Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til jer med livserfaring. Ville i gøre det?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal dog også sige at jeg er træt af at et alm lønmodtager job er så forudsigeligt! Man får sin løn og betaler sine regninger og sådan kører det bare! Der er ingen udfordring i at øge indtjening som før at man tjener mere :))

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alt afhænger af de øjne der ser det. Som iværksætter er det dine kunder der er din chef. Eller bestyrelsen, banken eller andre interessenter. Og de kan være mindst ligeså besværlige at have med at gøre som en chef.

Begge verdener har sine fordele og ulemper.

Mvh Carsten



Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan

Jeg er 25 og stod med præcis samme tanker da jeg var 19.

Jeg kan vist roligt sige, at vi alle herinde kan forstå din lyst til at blive selvstændig!

Mit råd er at finde ud af, hvad du kunne tænke dig at starte op, hvilke niche du vil arbejde med og så sæt dig så meget ind i det som muligt.
Jeg kan se at nogle anbefaler et job inden for den niche, du vælger og det er bestemt også at komme rigtig godt fra start. På den måde kan du virkelig undgå de små (eller store) fejl, man som regel laver i starten og dermed spare en masse penge og tid.

Du kan også læse og studere en masse indenfor nichen og lær noget den vej. Brug alle de fora du kan komme i nærheden af og vær ikke bange for at spørge folk om selv de mindste ting.

Dernæst er det blot at hoppe ud i det. Min holdning er, at man lærer bedst ved at have tingene i hænderne og have prøvet det. Det gælder selvfølgelig kun hvis man kan investere pengene og tiden til det. Det er for dumt at sætte sig i gæld med Trial and Error! :)

Så find din niche og hop ud i det! Du kan kun blive klogere af det.

Go' vind her fra!

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Apr 12
Indlæg ialt: 47
Fra  Kronart.dk Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Vores to situationer er forbløffende ens må jeg sige, havde vi skruet tiden 3 måneder tilbage kunne jeg selv have skrevet det indlæg.

Jeg valgte at hoppe ud i det, jeg begyndte at starte en webshop, i samarbejde med et par gutter der har prøvet det før. Jeg har stadig mit "almindelige" arbejde ved siden af, for mig er det et sikkerhedsnet som jeg har brug for.

Jeg brænder på ingen måde for produktet jeg sælger, og engang i mellem kan jeg godt mærke at det er en lille ulempe
Det er ikke der store problem for mig, så jeg ville ikke ligge meget vægt på det.

Dbh
Rasmus


Kronart.dk - Malerier alle har råd til

Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder ikke som en tosset ide at enten beholde sit job og så lave noget om aftenen, og fuldtid i weekenden for at afprøve om der er et marked og om man kan finde ud af det :)

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Apr 12
Indlæg ialt: 47
Fra  Kronart.dk Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var i hvert fald det jeg valgte at gøre :)

Du kan ikke finde ud af alting til at starte med, men spørg løs på Google og amino, jeg laver mange fejl. Så længe jeg lære af dem alle er det fint med mig :)

Kronart.dk - Malerier alle har råd til

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

De Britiske SAS soldater har en motto der siger: Who Dares Win.   Hvis ikke du gør det vil du sikkert alligevel fortryde du ikke prøvede mens du havde chancen.

Så "Go for it"

Held og lykke herfra :-)

mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Tilmeldt 26. May 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det vist på tide at Leif kommer på banen. Da jeg var 17 åbnede jeg min første bowlinghal og ikke set mig tilbage siden. Du har erfaring fra bankverdenen, jammen så skal du da åbne en bank! Hvor svært kan det være? Go for it!!!

Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke rigtigt min interesse, og så har jeg heller ikke sparet nok op til det ;) ..

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan

Som jeg også har skrevet lidt om i privaten, så kan man godt mærke dit dilemma. Jeg syntes der er flere ting der skal spille sammen:
1. Indtægts potentiale
2. Fremtidsorienteret
3. Det skal være noget jeg kan brænde for, men jeg er modsat mange andre fuldstændig uenig i at man skal vide hvad man brænder for på forhånd. 
4. Indstilling, jeg har stort set altid haft den indstilling til bøger at de var forfærdelig kedelige at læse. Bliver alt for let rastløs og stopper, selvom bogen er interessant for min udvikling, så stopper jeg ganske enkelt. Men pludselig fik jeg anbefalet "din indstilling gør en forskel" og jeg læser den med stor begejstring, læser nogle af områderne flere gange. 
Hvordan vælger man det rette spor….I mine øjne ved at være åben for at lære noget nyt.
5. Målsætning
Om du er 22 eller 32 syntes jeg i bund og grund er ligegyldig, iværksættererfaringer kan komme på alle alderstrin. 
Dbh. Martin
Side 3 ud af 3 (30 indlæg)