Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglende kunder til rengøring og vinduespolering - hvad gør jeg galt

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Horslunde
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Escape Hosting:

Hvis du skal have flere kunder via "online" medie (webside) så skal synligheden styrkes og i din branche er det nok svært uden at bruge en del penge, men først og fremmest skal du nok overveje at få din hjemmeside hosted i et mere google-venligt system (wordpress, joomla, drupal eller lign.) .

Hvis du fortsætter hvor du er så skal du have en google analytics på hvis der ikke er det - kan ikke umiddelbart se det i koden. her kan du analysere trafikken således at du aktivt ombygger indholdet efter dette (dog en længere proces 2-3 md)

Jeg giver en af de andre ret i at i din brance er direkte kontakt nok det bedste - dvs. opringning og endnu bedre små flyers i dedikerede områder.

Hvis du har behov for lidt fif m.v. til hjemmesiden m.v. så er du velkommen til at kontakte mig for et par spørgsmål.

Tak for info

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 21:55

Skal lige sige du kan lave et link mere under din profil (Om mig) og skrive om dine ydelser, det er lidt ekstra reklame der.

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 22:06

Pres dig meget på.

Gå ind på en virksomheds hjemmeside og find en email og skriv om de har brug for det. Bomb dem det virker. Det oplevede jeg også da jeg startede som wordpress webdesigner.

Fra Horslunde
Tilmeldt 6. Dec 11
Skrevet kl. 22:10

Wandal.dk:
Gå ind på en virksomheds hjemmeside

Og om ikke andet kan jeg vel få noget god baggrundsviden som jeg senere hen kan bruge i en salgstale.

God ide - Tak

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:32

siden design okay www.isalex.dk 

der er 0 links til siden tjek  her husk uden links til din side er det nærmeste umuligt at findes i google

man skal dog altid tænke også på konvertering på siden , der er enkel ting jeg ville lave på siden

videoer er altid en god markedsføring der er mange muligheder , blandt andet ligge ud på youtube en god video sælger mange gange mere end ord kan gøre

cvr nummer øverste igen på kontakt siden

husk social medier folk anbefaler , husk alle skal starte et sted , så en start er at oprette en facebook firma side og en google plus siden, læs her hvorfor

vis vil have hurtigere gang med det er google adwords en god ide og vis ikke har de vilde ideer om det god ide at poste hjælpe om det på amino.dk målrette mod den hjælpe så kommer der gerne nogle der giver også målrette råd normalt mod det punkt .

seo er dog et ekstrem stort punkt du læse lidt her der er også links derfra til nogle seo bøger som er en god ide at downloade

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 22:37
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Mikkel Torpdahl:
Jeg er indehaver af en enkelmands"rengørings" virksomhed med en bred erfaring indenfor branchen både alm. rengøring, trappevask, ejendomsservice, vinduespolering, snerydning, graffiti bekæmpelse, skadeservice m.m...

Hej Mikkel.

Jeg plejer gerne at udspecificere et idégrundlag i 3 faser for en muliggørelse - 1. har idéen et konkret kundesegment - 2. har idéen de rette kompetencer for tilblivelse og 3. Har idéen fornøden kapital til tilblivelsen kan realiseres! Disse skal alle kunne sammensættes for succes med en virksomhed!

Og hvorfor skriver jeg så det? Jo - jeg tror ganske enkelt, at du slår alt for store brød op! Du skal finde dit klare koncept, hvilket jeg ikke tror du har! Du skriver at du vil klare alt fra alm. rengøring til skadeservice! Nu kender jeg selv til branchen - og her er der stor forskel mellem de 2 ting. Jeg tror du spreder dig for bredt. Dine kunder kan ikke gennemskue, hvad du egentlig kan - ergo, du har ikke styr på dit kundesegment! Find ud af, hvilke kunder du ønsker at servicere og udvikle så dine koncepter derefter - bliv stærk i det og udvikle til det næste! Stille og roligt! Du kan ikke starte det nye ISS fra år et!

