Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken farve har denne hat?

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

J. Deleuran:
Top-ti lister indenfor dit fagområde

Gider du knytte et par ord til denne linie, da jeg ikke er helt sikker på hvad du har i tankerne.

J. Deleuran:

een side hvor alle Q står i toppen med link til svarene længere nede på siden
een side hvor alle titlerne på top-ti listerne står øverst med link til listerne længerne nede på siden

Har jeg haft i mange år, og du har ret: det batter noget

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 13:49

Hej Lone,

Som udgangspunkt behøver du ikke gå og "finde på en god ide". Den er allerede offentlig kendt og hedder "hårdt arbejde"! Smile Glem alt om genveje med hurtige site wide links eller spam links. Det fører dig ikke specielt langt.

Gode links skal "plantes solidt" (i den jyske muld, lige som dig selv Smile) - et ad gangen - stille og roligt. Jeg tror det er Rosenstand, som om link building, skriver noget noget i stil med: "Skynd dig! Men skynd dig langsomt"

Men først og fremmest, skal du have styr på udgangspunktet: Nemlig dig selv og dine sider. Har du en top 5 eller 10 eller måske 20 over søgeord/søgestrenge du gerne vil findes på? Ellers vil jeg foreslå at du får det. Herefter skal du sikre dig, at dine sider er optimeret til disse søgeord/sætninger. Der skal simpelthen være styr på dine sider, før du kan lave et ordentlig link arbejde. Ellers bliver det op ad bakke og så kommer du til at kæmpe, ligeså meget med dig selv om topplaceringerne, som du kommer til at kæmpe med konkurrenterne.

Er det din trafik blog eller din køreskole Aalborg side, det primært drejer sig om? (der fik du lige to lette links Smile ) Det er vel den sidste?

Men ellers er det bare at komme igang med arbejdet! Start med de lavthængende frugter: Sørg for at være aktiv rundt omkring på nettet og plant dine links, hvor de er passer ind i sammenhængen og er relevante. Så kommer du langt. Og løbende vil du så få noget erfaring og opdage flere  og flere muligheder for at få nogle rigtig gode links.

Hvis du ikke allerede har kiggget denne tråd, synes jeg den er et besøg værd: Mine Bedste Link Building Tricks til Dig!

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 14:15

Hej Kenneth Smile

Kenneth Wellin:
Som udgangspunkt behøver du ikke gå og "finde på en god ide". Den er allerede offentlig kendt og hedder "hårdt arbejde"! Smile Glem alt om genveje med hurtige site wide links eller spam links. Det fører dig ikke specielt langt.

Det er hvad jeg er indstillet på - troede bare lige jeg havde fundet enden af regnbuen Stick out tongue

Kenneth Wellin:
Det er vel den sidste?
       Ja du har ret.

Det er faktisk dejligt - inden for det seneste par timer, har jeg fået et lille bitte hul på den opgave, som jeg slet ikke kunne hitte ud af at komme igang med.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:17

Lone Ginnerup:

J. Deleuran:
Top-ti lister indenfor dit fagområde

Gider du knytte et par ord til denne linie, da jeg ikke er helt sikker på hvad du har i tankerne.

Jamen det kan jo være hvad som helst:

Lav dem fagligt skarpe:

10 tips til hvordan du opnår dit kørekort hurtigst (f.ex)

Lav dem underholdende

10 måder, hvor du er sikker på at dumpe til køreprøven
(sjove/skøre/farlige eksempler på elevernes køreprøve)

Og når du først kommer i gang, finder du helt sikkert på flere..... 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 14:27

Nååååååååååååå - så er jeg med. Godt at jeg spurgte hvad du mente, for den havde jeg ikke selv fanget. Yes

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 15:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Med risiko for at være træls. Din energi ville være bedre givet ud til at få has på nogle af dine Duplicate Content-problemer. Derudover er dine title tags ekstremt ens. Gør dem så forskellige som muligt.

Din side er både er indexeret med og uden www. Du må kunne få den 301 redirect ind på den ene. Evt også få flyttet til en server, der ligger i Danmark i stedet for UK. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 15:08

Gita Street:
Med risiko for at være træls. Din energi ville være bedre givet ud til at få has på nogle af dine Duplicate Content-problemer

Det ville jeg også gerne, men det kommer desværre ikke til at ske p.g.a. det sted, jeg har mit site liggende. Jeg er nødt til at gøre alt hvad jeg ellers kan.

Forøvrigt har jeg aldrig følt det træls at blive guidet - tvært imod - jeg bliver så glad, når nogen gider hjælpe mig.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 15:09

Gita Street:

Med risiko for at være træls. Din energi ville være bedre givet ud til at få has på nogle af dine Duplicate Content-problemer. Derudover er dine title tags ekstremt ens. Gør dem så forskellige som muligt.

Din side er både er indexeret med og uden www. Du må kunne få den 301 redirect ind på den ene. Evt også få flyttet til en server, der ligger i Danmark i stedet for UK. 

Det ville jeg ikke betragte, som "at være træls" - det er jo gode råd! (Og Lone kan vist godt ta' det) Smile

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 15:33

Jeg tror faktisk at Google har glemt min ældgamle side, så jeg tvivler på at den spøger med dc. Min nuværende side ligger hos en privat mand, som ryster på hovedet, når jeg snakker dc - og jeg kan glemme det. Sidder og overvejer at flytte siden til unoeuro hvor mine nyeste knopskydninger ligger. Det må jeg faktisk nok hellere gøre, så jeg får friere hænder.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 15:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Var ikke med på hvad du mente med ældgamle side, men fandt den da jeg testede loneginnerup.dk på Copyscape.com. 

Den er bestemt også indekseret i Google.:
http://www.google.dk/#q=site:xn--kreskoleginnerup-lxb.dk/&hl=da&prmd=imvns&ei=aBfKT-j7IsXk4QSHsdlF&start=90&sa=N&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=cda75a00316fd9eb&biw=1366&bih=653 

Prøv også lige at køre den her artikel igennem Copyscape. Du vil få gavn af at omformulere det mere, så den ikke ligner artikler fra websites, som er meget stærkere i Google end dit er.
http://loneginnerup.dk/index.php/15-alfabetiskindex/29-betinget-frakendelse-af-korekort

De DC-problemer jeg nævte først var kun dem på selve LoneGinnerup.dk og www.LoneGinnerup.dk. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)