Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

burde amino smide ham på porten ??

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt nogle domæner for over en uge siden, af et firma der optræder her på amino. Problemet er át der er hævet penge på min konto, men jeg stadig ikke modtaget dem og kan se at de stadig ikke registret, når jeg tjekker op på dem.

Nu har jeg prøvet at tage kontakt til firmaet uden held siden torsdag, jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal gøre.

Jeg har så efterfølgende tjekket at de har fået mega dårlige anmeldser på trustpilot og der har også været noget dårlig omtale af firmaet her på amino, så jeg tænker, burde amino ikke smide sådan en svindler på porten, har set at han stolt skriver på sin blog, at han er aminofreelancer.

Vh

Tim

Burde amino smide firmaet på porten

Burde amino smide firmaet på porten

• Jaa da, amino bør ikke ligge navn til folk der svindler (55,1%)
  • Nej, det er ikke amino problem. (44,9%)
  • Totalt antal stemmer: 69
  • Afstemning sluttede: 10/07/2012
Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 17:18

ved ikke om det fremgår tydeligt nok af indlæget, så jeg tilføjer lige at jeg ikke mener at amino bære nogen skyld for det her.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jo det burde man. Problemer er bare at de så tilmelder sig med en andet navn/bruger. Det man kunne gøre er som Amino Elert bare til admins på siden. Hvis en bruger laver en linkt ellers skriver url til en bestemt side som er blevet blacklistet at de så med det samme kan tage fat i personen.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 17:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Hvis et firma eller en person sælger direkte fra Amino, burde der kunne skrives en anmeldelse - eller gives stjerner - af købet fra både sælger og køber (ligesom på Trendsale). På den måde vil begge parter sikkert også gøre sig umage for at gøre sit bedste om ikke for andet så for udsigten til stjerner, som jo er ret populært på Amino ;)

/Nina

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:51
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Yes

Ninaf:

Hvis et firma eller en person sælger direkte fra Amino, burde der kunne skrives en anmeldelse - eller gives stjerner - af købet fra både sælger og køber (ligesom på Trendsale). På den måde vil begge parter sikkert også gøre sig umage for at gøre sit bedste om ikke for andet så for udsigten til stjerner, som jo er ret populært på Amino ;)

/Nina

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:14

Tim Ulrichsen:
Jeg har så efterfølgende tjekket at de har fået mega dårlige anmeldser på trustpilot og der har også været noget dårlig omtale af firmaet her på amino, så jeg tænker, burde amino ikke smide sådan en svindler på porten, har set at han stolt skriver på sin blog, at han er aminofreelancer.

Hvis Amino havde haft en form for anmeldelsesside ala trustpilot, så havde du heller ikke tjekket denne før dit køb.
Første indlæg (klæbende) i "jeg har et godt tilbud" er faktisk en opfordring til at undersøge sælgeren grundigt inden køb.

Der bliver tit opfordret til at Google og på andre måder undersøge sælgeren her på Amino.
At hænge firmaer/personer ud, har der været for mange dårlige erfaringer med, og det er iøvrigt heller ikke lovligt.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 18:20

J. Deleuran:

Tim Ulrichsen:

Hvis Amino havde haft en form for anmeldelsesside ala trustpilot, så havde du heller ikke tjekket denne før dit køb.
Første indlæg (klæbende) i "jeg har et godt tilbud" er faktisk en opfordring til at undersøge sælgeren grundigt inden køb.

Der bliver tit opfordret til at Google og på andre måder undersøge sælgeren her på Amino.
At hænge firmaer/personer ud, har der været for mange dårlige erfaringer med, og det er iøvrigt heller ikke lovligt.

JA jeg burde havde gjort alt muligt, men det gjorde jeg ikke :)

Jeg har jo heller ikke hængt nogen ud og opfordre ikke amino til at gøre det.

Spørgsmålet er bare om de burde fjerne hans profil fra amino, hvis han bevist snyder, hvilke jeg ikke ved om han gør.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:20

For at ligge navne ud, ville Amino jo skulle forholde sig til din sag!!!

Det er spild af Amino's penge, og der med også det beløb jeg betaler hver år. Du er over 18 år så kan du også tage ansvar for din handler på nettet. En offentlig gabestok er ikke noget jeg skal støtte.

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 18:23

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Jo det burde man. Problemer er bare at de så tilmelder sig med en andet navn/bruger. Det man kunne gøre er som Amino Elert bare til admins på siden. Hvis en bruger laver en linkt ellers skriver url til en bestemt side som er blevet blacklistet at de så med det samme kan tage fat i personen.

Ham her har over 1800 indlæg på amino, så tror ikke bare han tilmelder sig igen, hvis han blev bortvist.

Desuden vil folk nok, hurtigt anmelde ham igen, hvis han tilmeldte sig.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:28

Tim Ulrichsen:
Spørgsmålet er bare om de burde fjerne hans profil fra amino, hvis han bevist snyder, hvilke jeg ikke ved om han gør.

Og det ved Amino heller ikke, fordi der ikke foreligger en eller anden dom, der kan dokumentere det.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)