VED dine kunder også det!? Og jeg har aldrig snakket om, at du skal være stor! Jeg kan kun guide, og vil du ikke lytte, kan jeg ikke gøre mere Jeg siger blot at START ÉT STED! Og bevis over for dine kunder, at du er leveringssikker i dét! Skab en lille forretning med det, og så kan du altid udvikle ud fra dette med andre tiltag - Du bliver nød til at have et klart koncept! Ellers holder din forretning ikke! Det er ikke noget man blot markedsføre sig ud af! Men pøj pøj med det, ikk! Bare pas på med at bruge alt for mange markedsføringskroner. Det kan let gå galt. |
JesperMoeller:Mikkel Torpdahl:Nu VED jeg mine kompetencer er der til disse opgaverVED dine kunder også det!? Og jeg har aldrig snakket om, at du skal være stor! Jeg kan kun guide, og vil du ikke lytte, kan jeg ikke gøre mere
Jeg siger blot at START ÉT STED! Og bevis over for dine kunder, at du er leveringssikker i dét! Skab en lille forretning med det, og så kan du altid udvikle ud fra dette med andre tiltag - Du bliver nød til at have et klart koncept! Ellers holder din forretning ikke! Det er ikke noget man blot markedsføre sig ud af!
Men pøj pøj med det, ikk! Bare pas på med at bruge alt for mange markedsføringskroner. Det kan let gå galt.
Jeg lytter skam og takker for dit indlæg - det er den lille forretning jeg prøver at få stablet på benene