Ovenstående forplanter sig nemlig til nr. 2 - kompetencen - har du overhovedet kompetence til at udbyde sådanne servicemix, som du vil??? Jeg er partner i et større facilityselskab og vi har ej helller selv kompetence i nogle af de ydelser du gerne vil udføre. Kunder vil have leveringssikkerhed og tro mig, de tjekker dig på dette, så bliv leveringssikker i en ting og udvikle dig derfra! Stille og roligt i et fornuftigt tempo!

Nr. 3 kan jeg ikke udtale mig om, da jeg ikke kender din økonomi og virksomhed, men tror ej heller, du har den fornødne kapital til alt for meget, hvis du er nystartet.

Mit råd er derfor: Find et enkelt område du vil fokusere på - alm. rengøring eller skadeservice eller vinduespolering eller ja - det ved du?? Det er op til dine kompetencer. Udbyg det med at søge de rigtige kundesegmenter og undgå derfor at tilbyde alt til ingen. Det er ikke den samme i en virksomhed, der beslutter de forskellige services til udlicitering. Så fokusere udelukkende på én ting og bliv god til det! Og kontakt kun de kunder, der kan have relevans til dette! Så skal kunderne nok komme! Tror mig!

//Jesper

Fra Horslunde
Tilmeldt 6. Dec 11
Skrevet kl. 22:43

JesperMoeller:
Du skal finde dit klare koncept, hvilket jeg ikke tror du har! Du skriver at du vil klare alt fra alm. rengøring til skadeservice

Nu skriver jeg ikke at det er det jeg tilbyder men det jeg har som erfaring - hvis du ser på min hjemmeside koncentrere jeg mig nu mest om rengøring, ejendomsservice og vinduespolering

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Fra  J. Møller Skrevet kl. 22:50

Mikkel Torpdahl:
Nu skriver jeg ikke at det er det jeg tilbyder men det jeg har som erfaring - hvis du ser på min hjemmeside koncentrere jeg mig nu mest om rengøring, ejendomsservice og vinduespolering

Jeg er ked af det, men jeg synes din hjemmeside bærer meget præg af, et du ikke har et "egentligt" kundesegment! Du har både private, erhverv, boligforeninger og så videre og så videre! Start ét sted! Med én ting! Du fremstår ikke klar nok i dine kompetencer! Det smitter på kunderne!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Fra  J. Møller Skrevet kl. 22:52

JesperMoeller:

Mikkel Torpdahl:

Jeg er ked af det, men jeg synes din hjemmeside bærer meget præg af, et du ikke har et "egentligt" kundesegment! Du har både private, erhverv, boligforeninger og så videre og så videre! Start ét sted! Med én ting! Du fremstår ikke klar nok i dine kompetencer! Det smitter på kunderne!

Ligeledes har du ikke noget egentlig koncept! Du gør bare rent for hvem som helst! Arbejde med det - og din succes vil komme.. 

Fra Horslunde
Tilmeldt 6. Dec 11
Skrevet kl. 22:59

JesperMoeller:
Du fremstår ikke klar nok i dine kompetencer!

Nu VED jeg mine kompetencer er der til disse opgaver - når jeg skriver erhverv siger jeg ikke Novo Nordisk eller lignende men derimod den lille lokale i byen og jeg har slet slet ingen intensioner om at blive det nye ISS tværtimod. Boligforeninger fordi det kan bære trappevask og ejendsomsservice med sig samt flytterengøring som næsten alle mindre rengøringsfirmaer ville kunne varetage efter min overbevisning. Jeg prøver ikke på at blive den store i denne verden men at kunne overleve og forsørge min familie og ikke spor andet - skulle jeg være så heldig at vokse og kunne ansætte folk jamen hurra for det. men det er ikke det jeg stræber efter

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)