Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RemouladeRikke Er stolt af at præsentere....... :D

Side 11 ud af 11 (103 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Jesper Laugesen:

Jeg tror ikke de eksisterer mere ?

Kan se smiley rapporten er helt tilbage fra 2008....

Eller kan det skyldes, at vedkommende virksomhed bare ikke har haft besøg af de altid meget travle kontrollører fra Fødevarestyrelsen siden da? :)

De er i ultra lav-risiko gruppen, det vil sige at de kun får besøg efter "behov". For her kommer de sku glædeligt rendende et par gange om året ;)

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:29

Jesper Laugesen:

John Nielsen @ Eller kan det skyldes, at vedkommende virksomhed bare ikke har haft besøg af de altid meget travle kontrollører fra Fødevarestyrelsen siden da? :)

De har ikke travlt når de er her...  Men man kan vel heller ikke forvente de skal arbejde hurtigt til usle dkk 575,- pr. påbegyndt kvarter :)  ( så fik jeg lige den ud ).

Men jo, det kan såmend godt være der kan gå op til 4 år mellem - de svarede da telefonen da jeg blev nysgerrig :)

Jesper, det er kun for virksomheder registreret som Engros der betaler. Detail virksomheder bliver tjekket gratis, eller det vil sige der betales til næringsbasen 1.100,- en gang om året. 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:32

John Nielsen @

Jeg husker ikke om kørsel er ekstra - og et kvarter gør det så heller ikke desværre..

Dertil kommer standard gebyr oven i hatten på omkring 2500,-

Så sådan alt i alt synes jeg de tager godt fat :)

Side 11 ud af 11 (103 indlæg)