Det er med meget stor sorg at måtte skrive dette emne - Jeg er indehaver af en enkelmands"rengørings" virksomhed med en bred erfaring indenfor branchen både alm. rengøring, trappevask, ejendomsservice, vinduespolering, snerydning, graffiti bekæmpelse, skadeservice m.m...
jeg har bare meget svært ved at få fat i kunderne... har været ude med flyers til både private, ejendomsselskaber og virksomheder samt andet materiale som beskriver mine kompetencer godt og fortæller godt om min virksomhed. folk lyder også meget åbne men der er desværre ikke mange der bider på.
Er der nogle andre ting jeg kan gøre for at få kunder på krogen?
Er der nogle andre ting jeg kan gøre for at få kunder på krogen?
Har du en hjemmeside, hvis ik ! så få en, og lav søgemaskineoptimering på siden og kom frem på de søgeord du siger ( rengøring, trappevask, ejendomsservice, vinduespolering, snerydning, graffiti bekæmpelse, skadeservice)
Og få kunderne på den måde. (Men det er svære tider, og folk holder på deres penge)
Hvad er din hjemmesideadresse? Få straks sat et link ind i din signatur, så vi kan lure med - der er garanteret nogen herinde, der kan hjælpe dig med at optimere den :)