|
Det kan kun klares når han er fremme med 20 debatter. så skriv løs min ven og kom frem med det link |
sorry det er 25 men lav et link på sin profil, så kan folk se din side der, måske er der en kunde blandt os
Debat
|
Det kan kun klares når han er fremme med 20 debatter. så skriv løs min ven og kom frem med det link |
|
sorry det er 25 men lav et link på sin profil, så kan folk se din side der, måske er der en kunde blandt os |
det vil jeg få gjort Majbritt :-) |
Så er det gjort |
|
Jeg kan ikke se linket, men det kommer nok frem når du skriver 15 debat svar og deltagelser mere |
|
man skal have et vidste antal indlæg før man får vist sit links i fodnoten som jeg forstår , men du kan postet hvilken hjemmeside det er i tråden så vi alle samme også måske kan give et par ideer hvad du kan forbedre på den side |
Her kommer den så Vupti: http://www.isalex.dk |
Når jeg klikker ind på min profil kan jeg se min website under profil billede |
|
Hej Mikkel. Hvis du skal have flere kunder via "online" medie (webside) så skal synligheden styrkes og i din branche er det nok svært uden at bruge en del penge, men først og fremmest skal du nok overveje at få din hjemmeside hosted i et mere google-venligt system (wordpress, joomla, drupal eller lign.) . Hvis du fortsætter hvor du er så skal du have en google analytics på hvis der ikke er det - kan ikke umiddelbart se det i koden. her kan du analysere trafikken således at du aktivt ombygger indholdet efter dette (dog en længere proces 2-3 md) Jeg giver en af de andre ret i at i din brance er direkte kontakt nok det bedste - dvs. opringning og endnu bedre små flyers i dedikerede områder. Hvis du har behov for lidt fif m.v. til hjemmesiden m.v. så er du velkommen til at kontakte mig for et par spørgsmål. Venligst Alexander Ekberg |