Robert Kronberg @ http://hjemve.dk/ laver det samme som dig, så det må kunne fungere.
Jeg tror ikke de eksisterer mere ?
Kan se smiley rapporten er helt tilbage fra 2008....
Det eksiskerer skam. Jeg har nemlig lige modtaget en mail fra ejeren. Læs den eventuelt i en ny tråd, som jeg har oprettet.
Er nemlig ikke helt sikker på, om han truer mig. Men din information om, at hans egen rapport lader til at være forældet gør jo, at han måske ikke har så meget at have sin påstand i :)
Kan se smiley rapporten er helt tilbage fra 2008....
Eller kan det skyldes, at vedkommende virksomhed bare ikke har haft besøg af de altid meget travle kontrollører fra Fødevarestyrelsen siden da? :)
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Der er skam intet PLUS ved den - Så jeg sørger lige med det samme for, at få tråden rykket til alles adgang :)
Den er online om 2...
Du havde startet tråden i "De seje tøser" kategorien, hvorfor Robert ikke kunne se den.
Tråden er nu flyttet.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
John Nielsen @ Eller kan det skyldes, at vedkommende virksomhed bare ikke har haft besøg af de altid meget travle kontrollører fra Fødevarestyrelsen siden da? :)
De har ikke travlt når de er her... Men man kan vel heller ikke forvente de skal arbejde hurtigt til usle dkk 575,- pr. påbegyndt kvarter :) ( så fik jeg lige den ud ).
Men jo, det kan såmend godt være der kan gå op til 4 år mellem - de svarede da telefonen da jeg blev nysgerrig :)
Men man kan vel heller ikke forvente de skal arbejde hurtigt til usle dkk 575,- pr. påbegyndt kvarter :) ( så fik jeg lige den ud ).
575,- for et besøg inkl. betaling for kørsel? :)
Der findes da adskillige brancher, hvor det første kvarter i forbindelse med et besøg koster endda en del mere end 575,- inkl. kørsel.