Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglende kunder til rengøring og vinduespolering - hvad gør jeg galt

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Torpdahl:
Nu VED jeg mine kompetencer er der til disse opgaver

VED dine kunder også det!? Og jeg har aldrig snakket om, at du skal være stor! Jeg kan kun guide, og vil du ikke lytte, kan jeg ikke gøre mereBig Smile

Jeg siger blot at START ÉT STED! Og bevis over for dine kunder, at du er leveringssikker i dét! Skab en lille forretning med det, og så kan du altid udvikle ud fra dette med andre tiltag - Du bliver nød til at have et klart koncept! Ellers holder din forretning ikke! Det er ikke noget man blot markedsføre sig ud af! 

Men pøj pøj med det, ikk! Bare pas på med at bruge alt for mange markedsføringskroner. Det kan let gå galt. 

Fra Horslunde
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:11

JesperMoeller:

Mikkel Torpdahl:
Nu VED jeg mine kompetencer er der til disse opgaver

VED dine kunder også det!? Og jeg har aldrig snakket om, at du skal være stor! Jeg kan kun guide, og vil du ikke lytte, kan jeg ikke gøre mereBig Smile

Jeg siger blot at START ÉT STED! Og bevis over for dine kunder, at du er leveringssikker i dét! Skab en lille forretning med det, og så kan du altid udvikle ud fra dette med andre tiltag - Du bliver nød til at have et klart koncept! Ellers holder din forretning ikke! Det er ikke noget man blot markedsføre sig ud af! 

Men pøj pøj med det, ikk! Bare pas på med at bruge alt for mange markedsføringskroner. Det kan let gå galt. 

Jeg lytter skam og takker for dit indlæg - det er den lille forretning jeg prøver at få stablet på beneneSmile

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 23:13

Mikkel Torpdahl:
det er den lille forretning jeg prøver at få stablet på beneneSmile
Det skal nok lykkedes for dig! Big Smile

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 00:51
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Mikkel

Du får det lidt råt for usødet. Jeg har haft en virksomhed som din med ansatte, men det er efterhånden nogle år siden. 

1. Drop det der 'Better Now'. Det er efterhånden blevet standard, at især servicevirksomheder som din skal være foregangsmænd for miljø, men jeg tror ikke det er noget kunderne går op i. Hvis du vil skrive noget om 'miljø', så ville jeg skrive 'Vi bruger miljøvenlige rengøringsmidler af hensyn til vores ansatte', så ville jeg støtte det. Jeg vil ikke støtte en politisk sag, jeg vil købe en serviceydelse.

2. Priseksempler. Jeg tror folk er bange for at blive fuppet med prisen og de ikke tør spørge om tilbud først. Hav et billigt eksempel på f.eks. vinduer som ingen alligevel har - og derudover en god pris på en kombination du lige netop vil have (fast pudsning hver måned af xxx til xxx). Eller endnu bedre: kombiner en referanceliste med priseksempler hvor "Svend Svendsen får pudset hele sit hus [billede] for x kroner pr. måned". Herefter må du give ham fast høj rabat, for ellers snupper dine konkurrenter ham. Så er det bedre Svend Svendsen siger: Prisen spiller ingen rolle :-)

3. Aladin lampe. Den må simpelthen væk. Der er helt sikkert forskellige synspunkter og fortolkninger, men dem skal kunderne ikke forholde sig til for at handle med dig.

4. Snerydning. Her bør stå 1. Ulemperne ved manglende snerydning, 2. Om nogen som har fået en bøde, 3. At et snerydningsabonnement med løbende betaling er billigere end den til enhver tid gældende udrykningstakst, 4. Det derfor er 'nu' man skal indgå en aftale med dig.

Det var mine forslag. Jeg synes det fungerer godt med den tydelige identifikation af hvem du er på din hjemmeside og jeg synes i det hele taget det virker troværdig. Jeg håber du får flere kunder :-)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel.

