|
Hvis jeg tog et billedet, ville I tror jeg havde kontor i Italien midt i epicenteret
Hvis jeg tog et billedet, ville I tror jeg havde kontor i Italien midt i epicenteret |
Når nu der er så mange der deler billeder af deres kontor, så må jeg jo hellere være med på trenden også Kontoret er et stort rum, men er delt i en skrivebords del og en møde del. Her er kontor delen. Træskrivebordet er der hvor GlobaCon holder til og det grå skrivebord lånes lige pt. ud til en ven. og her er møde delen, læg mærke til Amino klistermærket på whiteboard tavlen |
HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
Solen skinner her på kontoret på Makenewsmail Min plads her på kontor til makenewsmail Drengene spiller lidt pool Her ser du alle vores pladser Hygge hjørnet. Hilsen Martin Leinstein Makenewsmail.dk |
Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag
Så blev det da vist min tur til at vise kontorhjørnet frem, hvor jeg sidder og brygger på nye og spændende ting så der kan komme gang i biksen igen efter en ordentlig nedetur. Og ja, jeg har lige ryddet op på mit skrivebord, lidt i hvertfald, og hvad er det også man siger "hvis ens bord roder er man et rodehoved, hvad siger et tomt bord så om folk" :D God dag :) |
Jeg tænkte... Kan du godt lide Apple? Og hold da helt K*** du må da blive forvirret af alle de skærme ;o) |
@Emil Engholm , ja udsigten fejler bestemt ikke noget - Kig forbi hvis du kommer på disse kanter engang :) |
Kristian Ole Rørbye