Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

burde amino smide ham på porten ??

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan godt forstå din frustration og tankegangen: "han burde ikke have lov at være herinde", da jeg selv er blevet direkte snydt af en virksomhed, som er på amino.

For et par måneder siden prøvede jeg at hænge ejeren der snød mig ud herinde og jeg fik en meget kontant besked fra Amino om at det ikke er velset herinde - og nu hvor der er gået lidt tid (og vreden over "svindleren" har fortaget sig) forstår jeg 100% Aminos beslutning.

Der opstår simpelthen så ofte uhensigtsmæssige eller uheldige situationer virksomheder/freelancere imellem at det ville blive et kaos hvis folk kunne blive udelukket af sure anmeldelser uden der er faldet en juridisk dom.

Det ville desuden kræve store ressourcer fra Aminos side at skulle være dommer over hvem der må være her og hvem der ikke må. 

Jeg forstår godt din frustration og det er pisseærgeligt at blive snydt. Snak om det med dine nærmeste og slå på en boksebold for at få frustrationen ud og lær derefter alt hvad du kan af oplevelsen. 

Jeg lærte at løfter og store ord om kontrakter ikke betyder noget før det er skrevet ned. Du lærer forhåbentlig at tjekke dem du samarbejder med.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:26

Der er altid 2 sider af sag og der kan være så mange ting som vi ikke ved

Man må simpelthen bruge sin sunde fornuft i livet også når man handler på internet

Dog vil jeg ikke kalde nogle en svindler før den person er dømt for at være svindler igennem retssystemet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 15:39

Yes

Ninaf:

Hvis et firma eller en person sælger direkte fra Amino, burde der kunne skrives en anmeldelse - eller gives stjerner - af købet fra både sælger og køber (ligesom på Trendsale). På den måde vil begge parter sikkert også gøre sig umage for at gøre sit bedste om ikke for andet så for udsigten til stjerner, som jo er ret populært på Amino ;)

/Nina

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)