Hvilke områder dækker du - kun syddanmark (lollan/falster m.v.) kan ikke rigtig se det på hjemmesiden (måske en ide)

Hvis du kører på sjælland har jeg nok nogle privatkunder til dig hvis priserne er rimelige (vinduespusning m.v.)

Fra Horslunde
Tilmeldt 6. Dec 11
Skrevet kl. 07:18

Jesper:
Drop det der 'Better Now'

Hej og tak for dit indlæg - det med betternow er noget der kom senere hen - det har af stor betydning for mig at støtte netop denne sag så den bliver ikke taget fra, jeg startede med at lave indsamlingen helt udenom betternow hvorpå jeg udsendte materiale om dette. Pris eksempel har jeg sendt ud som flyers til "kunder" er ikke meget for at smide mine priser offentligt tilgængeligt men derimod at rette henvendelse direkte til kunden med prisen - men har f.eks et forårs tilbud på vinduespolering liggende på facebook samt delt ud som flyer. Jeg kan godt se det er smart med hensyn til referancer og det vil jeg da overveje grundigt.

Tak for dine råd råd - de er hørt

Fra Horslunde
Tilmeldt 6. Dec 11
Skrevet kl. 07:23

Escape Hosting:
Hvilke områder dækker du

Hej jeg dækker så meget som muligt så længe jeg ikke går ned på det med hensyn til udgifterne - så ja jeg dækker også dele af Sjælland og må nok satse noget mere nord for broen end jeg har gjort hidtil da kundepotentialet ikke er så meget til det"hernede" - men lad os snakke nærmere om dette over mail?

mikkel@isalex.dk

Fra Randers
Tilmeldt 16. May 12
Indlæg ialt: 11
Fra  Fuhlendorff Consulting ApS Skrevet kl. 08:43

Hej Mikkel
Jeg har en del erfaring med den branche, og kan godt fortælle dig lidt om, hvad os andre gør, som har en vis størrelse. Glem alt om dyre annoncer og reklamer, dette koster kun en masse penge, og du får ingen kunder ud af det. I dag er den eneste rigtige og effektive måde at få kunder på, ved at tage din telefon og ringe rundt til de virksomheder du kunne have interesse i at få, og booke et salgsmøde for dig selv, hvor du kan komme ud og lave et tilbud. Nogle er ikke så gode til den slags og så kan du finde en mødebooker. Jeg har selv en travl hverdag og har valgt jyske call i Åbyhøj til at udføre denne opgave. Det koster lidt, men hvis du er seriøs, og kan finde ud af at lave tilbud til den rigtige pris, er pengene givet rigtig godt ud, og er hurtig tjent hjem igen.

God fornøjelse !

Mvh. Martin Fuhlendorff

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 09:01

Hej

Jeg kunne godt være en kunde fra det 'private segment', og det jeg som privat ville savne er:

* Pris - både pr time og gerne på opgaver a la 'Forårshovedrengøring i lejlighed på 100m2'. Jeg kan fx ikke se, om kørsel og materialer er med i den timepris, jeg i øvrigt heller ikke kan se.

* Eksempler på opgaver og hvad det vil koste mig?

* Kan jeg selv hjælpe til? Eller gøre noget i forvejen som kunne bringe prisen ned?

* Kan jeg bestille jer til bare een opgave fx rengøring i 8 timer

Meget gerne kundeudtalelser også. Man lukker sit private hjem op og dette kræver at man har tillid til firmaet.

/Marianne

Fra Horslunde
Tilmeldt 6. Dec 11
Skrevet kl. 10:45

Marianne H:
Jeg kunne godt være en kunde fra det 'private segment',

Hej Marianne

Jeg er igang med udarbejdelse af pris eksempler til hjemmesiden - alt blev jo ikke bygget på en dag (desværre)

Du kan sagtens bestille os til een enkelt opgave men vil spare penge på en fast aftale.

Er der noget bestemt du ønsker tilbud til kan vi brygge noget sammen til dig.

Tak for dit indlæg

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)