var der rigtig, rigtig mange der tog imod tilbuddet og Amino har ikke tjent en krone på det.
Men ærgerligt at du ikke kunne bruge lidt gratis friske prof øjne på dit website, jeg syntes det var et fantastisk tilbud..

Du er godt klar over at det der bare var et eksempel på noget af alle de tilbud i sender ud til Amino Plus medlemmer, som Amino Plus medlemmet IKKE selv kan slå fra og undgå marketings og reklame mails ikke Martin?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:14

Martin Thorborg:
Jeg vil håbe at du, som John foreslår, prøver at slette Amino Cookies. Hjælper det, så cool.
Hvis ikke, så prøv med en anden browser og se om det virker.
Gør det det, så må vi kigge på hvad der får din browser til at mismatche med Amino så vi kan få det løst. 

Ingen tvivl om det er frustrende når Amino ikke virker. Som næsten daglig bruger oplever jeg efterhånden ikke længere tekniske problemer. De enkelte gange hvor et eller andet driller har Amino Support reageret forholdsvis hurtigt.

Fint nok med din undskyldning til Karsten i dag. Megen diskussion - og sure miner - kunne være undgået, hvis du i stedet havde indgået i en dialog med Karsten om hans problemer. "Beskeden skulle have været: Karsten - gider du sende dine skærmprint med fejlmeddelelser så får jeg vores teknikere til at se på det".

Med dialog kommer du langt....

/Henrik

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 10:23

Der er mange problemer med Google Chrome vs. Amino :(

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tom Frank Christensen:

Martin Thorborg:

Tom Frank Christensen:

Du er godt klar over at det der bare var et eksempel på noget af alle de tilbud i sender ud til Amino Plus medlemmer, som Amino Plus medlemmet IKKE selv kan slå fra og undgå marketings og reklame mails ikke Martin?

Jeg vil sørge for at man kan framelde dem, det troede jeg faktisk at man kunne.
Vi kigger på det.

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:25

Henrik Koudahl:
Fint nok med din undskyldning til Karsten i dag. Megen diskussion - og sure miner - kunne være undgået, hvis du i stedet havde indgået i en dialog med Karsten om hans problemer. "Beskeden skulle have været: Karsten - gider du sende dine skærmprint med fejlmeddelelser så får jeg vores teknikere til at se på det".

Jeg gentager lidt af mit indlæg til Karsten :-)

Kære Karsten

Jeg er ked af at jeg gav dig 1 stjerne for din afsporing af debatten, jeg burde have skrevet til dig i stedet for.
Men jeg var mildest taget frustreret.
Amino var udsat for så voldsom et ddos angreb, at hele vores host var lagt ned med alle websites.
Det var et angreb med 1 gbit og den slags kan man ikke gøre så meget ved.
Man føler sig meget magtesløs, da man ikke kan hente hjælp nogen som helst steder. Man kan bare acceptere tingene som de er.
Men igen, jeg skulle have skrevet til dig, undskyld.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:27

nordicADmedia:

Det kan jeg nu ikke bekræfte.
Jeg benytter næsten udelukkende Google Chrome til at gå på Amino.
Det er den browser, hvor jeg oplever Amino hurtigst indlæg i.
Dbh. John 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

nordicADmedia:

Jeg bruger Safari og har ingen problemer, andet end en meget sjælden gang imellem, hvor jeg får den almindelige fejlside, men hvor mit indlæg dog er posted.
Vi har ikke nogen ide om hvad det kan være der gør at Chrome og nogle gange FireFox fejler, det er meget mærkeligt...

De bedste hilsner

Martin

Side 7 ud af 9 (84 indlæg)