Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RemouladeRikke Er stolt af at præsentere....... :D

Side 7 ud af 11 (103 indlæg)
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra en kvinde til en anden: YOU GO GIRL!

Al power til dig Rikke. Det bliver spændende at følge :-D

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 23:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nordstrøm:

Fra en kvinde til en anden: YOU GO GIRL!

Al power til dig Rikke. Det bliver spændende at følge :-D

*SNØFT* - På den lykkelige måde Broken Heart (<-- Det er IKKE meningen, at det dersens hjerte, skal være flækket! :D)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 13:11

God Hjerteligt Eftermiidag Amino! :)

Må jeg ikke lige låne lidt mere af jeres tid? 

Kom med et bud på noget fra Danmark, som du ELSKER og gerne ville kunne få hvis du boede i udlandet?

Altså, ikke frikadeller eller koteletter, men måske rødkål og agurkesalat :) Måske en ingrediens til bagning, man kun kan få i Danmark - Eller noget, der slet ikke har noget med mad at gøre! :D

Jeg hører meget gerne fra dig :)

Siden har udviklet sig SÅ sindsygt meget siden launch i går. Og det er takket være alle jeres hjælpende, kloge, og ærlige svar! Jeg har prøvet at følge dem alle så godt jeg nu kunne. Tag et NYT kig hvis du har lyst ;) Mange af jeres forslag, er nu blevet implementeret.

Elsker er et stort ord, I know - MEN JEG ELSKER JER! :D 

Fra Randers
Tilmeldt 15. Jun 12
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:16

FAXE KONDI!!!! YEAH!!!!

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 13:18

Hahaha :D Ja Sgu!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:54

Først: Superfedt koncept!

Èn ting jeg savner rigtig meget når jeg er i udlandet er Blue Jeans-lakrisposer! Og romkugler! både "rigtige" romkugler fra bageren og de små man kan købe i pakker med 9 stks. 

Jeg vil give SERPNAME ret i at forsideteksten ikke er målrettet nok. 

Ydermere  virker din underside med fakta om dig selv så useriøs at jeg faktisk ville undlade at købe fra dig. Det er ikke ondt ment. Jeg synes det er fedt du har så meget gåpåmod, er ærlig og udstråler energi.

Som køber - især når man køber varer over landegrænser - skal jeg have tillid til sælgeren af produktet kan levere varen og det skaber historier om dine tidligere karriereforsøg mig ikke. (jeg har selv prøvet en del før jeg fandt ud af hvad jeg ville i livet, så det er ikke en kritik af din forhistorie.)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 14:18

Hej Christina :)

Du er et dejligt mennesle! Og du er DYGTIG til at komme med konstruktiv kritik - Både med saglig forklaring, underbygning, argument og forslag. Og du har da nok fuldstændig ret! Det er taget til efterretning, og jeg går med det samme igang med at finde et bedre alternativ :) 

Mener du, at forsideteksten, som den ser ud lige nu, virkelig stadig ikke er på rette vej?

I går, sideløbende med kommentarer fra alle jer, læste jeg - Morten Vadskærs "Konverterings Karma", som jeg fik gratis (norm. pris 995) ved at tilmelde mig som Amino PLUS. Den er stoppet med brugervenlige (idiotsikrede) popcorn! :D - Jeg har prøvet at tilpasse min landingpage, efter hans råd.

Men hvis I stadig synes at mit budskab ikke er klart nok, så er det selvfølgelig ikke godt nok :)

Som sagt tidligere, så skal jeg snart alliere mig med en dygtig SEO. Tror faktisk jeg lige smider et opgave i Freelanceren :)

GOD DAG <3 

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 14:31

Er det bedre nu?

Mht menu forbedring af overskuelighed, så er det en af de ting jeg dog vælger at holde fast i, da det er en stor del af min egen personlighed :)

Man skal være sig selv tro altid!

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 14:33

Jeg kan ikke komme ind på siden :-(

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:42

Carsten Jacobsen@ Jeg tror at dine kunder primært ligger i den tredje kategori. De er ikke "afhængige" af det de vil købe (køber det ikke til hverdag, kun når de har lyst), og er ret ligeglade med prisen

Desværre tager du fejl Carsten - jeg har kunderne til daglig :)

Omkring 2/3 falder fra, når de ser fragtudgiften.

Side 7 ud af 11 (103 indlæg)