Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

burde amino smide ham på porten ??

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

[indlægget kom 2 gang, sorry

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 18:31

Remydk:

For at ligge navne ud, ville Amino jo skulle forholde sig til din sag!!!

Det er spild af Amino's penge, og der med også det beløb jeg betaler hver år. Du er over 18 år så kan du også tage ansvar for din handler på nettet. En offentlig gabestok er ikke noget jeg skal støtte.

føler jeg bliver misforstået, dette er ikke et spørgsmål om amino skal gøre noget for mig eller om de har en del af skylden for at jeg har dummet mig. det er et spørgsmål om de skal gøre noget for sig selv, da han bruger deres navn på sin blog.

Det ville jo ikke blive en offenlig gabestok hvis de fik hans profil navn via pm

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 18:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej...

har fået en masse pm'er omkring oplysninger om hans navn, jeg er virkligt i vildrede om jeg burde advarer andre omkring ham.

Jeg vælger at lade tvivlen komme ham tilgode og vælger derfor ikke at oplyse det og vil også meget gerne (så vidt muligt) overholde amino grundlæggende regler herom. Det med kalder ham en svindler, er udelukkende på basis af hvad der står på hans trustpilot.

Håber alle forstår :)

vh

Tim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:05

Hvis jeg har gættet rigtigt, så har han ikke deltaget / skrevet et indlæg siden midten af april, hvor hans servere var nede og han fik en masse dårlig omtale.

Årsag??? Tror nok det er sket før, men mens han deltog aktivt fejlede hans indlæg jo ikke noget.

Jeg kan ikke se hvorfor amino skulle gribe ind.

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 19:34

Karsten Sønderup Hansen:

Hvis jeg har gættet rigtigt, så har han ikke deltaget / skrevet et indlæg siden midten af april, hvor hans servere var nede og han fik en masse dårlig omtale.

Årsag??? Tror nok det er sket før, men mens han deltog aktivt fejlede hans indlæg jo ikke noget.

Jeg kan ikke se hvorfor amino skulle gribe ind.

Jeg ved ikke om vi taler om den samme person, igen det er jo ikke et spørgsmål om at de skal gribe ind i min sag, det jo et spørgsmål om amino omdømme, når han (efter min menning) misbruger deres navn på hans blog.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:50

Jeg har svært ved at få øje på et misbrug af amino's navn.

Hvis vedkomne er reg. på amino freelancer, må han vel også skrive det på hans blog.

Amino er ikke et kvalitetsstempel, det er et forum for iværksættere.

Og iværksættere er ofte nybegyndere, så jeg tror amino ville få rimeligt meget at se til, hvis de skulle gribe ind, hver gang der var en der følte sig snydt, da nybegyndere laver mange fejl. Bare en tanke.

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 19:56

Karsten Sønderup Hansen:

Jeg har svært ved at få øje på et misbrug af amino's navn.

Hvis vedkomne er reg. på amino freelancer, må han vel også skrive det på hans blog.

Amino er ikke et kvalitetsstempel, det er et forum for iværksættere.

Og iværksættere er ofte nybegyndere, så jeg tror amino ville få rimeligt meget at se til, hvis de skulle gribe ind, hver gang der var en der følte sig snydt, da nybegyndere laver mange fejl. Bare en tanke.

Det kan godt være du har ret.

Det eneste der taler lidt imod, er jo bare at det ikke bare er et par små fejl, hvis man skal tro hans trustpilot.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:16

Tim Ulrichsen:
Det eneste der taler lidt imod, er jo bare at det ikke bare er et par små fejl, hvis man skal tro hans trustpilot.

Jeg er ikke igang med et forsvar af pågældende, hvis det overhovedet er den samme vi taler om, men det kan aldrig blive amino's opgave at sortere i folk og virksomheder efter ry og omdømme.

Han udgiver sig jo ikke for at være fra amino (ansat eller lign.), men skriver at han benytter amino meget.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 20:35

Tim Ulrichsen:
Jeg har købt nogle domæner for over en uge siden, af et firma der optræder her på amino. Problemet er át der er hævet penge på min konto, men jeg stadig ikke modtaget dem og kan se at de stadig ikke registret, når jeg tjekker op på dem.

Er jo en gentagelse af hvad vi har set tidligere, igen, der er andre steder du kan bestille dine domæner og få dem med det samme så hvorfor bestiller du dine ting der?

Fra Næstved
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:40

Tim Ulrichsen:
Jeg har så efterfølgende tjekket at de har fået mega dårlige anmeldser på trustpilot og der har også været noget dårlig omtale af firmaet her på amino, så jeg tænker, burde amino ikke smide sådan en svindler på porten, har set at han stolt skriver på sin blog, at han er aminofreelancer.

Jeg kender ikke sagen eller personen der bliver omtalt, men synes måske ikke at der burde blive brugt de meget voldsomme ord. Jeg forstår godt at du kan føle dig ramt, og er sikker på at du også føler dig svindlet. Men spørgsmålet er, har han svindlet? Jeg mener ikke at man bør bruge det ord om folk, førend at man har en evt. dom fra en Dansk retsal. Reelt, så udnytter du jo også Amino nu, til at kalde en en svindler, uden regulering fra den udøvende eller dømmende magt.

Helt generelt, så mener jeg ikke Amino skal tage stilling, da Amino ikke er et kvalitets stempel, men som tidligere nævnt blot et forum for iværksættere.

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)