hvad mener du, jeg har da ikke bestilt der før med problemer. |
Vendo Management ApS:Tim Ulrichsen:Jeg har så efterfølgende tjekket at de har fået mega dårlige anmeldser på trustpilot og der har også været noget dårlig omtale af firmaet her på amino, så jeg tænker, burde amino ikke smide sådan en svindler på porten, har set at han stolt skriver på sin blog, at han er aminofreelancer.Jeg kender ikke sagen eller personen der bliver omtalt, men synes måske ikke at der burde blive brugt de meget voldsomme ord. Jeg forstår godt at du kan føle dig ramt, og er sikker på at du også føler dig svindlet. Men spørgsmålet er, har han svindlet? Jeg mener ikke at man bør bruge det ord om folk, førend at man har en evt. dom fra en Dansk retsal. Reelt, så udnytter du jo også Amino nu, til at kalde en en svindler, uden regulering fra den udøvende eller dømmende magt.
Helt generelt, så mener jeg ikke Amino skal tage stilling, da Amino ikke er et kvalitets stempel, men som tidligere nævnt blot et forum for iværksættere.
Som skrevet i et tidliger indlæg, er det ikke mig der mener han er en sindler, det er hvad der bliver skrevet på deres trustpilot.
Syntes ikke jeg udnytter amino, jeg skriver jo at det ikke var pga af min sag jeg oprettet indlægget, hvis jeg ville hænge ham ud, ville jeg jo skrive hans navn til de der ønskede det på alle de pm'er jeg har modtaget.