Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RemouladeRikke Er stolt af at præsentere....... :D

Side 8 ud af 11 (103 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

RemouladeRikke:

Mener du, at forsideteksten, som den ser ud lige nu, virkelig stadig ikke er på rette vej?

I går, sideløbende med kommentarer fra alle jer, læste jeg - Morten Vadskærs "Konverterings Karma", som jeg fik gratis (norm. pris 995) ved at tilmelde mig som Amino PLUS. Den er stoppet med brugervenlige (idiotsikrede) popcorn! :D - Jeg har prøvet at tilpasse min landingpage, efter hans råd.

Men hvis I stadig synes at mit budskab ikke er klart nok, så er det selvfølgelig ikke godt nok :)

Tak for de flotte ord :)

Selve indholdet af teksten er helt fint.  Men der er rigtig meget tekst i mine øjne. Som bruger har jeg kke lyst til at læse en hel masse hvis jeg ikke er blevet interesseret i din hjemmeside og din service først.

Hvis du smed noget forklarende grafik op som supplement til teksten ville det være nemmere for førstegangskunden at finde ud af hvad din hjemmeside drejer sig om og hvorfor de skal vælge at bruge lige netop dig.

Dit banner er rigtigt fint til at forklare formålet med din service, men det kan ikke stå alene. Man har brug for noget mere at se og bedømme udfra.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 14:51

Anja Lysholm:

Jeg kan ikke komme ind på siden :-(

Hvad pokker - Kan du ikke? Skype-Surprised

Hvad med nu?

www.remoulade-rikke.com

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 14:54
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 14:55

Hej Rikke,

Jeg er udenlandsdansker i Bangkok, og der gik noget tid, inden jeg fandt ud af, at jeg tilhører din målgruppe.

Jeg synes, at det er en sjov side, og billedet af dig er også supergodt, men opløsningen er knap så godt. Din side er med andre ord, sjov og frisk

Dog er det rigtigt, at man ikke sådan lige finder ud af at du sælger varer til udenlandsdanskere.

Navnet synes jeg er godt, og netop remoulade er faktisk et problem, og remoulade kræver samtidig nogle andre produkter.

God vind,

Robert

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 14:57

He igen.

De ting du siger bekymrer mig egentlig ikke. Altså jo, på det plan at det naturligvis skal tilpasses. Men jeg har SÅ meget at lære endnu, og jeg glæder mig helt vildt til processen hehe

Ville det være en ide, at skrive kort og forklarende (resume agtigt BUM) - Og så give brugerne en mulighed for, ved at klikke på en knap eller et link, at læse alle de "irrelevante" detaljer. Alt fyldet - Men KUN hvis man SELV er interesseret i dette?

Du siger at du ikke ville købe hos mig, pga teksten. At det virker for useriøst?

Kan du komme med en hurtig sætning, så jeg kan få en mere kontret fornemmelse af, hvad du præcis mener?

KRAM 

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 14:58

Det vil jeg se frem il :)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 15:05

Det er klart, at jeg skal have forhandlet mig frem til nogle gode forsendelses aftaler til mine kunder.

Snart vil jeg også kontakte diverse export firmaer, og få nogle aftaler i stand. 

Du, som sidder i "branchen" allerede nu, vil så nok fortælle mig at det ALDRIG bliver billigt nok, i kundens øjne. :)

Her tænker jeg at jeg derfor vil råde mine potentielle kunder til, at bestille flere ting ad gangen.

Lige nu benytter jeg (beklageligvis) BARE Post DK. - Og ja, de er dæmle dyre - Hvis altså man skal have fragtet en enkelt pose lakridser.

Men hvis nu man kan finde lidt flere ønsker frem, så er der måske ikke så stor prisforskel på 1 eller 5 kilo.

Måske er jeg bare blåøjet - Men dette er jo min læringsproces, og jeg skal jo også lave mine egne begynderfejl, som jeg kan lære af.

Dejlig dag :) 

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 15:08

Robert Kronberg:

Hej Rikke,

Jeg er udenlandsdansker i Bangkok, og der gik noget tid, inden jeg fandt ud af, at jeg tilhører din målgruppe.

Jeg synes, at det er en sjov side, og billedet af dig er også supergodt, men opløsningen er knap så godt. Din side er med andre ord, sjov og frisk

Dog er det rigtigt, at man ikke sådan lige finder ud af at du sælger varer til udenlandsdanskere.

Navnet synes jeg er godt, og netop remoulade er faktisk et problem, og remoulade kræver samtidig nogle andre produkter.

God vind,

Robert

Hej Robert! - Og velkommen :D

Bangkok, hvor skønt! Hvordan er vejret hos jer? - Her, som du nok ved, har vi ikke rigtig set sommeren endnu. Men den kommer vel.

I øvrigt gør det ikke det helt store, når man er en dedikeret (INDENDØRS) nørd, som mig hehe

Jeg har jo ingen synderlig erfaring. - Og jeg har svært ved at forstå, at I ikke fanger budskabet, med min "velkommen" side?

Så hvis du er rigtig sød, vil du så ikke komme med et ekpempel?

Hvad kunne gøre DIG klogere?

Hvad mener du med, at remoulade er et problem? Exportmæssigt?

KRAM - og tak for din tid.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 15:13

Robert Kronberg:

Jeg synes, at det er en sjov side, og billedet af dig er også supergodt, men opløsningen er knap så godt. 

Hov - I øvrigt så er planen at det billede snart skal erstattes med en video præsentation :) Skal bare liiige af med en grim rulleskøjte skade i hagen først haha

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 15:17

Du har tilsyneladende ikke gjort ret meget ud af at se på stavefejl/grammatik!

Det er muligt at du mener, at det er din måde at gøre det på, men det signalerer ikke seriøsitet.

Side 8 ud af 11 (103 indlæg)