Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

burde amino smide ham på porten ??

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

Tim Ulrichsen:
Jeg har købt nogle domæner for over en uge siden, af et firma der optræder her på amino. Problemet er át der er hævet penge på min konto, men jeg stadig ikke modtaget dem og kan se at de stadig ikke registret, når jeg tjekker op på dem.

Er jo en gentagelse af hvad vi har set tidligere, igen, der er andre steder du kan bestille dine domæner og få dem med det samme så hvorfor bestiller du dine ting der?

hvad mener du, jeg har da ikke bestilt der før med problemer.

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 20:55

Vendo Management ApS:

Tim Ulrichsen:
Jeg har så efterfølgende tjekket at de har fået mega dårlige anmeldser på trustpilot og der har også været noget dårlig omtale af firmaet her på amino, så jeg tænker, burde amino ikke smide sådan en svindler på porten, har set at han stolt skriver på sin blog, at han er aminofreelancer.

Jeg kender ikke sagen eller personen der bliver omtalt, men synes måske ikke at der burde blive brugt de meget voldsomme ord. Jeg forstår godt at du kan føle dig ramt, og er sikker på at du også føler dig svindlet. Men spørgsmålet er, har han svindlet? Jeg mener ikke at man bør bruge det ord om folk, førend at man har en evt. dom fra en Dansk retsal. Reelt, så udnytter du jo også Amino nu, til at kalde en en svindler, uden regulering fra den udøvende eller dømmende magt.

Helt generelt, så mener jeg ikke Amino skal tage stilling, da Amino ikke er et kvalitets stempel, men som tidligere nævnt blot et forum for iværksættere.

Som skrevet i et tidliger indlæg, er det ikke mig der mener han er en sindler, det er hvad der bliver skrevet på deres trustpilot.

Syntes ikke jeg udnytter amino, jeg skriver jo at det ikke var pga af min sag jeg oprettet indlægget, hvis jeg ville hænge ham ud, ville jeg jo skrive hans navn til de der ønskede det på alle de pm'er jeg har modtaget.

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 21:21

Som nævnt er det ikke Aminos problem. Hvis hans anmeldelser på Trustpilot ikke er gode, viser det jo alt. Det er altid en god idé at tjekke op på google, trustpilot, evt. på cvr-registeret (om hans cvr er falsk fx) osv.

I og med du ikke nævner noget navn, synes jeg ikke, du har gjort noget forkert, så på den måde, beskylder jeg dig ikke.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:53

Tim Ulrichsen:
Som skrevet i et tidliger indlæg, er det ikke mig der mener han er en sindler, det er hvad der bliver skrevet på deres trustpilot.

Nu skal man jo ikke tro på alt, bare ford det står på trustpilot :o)

Vores værksted har da også fonøjelsen at af få prædikaterne "fupfirma", "tyveknægte og svindlere" og "fulde af fup" derinde. Så fordi der er nogen der har skrevet det på Trustpilot, så er det sådan det er?

Det er godt nok kun 3 ud af i alt 23 anmeldelser. Det er ikke alle der har været tilfredse med os, nogle mere berettiget end andre. Hvad Trustpilot ikke viser er, at vi har udført over 250.000 reparationer. Hvis ovenstående udsagn var sande, ville vi næppe have nået det antal. Og vi forventer at vi også nupper 250.000 mere :o)

Men til sagen:

Jeg mener som udgangspunkt ikke det er Aminos opgave at holde styr på handler der går galt, eller hvor den ene part efterfølgende ikke er tilfreds. Det er alligevel så let at oprettet en ny profil herinde, at det ikke ville nytte noget at spilde deres tid på det.

Hver gang man laver fjernhandler er der en risiko, og det må man tage med i betragtningen når man vælger at indgå denne handel. Er man ikke villig til at tage chancen, skal man holde sig fra det. Eller aftale at mødes, så handlen kan afsluttes face to face, hvor køber får sit produkt, og sælger sine penge.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:01

igang:
Vores værksted har da også fonøjelsen at af få prædikaterne "fupfirma", "tyveknægte og svindlere" og "fulde af fup" derinde. Så fordi der er nogen der har skrevet det på Trustpilot, så er det sådan det er?

Det er jo bagsiden af medaljen når vi snakker internettet. Synes at folk i for stor grad benytter sig at meget anklagende ord, og tror ikke altid at det er helt gennemtænkt. En ting er at man er utilfreds, men der er langt fra at være utilfreds med en service og til at man er blevet snydt. Man burde lave et internet kodeks, og undervise i dette i folkeskolen, så vi kan få "normale" tilstande på nettet også:)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:08

Yes

Vendo Management ApS:
Det er jo bagsiden af medaljen når vi snakker internettet. Synes at folk i for stor grad benytter sig at meget anklagende ord, og tror ikke altid at det er helt gennemtænkt. En ting er at man er utilfreds, men der er langt fra at være utilfreds med en service og til at man er blevet snydt. Man burde lave et internet kodeks, og undervise i dette i folkeskolen, så vi kan få "normale" tilstande på nettet også:)

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 22:09

Vendo Management ApS:
En ting er at man er utilfreds, men der er langt fra at være utilfreds med en service og til at man er blevet snydt

Dansk lovgivning forbyder en sælger at tage penge for varen medmindre den er afsendt eller i dette tilfælde bestilt. Det er ikke første gang denne person totalt ignorerer loven og tager pengene uden at bestille varen/domænet til kunden. Det er en fejl første gang, men gentagne gange er det ved at ligne noget der hedder en bevidst handling.

Fra Næstved
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:14

Søren.Pedersen:
Dansk lovgivning forbyder en sælger at tage penge for varen medmindre den er afsendt eller i dette tilfælde bestilt. Det er ikke første gang denne person totalt ignorerer loven og tager pengene uden at bestille varen/domænet til kunden. Det er en fejl første gang, men gentagne gange er det ved at ligne noget der hedder en bevidst handling.

Det er jeg helt med på, og derfor har vi også vores retssystem. I sådan en sag, så bør man anmelde dette til myndighederne, og så snart der er faldet en dom, er det en helt anden sag hvad man kalder personen. Men indtil da, synes jeg personligt, at det er forkert at kalde folk ved disse titler.

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 22:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren.Pedersen:
Dansk lovgivning forbyder en sælger at tage penge for varen medmindre den er afsendt eller i dette tilfælde bestilt.

Det er tilladt at hæve pengene ved bestilling og inden afsendelse, når det er B2B.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 22:25

Ninaf:

Det er tilladt at hæve pengene ved bestilling og inden afsendelse, når det er B2B.

Ok, kender jeg ikke så meget til, men hvis sagen er magen til den som har figureret tidligere med denne person indblandet blev disse navne ikke bestilt, personen svarede ikke på diverse henvendelser etc etc

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)